agrafiot Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2010 Ας παρουμε ενα πλακατ και ας κατσουμε ωκλαδων εξω απο το Ευρωκοινοβουλιο να διαμαρτυρηθουμε. Μα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα που λεμε? Ωραια λοιπον, να διαμαρτυρηθουμε στο ΤΕΕ γιατι ακριβως? Στο υπουργειο Παιδειας γιατι ακριβως? Καταλαβετε το, κανεις δεν μπορει να επιβαλλει περιορισμους στην εκπαιδευση. Και αν το κανει θα ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ σε οποιο δικαστηριο του πολιτισμενου κοσμου. Ανεχομαστε ιδωτικη εκπαιδευση στο δημοτικο, γυμνασιο, λυκειο, εκει δηλαδη που η εκπαιδευση ειναι υποχρεωτικη. Γιατι λοιπον μας ενοχλει η ιδιωτικη ανωτατη εκπαιδευση που στο κατω κατω ειναι προεραιτικη? Ας κοιταξει το κρατος να αναβαθμισει τα κρατικα του ιδρυματα, που δεν εχουν βιβλιοθηκες και υποδομες, που διδασκουν με υποχρεωτικα συγγραματα περασμενων ετων κλπ και ας παψει να βαζει γελοιες τρικλοποδιες στην ιδιωτικη εκπαιδευση. Αυτα τα πραγματα ειναι Νεοελληνικοι παραλογισμοι. `Αλλα ειναι τα θεματα του κλαδου που χρειαζονται συγκροτημενη δραση.
Chilon Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2010 Άλλα ειναι τα θεματα του κλαδου που χρειαζονται συγκροτημενη δραση. Μπορείς να θέσεις αυτά τα θέματα στην θεματική κατηγορία "Δράσεις-Προτάσεις προς φορείς".
parist43 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 agrafiot Ανεχομαστε ιδωτικη εκπαιδευση στο δημοτικο, γυμνασιο, λυκειο, εκει δηλαδη που η εκπαιδευση ειναι υποχρεωτικη. Γιατι λοιπον μας ενοχλει η ιδιωτικη ανωτατη εκπαιδευση που στο κατω κατω ειναι προεραιτικη? δεν το καταλαβες καλά το θέμα.Δεν είναι το θέμα η ιδιωτική εκπαίδευση,αλλά ενας εντελώς νεος τρόπος αξιολόγησης των επαγγ δικαιωματων,κατα τον οποίο το πτυχίο και οι σπουδές θα παψουν να εχουν τον κυρίαρχο λόγο.θα μπορεί πχ ενας σχεδιαστής να παιρνει πιστοποίηση σε αρχιτεκτονικά εστω χωρις σπουδες ,ενω ενας αρχιτεκτονας θα ειναι δυνατόν να κοπει.αυτό ειναι το θέμα της συζήτησης και οχι οι ιδιωτικές σπουδες
JTB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Ας κοιταξει το κρατος να αναβαθμισει τα κρατικα του ιδρυματα, που δεν εχουν βιβλιοθηκες και υποδομες, που διδασκουν με υποχρεωτικα συγγραματα περασμενων ετων κλπ και ας παψει να βαζει γελοιες τρικλοποδιες στην ιδιωτικη εκπαιδευση.Αυτα τα πραγματα ειναι Νεοελληνικοι παραλογισμοι. Παρά το γεγονός ότι θα συμφωνήσω μαζί σου στη γενικόλογη υποχρέωση του κράτους για την αναβάθμιση των κρατικών ιδρυμάτων, θα πρέπει να παραδεχτείς ότι τη μεγαλύτερη μερίδα ευθύνης για τη κατάντια των ιδρυμάτων αυτών την έχουν οι ίδιοι οι φοιτητές. 1. Κομματικές παρατάξεις στο χώρο των ΑΕΙ και ΤΕΙ 2. Αιώνιοι φοιτητές - συνδικαλιστές 3. Ελλειψη σεβασμού στα κτίρια, τον εξοπλισμό κλπ... Καταστροφές 4. Ελλειψη σεβασμού και τριτοκοσμικές καταστάσεις στους χώρους, απρεπής συμπεριφορά με τη κάλυψη των φοιτητικών οργανώσεων στο όνομα του ασύλου και της δημοκρατίας που ανάθεμα και αν ξέρουν να γράφουν τις λέξεις αυτοί οι "φοιτητές"... Επειδή είμαι οργισμένος, αγενής και μισάνθρωπος για το 90% του ελληνικού πληθυσμού, μπορεί να φταίω εγώ... Εσείς τί λέτε, το θέλει ο έλληνας το επίπεδο ζωής αλλά και πειθαρχίας ενός ευρωπαϊκού ΑΕΙ ή προτιμά τη γυφτιά του και την ήσυχία του; Οσο για το κυρίως θέμα της συζήτησης, δεν νομίζω ότι είναι κακό να αποκτά κανείς πιστοποιημένα προσόντα αυξάνοντας τα δικαιώματά του... Θα πρέπει όμως να θεσπίζονται βασικά ΕΔ που τον καθιστούν πλήρη επαγγελματία με δυνατότητα επιβίωσης... Επίσης θα πρέπει να διαχωρίσουμε το τί σημαίνει να ξέρω κάτι από το να έχω σπουδάσει κάτι... Το πρώτο αποκτιέται στη δουλειά και το δεύτερο στην εκπαίδευση... Το τί βαρύνει περισσότερο ας το σκεφτούν τα κεφάλια αυτής της χώρας... Πάντως η προσθήκη εμπειρικών προσόντων με θεωρητική κάλυψη δεν είναι σπουδές... είναι κατάρτιση επαγγελματία... και αυτό είναι τελικά που έχει ανάγκη η αγορά εργασίας, τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και όχι τον αραχνιασμένο τίτλο προ 20ετίας...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Τα 2 , 3 και 4 , είναι απόρροια του 1 . Είναι κοινό μυστικό ότι χρόνια τώρα υπάρχουν τα επαγγελματικά στελέχη τα οποία πληρώνονται αδρά .
parist43 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 jtb Επίσης θα πρέπει να διαχωρίσουμε το τί σημαίνει να ξέρω κάτι από το να έχω σπουδάσει κάτι... γιατι να το διαχωρίσουμε?να απαιτήσουμε ολα.και σπουδες και γνωση και εμπειρια.
murex Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Νομίζω ότι το θέμα έχει λήξει εδώ και πολλά χρόνια, από το 1999, με την υπογραφή της συνθήκης της Μπολόνια. Ο σκοπός της συνθήκης είναι κατά τη γνώμη μου σωστός: να υπάρξει μια κοινή πλατφόρμα εκπαίδευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κυρίως για να "χτυπήσει" την πρωτοκαθεδρία των ΗΠΑ στο χώρο της εκπαίδευσης. Δείτε αναλυτικότερα το άρθρο της Καθημερινής για την συνθήκη (http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathextra_100062_03/07/2006_157872). Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λογικό να υπάρχει μία ας πούμε "ομογενοποιημένη" εκπαίδευση, χωρίς όμως να επηρεάζει τις ιδιαιτερότητες κάθε χώρας, όπως για παράδειγμα η αναγκαιότητα γνώσης της αντισεισμικής προστασίας για την Ελλάδα ή της πυροπροστασίας για την Αγγλία. Αυτό λύνεται όχι μέσα από τα προγράμματα σπουδών των ιδρυμάτων, που όντως ανεξάρτητα μπορούν να καθορίσουν τα επιπλέον μαθήματα, γνωστικά αντικείμενα που θα διδαχθεί ο φοιτητής τους. Στις ΗΠΑ για παράδειγμα, για να γίνεις μελετητής, δίνεις εξετάσεις (PE exams). Όχι τύπου ΤΕΕ, αλλά σοβαρές εξετάσεις με μεγάλη ύλη πάνω στους κανονισμούς και με την υποχρέωση να επανεξετάζεσαι κάθε τόσο. Το ότι τελείωσες πολιτικούς δεν σημαίνει ότι ξέρεις να κάνεις μεταλλικά; Έτσι δεν είναι; Ή ο συνάδελφος που πήγε στα συγκοινωνιακά εδώ, ξέρει περισσότερα από κάποιον που τελείωσε στατικός έξω; Είναι ωραίο δηλαδή να έχει κάποιος εργοταξιακή εμπειρία 10 και 20 χρόνια και να βγάζεις άδειες φασόν παράλληλα; Ο καθένας πρέπει να πιστοποιείται για αυτό που ξέρει ή θέλει να ακολουθήσει. Ναι να έχεις το δικαίωμα να δώσεις (για πιστοποίηση) για ό,τι θέλεις, αλλά να έχεις και το δικαίωμα να υπογράφεις ΜΟΝΟ για αυτό που ξέρεις. Μόνο στην ιατρική έχει λυθεί το πρόβλημα, παγκόσμια. Και δεν αντιδρά κανένας γιατί κατανοεί ότι η γνώση σε πολλά αντικείμενα έχει γίνει "δυσβάσταχτη" για ένα άνθρωπο. Η αντίληψη "όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα σε όλους" είναι λάθος. Και έρχεται μετά ο εξ Ευρώπης (ανατολικής, δυτικής, ντόπιας μικρή σημασία έχει) και ζητά Ολαααα τα δικαιώματα. Λογικό δεν είναι; Πρέπει να σταματήσει η στρέβλωση αυτή επιτέλους. Θες άδεια στατικού, γεωτεχνικού, πατωματζή; Θα δώσεις εξετάσεις. Αν γίνει αυτό, οι συνάδελφοι του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού θα αναγκαστούν να μάθουν τα απαραίτητα στον τομέα τους.
JTB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Νομίζω ότι το θέμα έχει λήξει εδώ και πολλά χρόνια, από το 1999, με την υπογραφή της συνθήκης της Μπολόνια. Ο σκοπός της συνθήκης είναι κατά τη γνώμη μου σωστός: να υπάρξει μια κοινή πλατφόρμα εκπαίδευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κυρίως για να "χτυπήσει" την πρωτοκαθεδρία των ΗΠΑ στο χώρο της εκπαίδευσης. Απολύτως σωστό, αλλά για τις χώρες που ήδη έχουν κάποιο υπόβαθρο και εναρμονίζονται σε ένα κοινό πρότυπο που από τη παρούσα κατάσταση απέχει 5%-10%.... Δηλαδή Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία... Ιστορικά εκπαιδευτικά ιδρύματα... Με τα ελληνικά ιδρύματα, καμία σχέση... Στις ΗΠΑ για παράδειγμα' date=' για να γίνεις μελετητής, δίνεις εξετάσεις (PE exams)......Ο καθένας πρέπει να πιστοποιείται για αυτό που ξέρει ή θέλει να ακολουθήσει. Ναι να έχεις το δικαίωμα να δώσεις (για πιστοποίηση) για ό,τι θέλεις, αλλά να έχεις και το δικαίωμα να υπογράφεις ΜΟΝΟ για αυτό που ξέρεις......Αν γίνει αυτό, οι συνάδελφοι του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού θα αναγκαστούν να μάθουν τα απαραίτητα στον τομέα τους.[/quote'] Σε βαθύτατη κρίση ειλικρίνειας, νομίζω ότι θα συμφωνήσω, αν και δε μας συμφέρει, κανένα μας.... Πάντως θα πρέπει να παραδεχτείς ότι ο τρόπος που μπαίνει κανείς στο επάγγελμα καθορίζεται εν μέρει από την αγορά... Δηλαδή, στις ΗΠΑ, τα σχήματα των τεχνικών εταιριών, ακόμη και των αρχιτεκτονικών γραφείων, είναι πολύ μεγαλύτερα... Επίσης τα έργα δεν έχουν καμία σχέση με εδώ... Δηλαδή επίσης πολύ μεγαλύτερα και όχι ιδιωτικά - ατομικά, αλλά εταιριών.... Αρα, η πιστοποίηση αφορά σε στελέχη εταιριών συνήθως και αυτό τη κάνει απαραίτητο προσόν στην αγορά εργασίας... Εδώ που όλοι οι μηχανικοί είναι one man show θα ενοχλήσει πολύ....Γιατί δεν υπάρχει ανάγκη, ανοίγεις το γραφειάκι σου και όποιος μπεί...
parist43 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δηλαδή, στις ΗΠΑ, τα σχήματα των τεχνικών εταιριών, ακόμη και των αρχιτεκτονικών γραφείων, είναι πολύ μεγαλύτερα... Επίσης τα έργα δεν έχουν καμία σχέση με εδώ... Δηλαδή επίσης πολύ μεγαλύτερα και όχι ιδιωτικά - ατομικά, αλλά εταιριών.... οπότε ειναι προφανές που στοχευουν οι νεες ρυθμίσεις. καλύτερα (πραγματικά) καταρτισμενο ,αλλά και περισότερο και φθηνότερο προσωπικό για τις μεγαλες εταιρείες.
erling Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2010 Επιτέλους στα δικά μου λόγια....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα