Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Eυχαριστω συναδελφε, μια που σε βρηκα να ρωτησω κ κατι αλλο.

Οταν εχουμε ενα ανοιγμα κ θελουμε πατζουρια με ρολλο υπαρχουν καπου αυτα? Πρεπει να ενσωματόσουμε καποια βιβλιοθήκη?

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν ήδη μέσα στις ρυθμίσεις των κουφωμάτων με δικό τους μενού ... κοίταξέ τες αναλυτικά ...

  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

θελω να δημιουρησω εναν τοιχο που να ακολουθει την μορφολογια εδαφους, σε ενα tutorial βρηκα το εξης αλλα δεν εχω καταφερει να το εφαρμοσω.

 

Εχουμε το μοντελο εδαφους μας και εχουμε σχεδιασει εναν τοιχο, απο το μενου design βρισκουμε την εντολη solid element operation και εμφανιζεται το πλαισιο διαλογου edit target operator.

Ενεργοποιυμε το παραθυρο 3δ και επιλεγουμε το εδαφος στο πλαισιο edit target operators παταμε το κουμπι get operators elements και οριζουμε το στοιχειο ως τελεστη. Στην συνεχεια επιλεγουμε τους τοιχους οπως καναμε προηγουμεωνς και παταμε το κουμπι get target elements, patame substraction kai execute. Ο τοιχος πλεον πρεπει να ακολουθει την φορα του αναγλυφου. Εγω δεν μπορω να το πετυχω αυτο μηπως κανω κατι λαθος?

Δημοσιεύτηκε

Εχω σχεδιασει με την εντολη mesh ενα εδαφος στην συνεχεια παιρων το wall και φτιαχνω ενα τοιχο και κανω την διαδικασια οπως την περιγραφω παραπανω αλλα τιποτα..

Δημοσιεύτηκε

Αν κτάλαβα καλά από αυτά που περιγράφεις,νομίζω πρέπει να επιλέξεις όχι απλό substraction,αλλά substraction with downward extruction.Απλά δεν είμαι σίγουρος οτι κατάλαβα τι ακριβώς θες να κάνεις:
α)Έχεις ένα κεκλιμένο έδαφος και θες να "κόψεις" την κάτω μεριά του τοίχου ώστε να ακολουθεί την κλίση του mesh η κάτω παρειά του τοίχου και να εδράζεται αυτός πάνω στο mesh?
β)Έχεις ένα κεκλιμένο έδαφος και θες εκτός από την κάτω παρειά του τοίχου,να ακολουθεί την κλίση του mesh ΚΑΙ η άνω παρειά του τοίχου?Αυτό δεν ξέρω πως γίνεται,όποιος ξέρει btw ας μας πεί...

Τέσπα,δοκίμασε καταρχήν αυτό που σου έγραψε παραπάνω και αν δεν πετύχει πες,γιατί δεν ξέρω μήπως δεν εφαρμόζεις σωστά τη σειρά των εντολών "get target" και "get operator".
Αν δεν πετύχει εδώ είμαστε... ;)

Δημοσιεύτηκε

1. Σχεδιάζεις το έδαφος με mesh εικόνα 1.

2. Σχεδιάζεις τον τοίχο, πχ εικόνα 2.

3. Ανοίγεις το solid element operation...

4. Είσαι στο 3d.

5. Επιλέγεις το έδαφος στο 3d.

6. Επιλέγεις την εντολή '' Get operation element '', δηλαδή αυτό το αντικείμενο που θα κόωει το άλλο.

7. Επιλέγεις το τοίχο στο 3d.

8. Επιλέγεις το ''Get target element ''.

9. Επιλέγεις ''Subtraction ''.

10. Tέλος επιλέγεις '' Execute ''.

 

Μακάρι να σε βοήθησα.

post-53561-0-05749700-1398326945_thumb.png

post-53561-0-55703500-1398328091_thumb.png

post-53561-0-92222300-1398328106_thumb.png

Δημοσιεύτηκε (edited)

dimidomo αυτό ακριβώς μου συμβαινει κ εμενα οπως βλεπουμε στην τελευταια εικόνα ο τοιχος αφου εχει κοπει γιατι δεν ακολουθει το εδαφος?

Δεν θα επρεπε να εχει αποκτησει μερικους κομβους ακομα (ο τοιχος) εκει που εφαπτεται με το εδαφος και να μην φαινεται ευθεια?

Edited by JOHNYMAL

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.