Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στατικό ερώτημα: Μέτρηση Βάρους


oui33

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

 

Δεν είμαι πολιτικός μηχανικός αλλά και μου τέθηκε το εξής ερώτημα: Πώς μπορώ να μετρήσω το βάρος μιας τσιμεντένιας κολώνας με διαστάσεις π.χ. ύψος 2.20 μ , πλάτος 0.25 μ , μήκος 0.40 μ και να στείλω αυτές τις μετρήσεις σε έναν υπολογιστή. (οι διαστάσεις είναι τυχαίες και δεν μας ενδιαφέρουν τόσο).

Υποθέτω πως θα χρησιμοποιήσουμε κάποιο αισθητήριο...

Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει κάποια ηλεκτρονική συσκευή ή αισθητήριο που να κάνει αυτή τη μέτρηση. αισθητήριο πίεσης (αν παράδειγμα είχαμε την δυνατότητα να βάλουμε πάνω στη συσκευή την κολώνα...(όχι ζυγαριά))

Μου είπαν πως με τύπους αν ξέραμε την πυκνότητα του τσιμέντου και το g θα βρίσκαμε τη μάζα...δεν έχω ιδέα!:confused:

 

Παρακαλώ αναγράψτε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας!

ilias

Link to comment
Share on other sites

Το ειδικό βάρος του οπλισμένου σκυροδέματος είναι 2,4-2,6 t/m3

Άρα το βάρος μια κολώνας είναι Μήκος Χ Πλάτος Χ Ύψος Χ 2,5 (οι διαστάσεις σε μέτρα και το βάρος δίνεται σε τόνους)

Δεν χρειάζονται ούτε συσκευές ούτε τίποτε.

Link to comment
Share on other sites

ειδικό βάρος χωρίς οπλισμό 2,40 ton/m3 και οπλισμένο 2,50 ton/m3 βάση κανονισμών

Link to comment
Share on other sites

να απομονώσει το δομικό στοιχείο και να μετρήσει από τη μελέτη τον σιδηροπλισμό, ακόμα και αποστάτες αν μπήκαν, ακόμα και το σύρμα, ακόμα και τις γόπες των τσιγάρων των εργατών κάνοντας παραδοχές.

 

Όλα είναι μετρήσιμα αν εφαρμόζονται οι μελέτες.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας αλλά έτσι όπως μου τέθηκε το ερώτημα αισθάνομαι πως θα υπάρχει κάποιο μέσο το οποίο θα μετράει και θα στέλνει τα στοιχεία σε κάποιο Η/Υ. Φαντάζομαι ένας αισθητήρας με πίεση λαδιού ή κατι τέτοιο σε πειραματικό χώρο οπου θα στέλνει τα δεδομένα στον Η/Υ...Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites