Skeptikos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Με προβληματίζει το γεγονός ότι με μία πρώτη ματιά σε οικόπεδο πελάτη διέκρινα έντονη κλίση της τάξεως του 30% και το χειρότερο είναι ότι καθώς το ''περπατούσα'' αντιλαμβανόμουνα "μπάζωμα" χωρίς να μπορώ να αντιληφθώ το βάθος της στρώσης (κάτω απ' αυτήν υπάρχει βράχος). Καλούμαι να κάνω μελέτη κι επίβλεψη διώροφης μεζονέτας αλλά είμαι έντονα προβληματισμένος. Θα χρειαστώ γεωτεχνική μελέτη; Σε ποιά σημεία θα πρέπει να δώσω έμφαση στη θεμελίωση, μιας και είναι η πρώτη φορά που θα μελετήσω κατασκευή με αυτές τις δύο αντίξοες παραμέτρους. Φοβάμαι ότι ο συνδυασμός αυτός μήπως είναι αποτρεπτικός.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Στην χειρότερη περίπτωση, μόλις ολοκληρωθεί η εκσκαφή θα κάνεις ενημέρωση φακέλου για τροποποίηση θεμελίωσης... (υποθέτω ότι τα μπάζα δεν είναι πολλά μέτρα...)
ΓΙΑΝΝΗΣ Γ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Στην χειρότερη περίπτωση, μόλις ολοκληρωθεί η εκσκαφή θα κάνεις ενημέρωση φακέλου για τροποποίηση θεμελίωσης. Μόλις ολοκληρωθεί η νέα θεμελίωση θα λεγα εγώ, ειδικά αν έχεις όμορα κτήρια στο όριο του οικοπέδου σου.Καλό θα ναι δηάδή να έχεις έτοιμη μια εναλλακτική μελέτη για να μην καθυστερήσεις στο γραφειοκρατικο κομμάτι της Πολεοδομίας.
ilias Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Κάνε γεωτεχνική για να δεις τι βάθος είναι το μπαζωμένο τμήμα και αν με βάση τη μελέτη σου δεν εδράζεσαι στο βράχο, αφαίρεσε τμήμα των μπάζων κάτω από τη στάθμη θεμελίωσής σου και κάνε βελτίωση εδάφους.
modigliani Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα να σας παραθέσω το πρόβλημα μου . Πρόκειται για την κατασκευή μιας μεζονέτας με υπόγειο και πυλωτή. Ο 1ος και 2ος όροφος είναι μαζί με το κλιμακοστάσιο και το ασανσέρ ≈74τμ. Λόγω των μεγάλων υμιυπαιθρίων που απαιτούν υποστυλώματα ο χώρος της πυλωτής και του υπογείου έχει αυξηθεί και έχει γίνει ≈104τμ προκειμένου να θεμελιωθούν τα υποστυλώματα στην κοιτόστρωση (επισυνάπτονται τα σχέδια). Επειδή αρχικά είχαμε θεωρήσει 74τμ υπογείου και πυλωτής θα έχουμε μια αύξηση του κόστους πάνω από 20000 κάτι που θεωρώ απαγορευτικό. Είμαι νέος πολιτικός μηχανικός που έχω δουλέψει 3 χρόνια σαν δομοστατικός μηχανικός στη Γερμανία. Αυτό που θα κάναμε εκεί είναι να θεμελιώσουμε τα υποστυλώματα με πέδιλα σε βάθος 1,00-1,50 m και μετά με σκυρόδεμα καθαριότητας με διαστάσεις ίσες με αυτές του θεμελίου φτάνουμε σε τέτοιο βάθος προκειμένου τα θεμέλια να μη βρίσκονται στα μπάζα του υπογείου αλλά και να μην ασκούνται ωθήσεις στα τοιχία του υπογείου (γωνία 30˚ μεταξύ των επιφανειών θεμελίωσης). Στην Ελλάδα τα πέδιλα είναι απαραίτητο να θεμελιωθούν στο ίδιο βάθος με το υπόγειο και να ενωθούν με συνδετήρια δοκάρια με την κοιτόστρωση για αντισεισμικούς λόγους; Το κόστος σε αυτή την περίπτωση θα είναι πολύ λιγότερο αλλά είναι ασφαλές αυτό; Τα υποστυλώματα όπως καταλαβαίνω σε αυτή την περίπτωση δε θα έχουν πρόβλημα με τις ωθήσεις αφού έχουμε συμμετρική φόρτιση και το φορτίο σεισμού δε θα είναι μεγάλο αφού είναι εύκαμπτα αλλά θα έχουν μεγάλο μήκος λυγισμού. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν δε γίνεται να αλλάξουν οι διαστάσεις του υπογείου και της πυλωτής η αν το κόστος με οποιαδήποτε λύση είναι εξίσου μεγάλο να κάνουμε μικρούς εξώστες προκειμένου να μη χρειάζονται τα επιπλέον υποστυλώματα.
pirsogiannis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 (edited) δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην ξεκινάνε όλα από το ίδιο βάθος θεμελίωσης... edit: σου επιτρέπει ο έλεγχος των η.χ. και οι όροι δόμησης να κάνεις τόσο μεγάλους η.χ.? Edited Μάρτιος 20 , 2020 by pirsogiannis
KF Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Κατ αρχην καλο ειναι η θεμελιωση να βρισκεται στο ιδιο επιπεδο. Αν ομως για λογους οικονομικους ή αλλους δεν ειναι δυνατο να γινει αυτο τοτε θα πρεπει η θεμελιωση (ολες οι σταθμες) και τα αντιστοιχα δαπεδα (εδαφοπλακες) να γινουν ενα κλειστο κουτι οπλισμενο (οι εδαφοπλακες θα γινουν σαν πλακες κανονικες ) .
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 πολυ σωστα και, θα πρεπει ο ερωτων να εξηγησει τι ειδους "οικοπεδο" ειναι αυτο, πού βρισκεται, τι εμβαδον εχει και με ποιους ορους δομησης χτιζει 70 τμ πλακα με υπογειο και πυλωτη...
modigliani Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Το σχήμα που ανέβασα και ίσως μπερδεύει είναι τι θα κάναμε σε αντίστοιχη περίπτωση στη Γερμανία. Όμως εδώ όπως καταλαβαίνω πρέπει να θεμελιωθούν όλα στο ίδιο βάθος γιατί δεν επιτρέπεται να έχεις μεμονωμένα πέδιλα χωρίς συνδετήριες δοκούς όπως στη Γερμανία. Μπορείς όμως να θεμελιώσεις τα υποστυλώματα με μεμονωμένα πέδιλα στο ίδιο βάθος με την κοιτόστρωση και μετά να ενωθούν με την κοιτόστρωση με συνδετήρια δοκάρια; Ειναι κάτι που γίνεται; Τα υποστυλώματα θα έχουν ύψος περίπου 6m, 3m μέσα στο χώμα και 3m μέχρι τον πρώτο όροφο. δεν έχω ανεβάσει την κάτοψη του β ορόφου που είναι ακόμα 74τμ και δεν έχει η.χ., μόνο μικρούς εξώστες.
dimitris11140 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2020 (edited) 4 ώρες πριν, modigliani said: Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα να σας παραθέσω το πρόβλημα μου . Πρόκειται για την κατασκευή μιας μεζονέτας με υπόγειο και πυλωτή. Ο 1ος και 2ος όροφος είναι μαζί με το κλιμακοστάσιο και το ασανσέρ ≈74τμ. Λόγω των μεγάλων υμιυπαιθρίων που απαιτούν υποστυλώματα ο χώρος της πυλωτής και του υπογείου έχει αυξηθεί και έχει γίνει ≈104τμ προκειμένου να θεμελιωθούν τα υποστυλώματα στην κοιτόστρωση (επισυνάπτονται τα σχέδια). Επειδή αρχικά είχαμε θεωρήσει 74τμ υπογείου και πυλωτής θα έχουμε μια αύξηση του κόστους πάνω από 20000 κάτι που θεωρώ απαγορευτικό. Είμαι νέος πολιτικός μηχανικός που έχω δουλέψει 3 χρόνια σαν δομοστατικός μηχανικός στη Γερμανία. Αυτό που θα κάναμε εκεί είναι να θεμελιώσουμε τα υποστυλώματα με πέδιλα σε βάθος 1,00-1,50 m και μετά με σκυρόδεμα καθαριότητας με διαστάσεις ίσες με αυτές του θεμελίου φτάνουμε σε τέτοιο βάθος προκειμένου τα θεμέλια να μη βρίσκονται στα μπάζα του υπογείου αλλά και να μην ασκούνται ωθήσεις στα τοιχία του υπογείου (γωνία 30˚ μεταξύ των επιφανειών θεμελίωσης). Στην Ελλάδα τα πέδιλα είναι απαραίτητο να θεμελιωθούν στο ίδιο βάθος με το υπόγειο και να ενωθούν με συνδετήρια δοκάρια με την κοιτόστρωση για αντισεισμικούς λόγους; Το κόστος σε αυτή την περίπτωση θα είναι πολύ λιγότερο αλλά είναι ασφαλές αυτό; Τα υποστυλώματα όπως καταλαβαίνω σε αυτή την περίπτωση δε θα έχουν πρόβλημα με τις ωθήσεις αφού έχουμε συμμετρική φόρτιση και το φορτίο σεισμού δε θα είναι μεγάλο αφού είναι εύκαμπτα αλλά θα έχουν μεγάλο μήκος λυγισμού. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν δε γίνεται να αλλάξουν οι διαστάσεις του υπογείου και της πυλωτής η αν το κόστος με οποιαδήποτε λύση είναι εξίσου μεγάλο να κάνουμε μικρούς εξώστες προκειμένου να μη χρειάζονται τα επιπλέον υποστυλώματα. Νομίζω ότι είναι υπερβολικό το παραπάνω κοστολογιο που αναφέρεις.Ποσα είναι τα παραπάνω κυβικά που ρίχνεις αν τα θεμελειωσεις όλα στην ίδια στάθμη ? Επίσης πόσα κυβικά σκάβεις παραπάνω και σε τι έδαφος ? Edited Μάρτιος 20 , 2020 by dimitris11140
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα