Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αναγνώριση σφάλματος στην ανάγνωση ραβδογραμμάτων (bar-code)


vangelis86

Recommended Posts

Γειά σας θα ήθελα τη βοήθεια σας σε ένα θέμα που έχω ως εργασία.

Θα ήθελα να μου πειτε που μπορώ να βρω υλικό για τη διεκπαιρέωση της.

 

 

Η αναγνώριση σφαλμάτων στην πληκτρολόγηση αριθμών πιστωτικών καρτών, ή στην ανάγνωση ραβδοκωδίκων κ.λ.π. επιτυγχάνεται με διάφορους τρόπους. να περιγράψετε όσους απ΄αυτούς ανακαλύψετε στη βιβλογραφία και να ΄δώσετε έμφαση σε όσους κάνουν χρήση στοιχείων από το περιεχόμενο του μαθήματος

ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ / ΔΙΑΚΡΙΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ.

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι ο ειδικός αλλά μια που δε βρέθηκε ειδικός, ας το προσπαθήσω.

 

Σε ότι αφορά λέξεις ψηφίων για την ανίχνευση σφαλμάτων υπάρχουν διάφορες τεχνικές.

Κάποιο ή κάποια από τα ψηφία σε καθορισμένες θέσεις είναι ψηφία ελέγχου και προκύπτουν από τα υπόλοιπα πχ. με άθροιση ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο που έχει προκαθοριστεί.

Μετά τη μετάδοση του αριθμού ή την εισαγωγή του, υπολογίζονται τα ψηφία ελέγχου από τα υπόλοιπα και συγκρίνονται με αυτά που έχουν μεταδοθεί ή εισαχθεί. Αν τα ψηφία που υπολογίσθηκαν είναι ίδια με τα ψηφία που μεταδόθηκαν, τότε σημαίνει (με κάποια πιθανότητα βεβαίως) πως η λέξη έχει μεταδοθεί η εισαχθεί χωρίς σφάλματα.

Το με κάποια πιθανότητα σημαίνει για παράδειγμα πως μπορεί ο αλγόριθμος να μπορεί να ανιχνεύει ένα σφάλμα αλλά τα δύο ταυτόχρονα δε θα γίνουν αντιληπτά.

 

Τώρα σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, υπάρχουν τεχνικές για τον εντοπισμό της θέσης του σφάλματος, δηλαδή για τη διόρθωση του.

Μπορείς για όλα τα παραπάνω να ψάξεις για κώδικες αποστάσεων (google it) και κώδικα Hamming.

 

Σε ότι αφορά bar codes, χωρίς επίσης να έχω ασχοληθεί:

Ισχύουν όλα τα παραπάνω, γιατί ο γραμμωτός κώδικας "απεικονίζει" αριθμούς.

Τα barcodes έχουν κατά τη δημιουργία τους συγκεκριμένες προδιαγραφές και περιορισμούς (π.χ. συγκεκριμένο λόγο ύψους/πλάτους ή τα γνωστά 6άρια που οριοθετούν αρχή/μέση/τέλος), ώστε να μπορούν να διαβάζονται με υψηλά ποσοστά αναγνώρισης, από διάφορες γωνίες κ.λ.π. και να αποφύγουν τα προβλήματα/απροσδιοριστίες της μηχανικής όρασης.

Μπορείς να ψάξεις για αυτές τις προδιαγραφές/περιορισμούς, αν και υποθετω ότι ξεπερνά τις προσδοκίες του διδάσκοντα και τα όρια του μαθήματος.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.