Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σχετικά με αυτό το αρχείο

tableCoords v.1 (Φεβρουάριος 2018)

Το tableCoords είναι ένα πρόγραμμα σε lisp για την αυτόματη δημιουργία πίνακα συντεταγμένων και λοιπόν βοηθητικών στοιχείων σε περιβάλλον Autocad.
Αν δεν ξέρετε πως να εκτελέσετε αρχεία lisp διαβάστε τη σχετική ενότητα στο τέλος αυτού του αρχείου.

 

Αρχείο αλλαγών

tableCoords v.1.01 (Ιανουάριος 2022)
Στο πινακάκι με τις συντεταγμένες εμβαδά και αποστάσεις αναγράφονται με τρία δεκαδικά. Αν θέλετε να αλλάξετε τον αριθμό των δεκαδικών μπορείτε να κάνετε edit το αρχείο lisp και στη γραμμή 522 να τροποποιήσετε τη μεταβλητή (setq *decimals* 3).

tableCoords v.1.02 (Ιούλιος 2022)
Επειδή σε κάποιες περιπτώσεις ο έλεγχος για πολύγωνα που τέμνονται με τον εαυτό τους έβγαζε εσφαλμένα μήνυμα λάθους, υπάρχει πλέον η δυνατότητα να απενεργοποιηθεί τελείως. Αρκεί να κάνετε edit το αρχείο lisp και στη γραμμή 523 να τροποποιήσετε τη μεταβλητή (setq *selfintersect* 1). Όταν η τιμή είναι 1 γίνεται έλεγχος για self overlap ενώ όταν είναι 0 ο έλεγχος παρακάμπτεται.
Στην τελευταία περίπτωση να σημειωθεί πως αν υπάρχει όντως πολύγωνο που τέμνεται με τον εαυτό του, το πρόγραμμα θα διακοπεί (δεν μπορεί να γίνει offset η polyline για την τοποθέτηση των ονομάτων στις κορυφές). Μπορείτε πάντοτε να βγάλετε πινακάκι με την εντολή ptc, η οποία όμως δεν τοποθετεί αυτόματα ονόματα στις κορυφές και δεν κάνει διαστασιολόγηση.

 

>>> Δημιουργία πίνακα (tc)

Για εκτέλεση πληκτρολογείτε tc και πατάτε space ή enter.

Το πρόγραμμα θα σας ζητήσει να επιλέξετε μία ή περισσότερες κλειστές polylines. Δεν είναι απαραίτητο οι γραμμές να έχουν την ιδιότητα closed, αρκεί να αρχίζουν και να τελειώνουν στο ίδιο σημείο.

Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να δώσετε την κλίμακα του σχεδίου σας (κρατάει μόνο το ακέραιο τμήμα).
Η κλίμακα καθορίζει αφενός το μέγεθος των γραμμάτων του πίνακα, αφετέρου τα μεγέθη των βοηθητικών στοιχείων (ονόματα κορυφών, διαστασιολόγηση).

Η επόμενη ερώτηση σας ζητάει αν θέλετε να δώσετε κάποιο πρόθεμα για την αυτόματη ονομασία των κορυφών. Αν π.χ. πατήστε το γράμμα Τ, οι κορυφές του πολυγώνου θα ονομαστούν Τ1, Τ2, Τ3 κ.λπ. Αν δεν θέλετε κάποιο πρόθεμα πατήστε απλώς enter.

Τέλος, θα σας ζητηθεί να δώσετε το σημείο εισαγωγής του πίνακα. Μπορείτε να τον τοποθετήσετε κάπου πρόχειρα, είναι πολύ εύκολο να τον μετακινήσετε στη συνέχεια στο σημείο ακριβώς που επιθυμείτε.

Το tableCoords θα δημιουργήσει ένα καινούριο layer (Pinakakia). Θα φτιαχτεί πίνακας ο οποίος περιλαμβάνει όνομα κορυφής, συντεταγμένες Χ και Υ, αποστάσεις μεταξύ κορυφών, συνολικό εμβαδόν πολυγώνο και συνολική περίμετρο. Ο πίνακας είναι ένα ενιαίο αντικείμενο, που στη λογική του θυμίζει πίνακα excel. Μπορείτε να κάνετε εύκολα edit κάποιο στοιχείο, να αλλάξετε τις ιδιότητες γραμμών και στηλών, να του δώσετε κάποιο συγκεκριμένο στυλ μορφοποίησης κ.λπ. Αν θέλετε να τον μετακινήσετε αρκεί να τον επιλέξετε και να διαλέξετε το πάνω αριστερά τετραγωνάκι.

Εκτός από τον πίνακα θα μπούνε αυτόματα ονόματα στις κορυφές του πολυγώνου και θα γίνει διαστασιολόγηση στις πλευρές του. Οι διαστάσεις έχουν φτιαχτεί με το στυλ tcDimStyle. Αν θέλετε να αλλάξετε εύκολα την εμφάνισή τους, πατήστε dimstyle και από το παράθυρο που ανοίγει τροποποιήστε το παραπάνω στυλ.

>>> Εντολή διαγραφής (deltc)

Με την εντολή αυτή θα σβήσετε όλα όσα έχουν φτιαχτεί (πίνακας, ονόματα κορυφών, διαστασιολογήσεις, layers, styles). Η deltc φροντίζει να σβήσει οριστικά (purge) τυχόν υπολείμματα των παραπάνω στοιχείων.

>>> Εισαγωγή πίνακα από σημεία (ptc)

Ένας εναλλακτικός τρόπος για να δουλέψετε είναι αντί να κάνετε επιλογή polyline(s) να περιγράψετε το πολύγωνο που σας ενδιαφέρει με τις κορυφές του. Για τον σκοπό αυτό πατάτε ptc και δίνετε διαδοχικά τις κορυφές του πολυγώνου. Η υπόλοιπη διαδικασία είναι παραπλήσια με όσα ειπώθηκαν παραπάνω, με μόνη διαφορά ότι δεν δημιουργείται αυτόματη διαστασιολόγηση και δεν μπαίνουνε ονόματα στις κορυφές.

>>> Έλεγχος για self overlap

Να σημειωθεί πως το πρόγραμμα είτε όταν επιλέγετε polylines είτε όταν επιλέγετε σημεία ελέγχει την τοπολογική ορθότητα των πολυγώνων, ότι δεν τέμνονται δηλαδή με τον εαυτό τους. Αν εντοπιστεί κάποιο σφάλμα η διαδικασία διακόπτεται και βγαίνει αντίστοιχο προειδοποιητικό μήνυμα.

>>> Τέλος, πατώντας helptc βγαίνει ένα μήνυμα συνοπτικής παρουσίασης.

Η πρώτη έκδοση του tableCoords δημιουργήθηκε τον Φεβρουάριο του 2018.

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια στον έλεγχο και την αποσφαλμάτωση τον Σπύρο Σταμπολίδη και τον Αλέξη Ντούλα.

Για αποστολή σχολίων και παρατηρήσεων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο [email protected]

============================================

Για να φορτώσετε ένα πρόγραμμα lisp πληκτρολογείτε "ap" και πατάτε enter.
Βρείτε το αρχείο .lsp που θέλετε να εκτελέσετε, επιλέξτε το και κάντε load.
Αναλόγως της έκδοσης του Autocad που δουλεύετε μπορεί να σας ζητήσει επιβεβαίωση για το αν εμπιστεύεστε το αρχείο.

Αν θέλετε το αρχείο μπορεί να φορτώνει αυτόματα κάθε φορά που ανοίγετε το πρόγραμμα.
Πατάτε πάλι "ap" και πατάτε το κουμπί "contents" (startup suite) κάτω δεξιά.
Από εκεί μπορείτε να κάνετε add και remove αρχεία lisp.
Στο επόμενο σχέδιο που θα ανοίξετε θα φορτωθεί ότι έχετε τοποθετήσει στο startup.

Για να μην βγαίνει συνεχώς ερώτηση ασφαλείας, μπορείτε από τις επιλογές του προγράμματος να δηλώσετε ένα trusted folder μέσα στο οποίο θα έχετε βάλει όλα τα lisp αρχεία που δουλεύετε.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να εκτελέστε lisp, καθώς επίσης και για να κατεβάσετε πολλά χρήσιμα προγράμματα, επισκεφτείτε τον σύνδεσμο http://www.lee-mac.com/runlisp.html

Edited by eg0n


Τι νέο υπάρχει στην έκδοση 1.0.2   See changelog

Κυκλοφόρησε

Επειδή σε κάποιες περιπτώσεις ο έλεγχος για πολύγωνα που τέμνονται με τον εαυτό τους έβγαζε εσφαλμένα μήνυμα λάθους, υπάρχει πλέον η δυνατότητα να απενεργοποιηθεί τελείως. Αρκεί να κάνετε edit το αρχείο lisp και στη γραμμή 523 να τροποποιήσετε τη μεταβλητή (setq *selfintersect* 1). Όταν η τιμή είναι 1 γίνεται έλεγχος για self overlap ενώ όταν είναι 0 ο έλεγχος παρακάμπτεται.

Στην τελευταία περίπτωση να σημειωθεί πως αν υπάρχει όντως πολύγωνο που τέμνεται με τον εαυτό του, το πρόγραμμα θα διακοπεί (δεν μπορεί να γίνει offset η polyline για την τοποθέτηση των ονομάτων στις κορυφές). Μπορείτε πάντοτε να βγάλετε πινακάκι με την εντολή ptc, η οποία όμως δεν τοποθετεί αυτόματα ονόματα στις κορυφές και δεν κάνει διαστασιολόγηση.

  • Like 6
  • Thanks 5
  • Upvote 4

Σχόλια Μελών

Recommended Comments



epicas

Δημοσιεύτηκε

On 30/11/2021 at 11:15 ΠΜ, eg0n said:

Σε κάποιες περιπτώσεις, ο έλεγχος για self overlap των πολυγώνων εμφανίζει πρόβλημα ενώ είναι σίγουρο ότι η γραμμή έχει φτιαχτεί σωστά. Ανεβάζω συνημμένα λοιπόν μια παραλλαγή που δεν κάνει καθόλου έλεγχο για self overlap, αν σας παρουσιαστεί πρόβλημα.

tc_noself.LSP 27 kB · 43 downloads

Επειδή αντιμετώπιζα αυτό το πρόβλημα, φόρτωσα αυτό το αρχείο για να το αποφύγω παρόλα αυτά συνεχίζω να αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα. Δεν ξέρω ακριβώς τι ευθύνεται. Απλά το αναφέρω.

eg0n

Δημοσιεύτηκε

1 ώρα πριν, epicas said:

Επειδή αντιμετώπιζα αυτό το πρόβλημα, φόρτωσα αυτό το αρχείο για να το αποφύγω παρόλα αυτά συνεχίζω να αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα. Δεν ξέρω ακριβώς τι ευθύνεται. Απλά το αναφέρω.

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, χαίρομαι που το εργαλείο βοηθάει. Είσαι σίγουρος ότι φόρτωσες το σωστό αρχείο; Αν θέλεις δοκίμασε να σβήσεις από τον φάκελο που είχες την παλιά εκδοχή (ή να τη μετακινήσεις σε άλλη θέση), να κλείσεις το cad και να το ανοίξεις πάλι. Η νέα έκδοση δεν κάνει καθόλου έλεγχο για self-overlap οπότε δεν είναι φυσιολογικό να βγάζει αυτό το μήνυμα.

epicas

Δημοσιεύτηκε

16 λεπτά πριν, eg0n said:

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, χαίρομαι που το εργαλείο βοηθάει. Είσαι σίγουρος ότι φόρτωσες το σωστό αρχείο; Αν θέλεις δοκίμασε να σβήσεις από τον φάκελο που είχες την παλιά εκδοχή (ή να τη μετακινήσεις σε άλλη θέση), να κλείσεις το cad και να το ανοίξεις πάλι. Η νέα έκδοση δεν κάνει καθόλου έλεγχο για self-overlap οπότε δεν είναι φυσιολογικό να βγάζει αυτό το μήνυμα.

Δεν βοηθάει απλά. Λύνει χέρια. 

Όσο για την παρατήρησή σου έχεις δίκιο, ενώ το είχα σβήσει το παλιό αρχείο, παρόλα αυτά δεν είχα κλείσει το cad. Το έκλεισα και το ξανά άνοιξα και έτρεξε. 

Ευχαριστώ πολύ.

epicas

Δημοσιεύτηκε

On 10/5/2022 at 2:07 ΜΜ, epicas said:

Δεν βοηθάει απλά. Λύνει χέρια. 

Όσο για την παρατήρησή σου έχεις δίκιο, ενώ το είχα σβήσει το παλιό αρχείο, παρόλα αυτά δεν είχα κλείσει το cad. Το έκλεισα και το ξανά άνοιξα και έτρεξε. 

Ευχαριστώ πολύ.

Μια ακόμα ερώτηση. Στο αρχικό lisp η σειρά στην οποία αλλάζαμε τα δεκαδικά ήταν στο 522line. Σε αυτό το lisp "lispnoself" δεν εχω καταφέρει να βρω την σειρά αλλαγής δεκαδικών για τον πίνακα συντεταγμένων

eg0n

Δημοσιεύτηκε

Ανέβηκε μια νέα έκδοση (1.0.2) που δίνει εύκολα τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει κάποια-ος τον έλεγχο για self overlap. Αρκεί να κάνει edit το αρχείο lisp και στη γραμμή 523 να τροποποιήσει τη μεταβλητή setq *selfintersect* 1).

Όταν η τιμή της μεταβλητής είναι 1 γίνεται έλεγχος για self overlap ενώ όταν είναι 0 ο έλεγχος παρακάμπτεται.

Στην τελευταία περίπτωση να σημειωθεί πως αν υπάρχει όντως πολύγωνο που τέμνεται με τον εαυτό του, το πρόγραμμα θα διακοπεί (δεν μπορεί να γίνει offset η polyline για την τοποθέτηση των ονομάτων στις κορυφές). Μπορείτε πάντοτε να βγάλετε πινακάκι με την εντολή ptc, η οποία όμως δεν τοποθετεί αυτόματα ονόματα στις κορυφές και δεν κάνει διαστασιολόγηση.

eg0n

Δημοσιεύτηκε (edited)

On 13/5/2022 at 7:27 ΜΜ, epicas said:

Μια ακόμα ερώτηση. Στο αρχικό lisp η σειρά στην οποία αλλάζαμε τα δεκαδικά ήταν στο 522line. Σε αυτό το lisp "lispnoself" δεν εχω καταφέρει να βρω την σειρά αλλαγής δεκαδικών για τον πίνακα συντεταγμένων

Με μεγάλη καθυστέρηση να σου απαντήσω ότι στη νέα έκδοση 1.0.2 έχεις τη δυνατότητα να αλλάζεις τα δεκαδικά και να απενεργοποιείς τον έλεγχο για self overlap. Κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείς πλέον το tc_noself. Καλή συνέχεια!

Edited by eg0n
  • Like 1
  • Upvote 1
DHatzi

Δημοσιεύτηκε

Εξαιρετικό!!!

ΚΑΝΑ

Δημοσιεύτηκε (edited)

Συν/φε egOn

γιατί μου βγάζει αυτό

πρόσεχε ντε!; error: An error has occurred inside the *error* functionAutoCAD 
variable setting rejected: "cmdecho" nil

ευχαριστώ πολύ!

Edited by ΚΑΝΑ
eg0n

Δημοσιεύτηκε

12 ώρες πριν, ΚΑΝΑ said:

Συν/φε egOn

γιατί μου βγάζει αυτό

πρόσεχε ντε!; error: An error has occurred inside the *error* functionAutoCAD 
variable setting rejected: "cmdecho" nil

ευχαριστώ πολύ!

Δεν υπάρχει τέτοιο μήνυμα στην εφαρμογή, λογικά έχεις φορτωμένο κάτι άλλο που δίνει αυτό το μήνυμα. Δοκίμασε να εκτελέσεις το λισπ σε ένα εντελώς νέο αρχείο με ένα τυχαίο πολύγωνο.

Αν υπάρχει ακόμα σφάλμα τότε τρέξε την εντολή appload. Στο παράθυρο που ανοίγει, κάτω δεξιά υπάρχει ένα εικονίδιο χαρτοφύλακα με ένα κουμπί που γράφει Contents. Πάτα το κουμπί αυτό για να δεις ποια λισπ φορτώνουν αυτόματα όταν ανοίγεις το autocad. Κάποιο από όλα δημιουργεί το θέμα.

  • Upvote 1
ΚΑΝΑ

Δημοσιεύτηκε (edited)

καλημέρα egOn

και ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σας

Πράγματι το "πρόσεχε ντε!" προκύπτει λόγω του toposynt.lsp

το οποίο το απεγκατέστησα 

αλλά και πάλι παίρνω αυτά το μηνύματα

image.png.636c1be4a6578f3157c9b192dceeea54.png

στο δεύτερο μήνυμα (ptc) προχωράει αλλά δεν βλέπω γράμματα αλλά μόνον ένα κενό πίνακα 

image.png.b034e62c98bdac78979506a2446b8844.png

και πάλι  σε ευχαριστώ πολύ  

Edited by ΚΑΝΑ
eg0n

Δημοσιεύτηκε

30 λεπτά πριν, ΚΑΝΑ said:

καλημέρα egOn

και ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σας

Πράγματι το "πρόσεχε ντε!" προκύπτει λόγω του toposynt.lsp

το οποίο το απεγκατέστησα 

αλλά και πάλι παίρνω αυτά το μηνύματα

image.png.636c1be4a6578f3157c9b192dceeea54.png

στο δεύτερο μήνυμα (ptc) προχωράει αλλά δεν βλέπω γράμματα αλλά μόνον ένα κενό πίνακα 

image.png.b034e62c98bdac78979506a2446b8844.png

και πάλι  σε ευχαριστώ πολύ  

Καλημέρα! Στείλε μου αν θέλεις αυτό το αρχείο στο [email protected]

  • Thanks 1
dialexio

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα, όταν έχεις δυο πολύγωνα που έχουν κοινή πλευρά, γίνεται να αναγνωρίζει το προγραμματάκι ότι έχει ήδη μπει νούμερο / αριθμός σε μια κορυφή και να μην βγάζει άλλο νούμερο/αριθμό για το ίδιο σημείο?

  • Like 1
eg0n

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα, ωραία ιδέα! Θα το έχω στα υπόψη μου για μελλοντική αναβάθμιση, επειδή δεν είναι εύκολο να γίνει άμεσα.

dialexio

Δημοσιεύτηκε

Επίσης

1 ώρα πριν, eg0n said:

Καλημέρα, ωραία ιδέα! Θα το έχω στα υπόψη μου για μελλοντική αναβάθμιση, επειδή δεν είναι εύκολο να γίνει άμεσα.

Επίσης όταν έχεις δυο πολύγωνα και θέλεις να βάλεις το ίδιο επίθεμα αν μπορεί να αναγνωρίζει ποιο ήταν το τελευταίο νούμερο και να συνεχίζει στο επόμενο πολύγωνο από εκεί που σταμάτησε στο προηγούμενο....Όπως και να χει ευχαριστούμε πάρα πολύ!

  • Like 1
eg0n

Δημοσιεύτηκε

11 λεπτά πριν, dialexio said:

Επίσης

Επίσης όταν έχεις δυο πολύγωνα και θέλεις να βάλεις το ίδιο επίθεμα αν μπορεί να αναγνωρίζει ποιο ήταν το τελευταίο νούμερο και να συνεχίζει στο επόμενο πολύγωνο από εκεί που σταμάτησε στο προηγούμενο....Όπως και να χει ευχαριστούμε πάρα πολύ!

Νομίζω ότι όταν έρθει η ώρα της αναβάθμισης θα σε προσλάβω ;)

Καταγράφεται και αυτή η ιδέα. Ευχαριστώ!

epicas

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παιδιά. Έκανα ενα φορμάτ στο λαπτοπ και πλέον αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα (βλ. επισυναπτόμενη φωτογραφία). Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω; Δοκίμασα notepad++ & vscode αλλά δεν καταφέρνω να μετατρέψω το encoding και να φαίνονται σωστά τα γράμματα.

image.thumb.png.ed5e7b599d2e652db2b2709a0a4846e1.png

epicas

Δημοσιεύτηκε

5 λεπτά πριν, epicas said:

Καλησπέρα παιδιά. Έκανα ενα φορμάτ στο λαπτοπ και πλέον αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα (βλ. επισυναπτόμενη φωτογραφία). Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω; Δοκίμασα notepad++ & vscode αλλά δεν καταφέρνω να μετατρέψω το encoding και να φαίνονται σωστά τα γράμματα.

image.thumb.png.ed5e7b599d2e652db2b2709a0a4846e1.png

Όλα καλά, έχει απαντηθεί εδώ.  

 

ευχαριστώ.

eg0n

Δημοσιεύτηκε

9 λεπτά πριν, epicas said:

Καλησπέρα παιδιά. Έκανα ενα φορμάτ στο λαπτοπ και πλέον αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα (βλ. επισυναπτόμενη φωτογραφία). Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω; Δοκίμασα notepad++ & vscode αλλά δεν καταφέρνω να μετατρέψω το encoding και να φαίνονται σωστά τα γράμματα.

image.thumb.png.ed5e7b599d2e652db2b2709a0a4846e1.png

Νομίζω πως χρειάζεται να πας στις ρυθμίσεις της γλώσσας και να αλλάξεις την επιλογή γλώσσας για προγράμματα που δεν υποστηρίζουν unicode σε ελληνικά.

  • Like 1
giorgostopo1

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα! Εμείς που χρησιμοποιούμε το Progecad πλέον, υπάρχει τρόπος να λειτουργήσει; Γιατί τα πετάει κινέζικα ! Άρχισα με το χέρι να τα γράφω και μας είχε λύσει τα χέρια τόσα χρόνια το lispaki..

MK-ATM

Δημοσιεύτηκε

Επιβεβαιώνω κ εγώ δυστυχώς δεν λειτουργεί στο progeCad, μετά την επιλογή κλίμακας βγάζει error: bad argument

eg0n

Δημοσιεύτηκε

On 9/8/2023 at 5:03 ΜΜ, giorgostopo1 said:

Καλησπέρα! Εμείς που χρησιμοποιούμε το Progecad πλέον, υπάρχει τρόπος να λειτουργήσει; Γιατί τα πετάει κινέζικα ! Άρχισα με το χέρι να τα γράφω και μας είχε λύσει τα χέρια τόσα χρόνια το lispaki..

 

On 10/8/2023 at 12:23 ΜΜ, MK-ATM said:

Επιβεβαιώνω κ εγώ δυστυχώς δεν λειτουργεί στο progeCad, μετά την επιλογή κλίμακας βγάζει error: bad argument

Καλημέρα! Από μια γρήγορη ανάγνωση που έκανα στο documentation του λογισμικού προκύπτει ότι μπορεί να τρέξει lisp αλλά χρειάζονται προσαρμογές. Αν υπάρχει ενδιαφέρον από αρκετούς, μπορώ ενδεχομένως να κάνω μια επαφή με τον αντιπρόσωπό τους στην Ελλάδα και να ζητήσω να μου δώσουν μια άδεια χρήσης του progecad ώστε να κάνω τις όποιες προσαρμογές. Copy-paste από κάποια παλιά έκδοση autocad δουλεύει;

  • Like 1
giorgostopo1

Δημοσιεύτηκε

4 ώρες πριν, eg0n said:

 

Καλημέρα! Από μια γρήγορη ανάγνωση που έκανα στο documentation του λογισμικού προκύπτει ότι μπορεί να τρέξει lisp αλλά χρειάζονται προσαρμογές. Αν υπάρχει ενδιαφέρον από αρκετούς, μπορώ ενδεχομένως να κάνω μια επαφή με τον αντιπρόσωπό τους στην Ελλάδα και να ζητήσω να μου δώσουν μια άδεια χρήσης του progecad ώστε να κάνω τις όποιες προσαρμογές. Copy-paste από κάποια παλιά έκδοση autocad δουλεύει;

Καλημέρα! Αδερφέ το έκανα να τρέξει σε Progecad.. Άλλαξα την γλώσσα του συστήματος του υπολογιστή σε ελληνικά και τα καταφερα...

  • Like 1
Ψαθής

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, υπάρχει κάποιος τρόπος να παίξει αυτό το πολύ χρήσιμο lisp σε progecad ;

eg0n

Δημοσιεύτηκε

17 ώρες πριν, Ψαθής said:

Καλησπέρα, υπάρχει κάποιος τρόπος να παίξει αυτό το πολύ χρήσιμο lisp σε progecad ;

Καλησπέρα συνάδελφε,

όπως βλέπω από τις παραπάνω αναρτήσεις κάποιοι τα έχουν καταφέρει να το τρέξουν. Δυστυχώς, δεν διαθέτω το πρόγραμμα και δεν μπορώ να το τεστάρω εγώ.

Ψαθής

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, εγώ προσπάθησα να το τρέξω με την αλλαγή της γλώσσας που αναφέρεται.. αλλά δεν έτρεξε δυστυχώς. ίσως δεν έχω καταλάβει σωστά, τι πρέπει να αλλάξουμε και πότε..


Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.