Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δημιουργία θέσης στάθμευσης σε πρασιά πολυκατοικίας


panoschar

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και Καλή Χρονιά.

 

Δεν είμαι μηχανικός και θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα που με απασχολεί, σχετικό με τη δημιουργία στάθμευσης στη πρασιά (ή προκήπιο αν θέλετε) της πολυκατοικίας που μένω. Συγκεκριμένα, στη πολυκατοικία μας, υπάρχει θέμα δημιουργίας μιας επιπλέον θέσης σταθμευσης, κάθως κάποιο διαμέρισμα (προς το παρόν δεν κατοικείται, αλλά ο ιδιοκτήτης του καίγεται για θέση παρκινγκ) δεν διαθέτει χώρο στάθμευσης στην πυλωτή. Σαν λύση προτάθηκε η δημιουργία θέσης, στη πρασιά και συγκεκριμένα κάτω απο το μπαλκόνι μου (εγώ μένω στον 1ο όροφο και η θέση θα καλύπτεται απο το μπαλκόνι), αφού βέβαια χαλαστεί μέρος του κήπου της πολυκατοικίας. Ηδη, το δεύτερο πλαϊνό μου μπαλκόνι, επιβαρύνεται με μια θέση στάθμευσης (κάτω απο την κρεβατοκάμαρα μου), χωρίς αυτές οι θέσεις να ειναι κατοχυρωμένες. Και θέτω τα εξής ερωτήματα: κατά πόσο είναι νόμιμο να πειράξεις την πρόσοψη (πρασιά) της πολυκατοικίας και χαλάσεις μέρος του κήπου για θέση στάθμευσης και κατά πόσο νόμιμες είναι (γενικά) οι θέσεις στάθμευσης κάτω απο μπαλκόνια;;; Δεν τίθεται εδώ θέμα ασφάλειας;;;

 

Δεν θέλω να απευθυνθώ στην πολεοδομία που υπάγεται η πολυκατοικία, καθώς γνωρίζω οτι αν έρθουν για αυτοψία, θα ελέγξουν ολόκληρο το κτίριο και ποιος ξέρει τι άλλο μπορεί να βρουν....

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

το αν η υποψήφια θέση στάθμευσης πληρεί τις προυποθέσεις

θα το ελέγξει ο μηχανικός που θα το αναλάβει (διαστάσεις, προδοαγραφές, φύτευση κλπ)

------

για τα περι νομιμότητας:

εφόσον εκδοθεί οικοδομική άδεια είναι νόμιμο

------

όταν αναφέρεσαι στο θέμα της ασφάλειας, τι ακριβώς σε ανησυχεί

αν θα "πέσει" το μπαλκόνι πάνω στο αυτοκίνητο;

 

διότι αν υπάρχει τέτοια περίπτωση

θα πρέπει να σε ανησυχεί γενικότερα η στατικότητα του κτιρίου

Link to comment
Share on other sites

Myri, καταρχάς σε ευχαριστώ για την άμεση απόκριση.