iosif76 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2010 2005 Δ΄ ΕΣΣΟ (293 λελέ).2 μήνες Ναύπλιο (3ος λόχος αρετή που έλεγε και το κωλοσύνθημα,3η διμοιρία) και μετά 7 μήνες Γκατζολία (χώρα με ταξύ Ελλάδας και Τουρκίας) 30 Λ.Μ.Χ Λαγός Διδυμοτείχου.Πίκρα(τότε με τις πλημμύρες στον Έβρο,-21 βαθμούς σκοπιά μονόωρη και το καλοκαίρι ντάλα ζέστη).Και φυσικά άπειρη βλακεία και πολλή γυφτιά από τους στρατιωτικούς!!! Ποιος είσαι εσύ? Όσο για το ποιος είμαι εγώ, σίγουρα πρέπει να θυμάσαι ποιος σας έβγαζε υπηρεσίες...
topoenv Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2010 Σειρά 285 (2003Δ) ΚΕΠΒ 3η Μοίρα Β πυρ/χια και 2η Μοιρα εκπαίδευση ως Οδηγός Αυτοκινήτου, μετάθεση 140 Α/Κ ΜΜΠ Κομοτηνή που είναι τζάμπα.... αν και δεν το διαπίστωσα καθώς για 3,5 μήνες συνολικά ήμουν αποσπασμένος στην 385 ΠΑΠ (Σάπες) για διπλο-τριπλο υπηρεσίες (μονάδα - φυλάκειο). Ακολούθως ΣΣΑΣ Θεσ/νικη λόγω Ολυμπιάδας (και άλλες διπλο υπηρεσίες) και τέλος για 2 μήνες στη .... Στρατιωτική Διεύθυνση Σιδηροδρόμων Θεσσαλονίκης (ναι υπάρχει τέτοι πράγμα !!!) όπου και ξεκούρασα το πονεμένο μου κορμί.
ΚΟΣΤΑΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2010 Εγώ όπως και πολλοί απο μας έκανα μια μικρή βόλτα στην ελλάδα. 286 γαρ:ΑΘΗΝΑ(ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΑΤΙΚΗΣ) τι είναι αυτό ρωτάω τον αξιωματικό της αστυνομίας που γελάει, θα μάθεις μου λεει-ΚΡΗΤΗ(ΔΕΑ ΠΕΖΙΚΟΥ)-ΘΕΣΑΛΛΟΝΙΚΗ(ΡΕΝΤΙΝΑ βέβαια να μην ξεχνιόμαστε μες στο κατακαλόκαιρο να λιώνει το κορμάκι μας-ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ (ρεντίνα παραμένων δεα ε.δ. μάλλον τους άρεσα-ΕΥΡΟΣ(Δεν μπορώ να προσδιορίσω το σημείο γιατι πηγαίναμε απο το ποτάμι μέχρι το τριεθνές αναγνωρίσεις γαρ-ΡΟΔΟΣ(δεν πήγαμε για διακοπές πιστέψτε με σχολείο αμφιβίων επιχειρήσεων-ΡΕΝΤΙΝΑ(επιστροφή στα πάτρια)-ΑΘΗΝΑ(ασπρόπυργος ούτε εδώ ήρθαμε για την ακρόπολη 300 σχολείο σβεα (μάλλον το μόνο πράγμα που μου άρεσε 9 άλματα)-ΛΗΜΝΟΣ (απλά ας μου πει κάποιος γιατι έπρεπε να μείνω 2 μέρες σε μια βραχονησίδα χωρις φαι λογω καιρού(το 4Β δεν είναι φαγητο) αναγνωρίσεις και κατάληψη βραχονησίδας-ΡΕΝΤΙΝΑ (ετσι για κανα μήνα να μην συνηθίζουμε κιόλλας)-ΒΕΡΟΙΑ αερομεταφερόμενες επιχειρήσεις που ο θεός να τα κάνει αυτά ελικόπτερα.....-ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ (Γ Σ.Σ 2 μέρες σχολείο ανθλ/γών) -ΑΘΗΝΑ 13 ΔΕΔ ΑΠΟΛΥΣΗ..... Υ.Σ Δέν έβαλα κάτι μικρά κοντα στην ρεντίνα αν δεν είναι πάνω απο 500χλμ δεν ειναι απόσπαση.
Earl Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2012 (edited) Από τη πρώτη στιγμή που διάβασα το topic ήθελα να γράψω τη προσωπική μου εμπειρία από το στρατό. Περίμενα να ολοκληρώσω τη θητεία προκειμένου να το κάνω.. Σειρά 315 ΛΕΛΕ.. Έχουμε και λέμε.. Βλέπω στα στοιχεία μου στο ιντερνετ Πεζικό. Τι έγινε ρε παιδιά σκέφτομαι.. Ρε μπας και έγινε καμιά στραβή με τα χαρτιά μου; Μηχανικός στο Πεζικό; Αφού κατέθεσα πτυχίο και μεταπτυχιακό! Πάλι καλά που δε με στείλανε στα ΛΟΚ δηλαδή, σκέφτομαι… 11ο Σύνταγμα Πεζικού στην Τρίπολη. Εκεί ένας Ανχης έψαχνε μηχανικούς. Πήγα εγώ, και του έδωσα κάποιες λύσεις για μια στεγάνωση μιας ταράτσας στο Σώμα, που ήθελε να κάνει. Πάλι καλά να λέει που πήγα, γιατί οι μηχανικοί του στρατού σαν λύση προτείνανε την κατασκευή ολόκληρης σκεπής αντί για κάποια από της τόοοοοσες πιο απλές λύσεις στεγάνωσης που υπάρχουν!! Κέντρο εκπαίδευσης, δεν πήρα τίποτα.. ΚΕΕΜ Σπάρτη: Ένα μήνα εκπαίδευση με ειδικότητα Υπαξιωματικός Κινήσεως / Οδηγός Αυτοκινήτου (Υ.Κ./Ο.Α.). Λίγες εξόδους, πάρα πολλές υπηρεσίες (45 άτομα για 40 υπηρεσίες!). Εκεί την πάτησα ακόμα περισσότερο παιδιά.. Ζητήσανε πολιτικό μηχανικό και πήγα. Ήθελαν να τους κάνω ολόκληρο το τοπογραφικό του ΚΕΕΜ (!) προκειμένου να χαράξουνε τα υπάρχοντα δίκτυα (νερό, αποχετεύσεις, ρεύμα, τηλ. Κτλ κτλ..). Τελικά αυτό που έπαθα ήτανε να τρέχω σαν τον ΘΒ από το πρωϊ έως το βράδυ στο διοικητήριο και να μετρώ.. Χωρίς όμως να είμαι απαλλαγμένος από σκοπιές ή εκπαίδευση, η έστω να έχω μια ελάφρυνση όπως μου είχαν τάξει αρχικά προκειμένου να έχω χρόνο να εργαστώ με καθαρό νου! Έτσι κάθε μέρα ήμουν με 2-3 ώρες ύπνο το πολύ! Με βλέμμα κοτόπουλου από τα μισά και μετά, έκανα συνολικά καμιά 7-8 αποτυπώσεις κτιρίων με σχεδίαση στο ACAD, νέα σχεδίαση τοπογραφικού και χάραξη δικτύων (πάτησα σε παλαιότερο σχέδιο τελικά), μία έκθεση στατικής επάρκειας ενός κτηρίου από το συνεργείο που το βρήκα έτοιμο να πέσει, γενικά τους έκανα δουλειά κανονικότατη μέσα σε 3,5 βδομάδες! Τελευταία μέρα βρήκα τυχαία ένα χαρτί που έλεγε ότι μου επέτρεπαν να έχω πρόσβαση στο διοικητήριο και στον Η/Υ καθημερινές και γιορτές, πρωί και απόγευμα, προκειμένου να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σαν μηχανικός, δίχως όμως να είμαι απαλλαγμένος από τίποτα!! Στην αρχή μου είχανε τάξει 8-9 ημέρες τιμητική, ακόμα και ότι θα προσπαθούσανε να με κρατήσουν εκεί σαν μηχανικό! Όταν όμως έμαθαν ότι επόμενη μετάθεσή μου ήταν η ΕΛΔΥΚ στράβωσαν και τελικά μου είπαν ότι είναι δύσκολο, και αν θέλω να μου δώσουνε 24ωρη!! Ο Συνταγματάρχης τελικά είπε ότι θα φροντίσει προσωπικά να «ανταμειφθώ» για τη προσφορά μου, έστω και στην ΕΛΔΥΚ… Ο Λγος μού πρότεινε να τους ζητήσω τουλάχιστων ένα χαρτί εργασιακής εμπειρίας, ότι δηλαδή κατά τη διάρκεια της παραμονής μου εκεί προσέφερα σαν μηχανικός…Τελικά, δεν πήρα τίποτα… ΚΕΤΘ Αυλώνα και μετά ΕΛΔΥΚ 1ο Μ/Κ ΤΠ στον Άγιο Ιωάννη (Ελπίδα Λούφας Δεν Υπάρχει Καμία)! Τοποθετήθηκα στο Γραφείο Κινήσεως του Τάγματος με καθήκοντα Αξκου Κινήσεως. Στην αρχή δύσκολα, τρέξιμο, παλιός – νέος, τα γεγονότα του Ζυγίου με την έκρηξη, αυτά του φυσικού αερίου με τη προκλητικότητα των Τούρκων και τις απειλες σύραξης, αλλά μετά όταν απολύθηκαν οι παλαιότερες σειρές και ο καιρός πέρασε, οι σκοπιές και οι αγγαρείες τελείωσαν, και άρχισαν και οι άδειες, και οι ωραίες στιγμές με τα συφάνταρα. Καλή εμπειρία σε σχέση με θητεία στην Ελλάδα παιδιά, αν και στην αρχή δεν ήθελα να πάω με τη καμία. Ήμουνα τυχερός που πήγα. Επαναπατρίσθηκα στον Λόχο Στρατηγείου του Γ’ΣΣ στη Θεσσαλονίκη. Έκανα 1 φορά θαλαμοdog, και απολύθηκα με το βαθμό του Έφεδρου Λοχία. Ηθικό δίδαγμα; Στο στρατό είναι προτιμότερο να μη ξέρεις να κάνεις το παραμικρό.. Κανείς δε θα σου πει ευχαριστούμε κύριε που περάσατε.. Edited Φεβρουάριος 15 , 2012 by Earl
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2012 Καλά ρε παιδιά συγνώμη αλλά κάνατε δουλειά για τον στρατό και μάλιστα τσάμπα? (εννοείται αυτό). Εκει πας να βγάλεις την υποχρέωση και τίποτα παραπάνω...Σιγά μην ασχοληθείς με τα μούτρα τους, δεν είμαστε καλά. Οσο λιγότερα ξέρεις στο στρατό τόσο καλύτερα. Πρωσωπικά με είχαν καλέσει στο μηχανικό...Δεν γούσταρα με την καμία...Τα μπάλωσα, εμφάνισα ότι ήμουν απόφοιτος λυκείου και πήγα αεροπορία τηλεφωνητής....Με είχαν καλέσει στο στρατόπεδο να αλλάξω κάτι λάμπες στη λέσχη αξιωματικών..Ε, έκανα πως δεν ήξερα πως βγαίνουν, έσπασα 2-3 και μου λένε δεν κάνεις κάτσε στο τηλέφωνο...Ο άλλος ο ψάρακλας άλλαζε 5 ώρες, έκανε και το σκούπισμα και μετά σκοπέτο.. Παίξτε το μπούφοι μπορείτε? Αυτό μετράει...σιγά μην κάνουμε δουλειά και στο στρατό. Διακοπές λέμε!!!
vagelis61 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Μήπως ξέρει κάποιος αν υπάρχει ακόμα το 716 ΤΜΧ στα Βρυσικά ; 1
tanasi Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 265 σειρά (2000 Β') Μ. Πεύκο (Κ.Ε.Ε.Δ.), Νάουσα (Τ.Π.Ε.Ν.), Δράμα Ε' Μ.Κ. Ο στρατός είναι όπως την δει κανείς, αν το πάρεις στραβα θα κακοπεράσεις, αλλιώς θα είσαι κυριλέ.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2012 Αν και εγώ πήγα ναυτικό μια από τα ίδια. Χάλαγε αυτοκίνητο? Τρέχα Μελέτη επαγγελματικού κινδύνου? Τρέχα Σχέδια για το μηχανουργείο? Τρέχα Πυρασφάλεια? Τρέχα Και πολλά άλλα. Τελικός απολογισμός: Καμιά τιμητική, καμία απαλλαγή. Με έχουν στείλει σκοπιά με laptop να βγάζω σχέδια στο inventor για κάτι κομμάτια που έπρεπε να βγάλει το μηχανουργείο της μονάδας. Χαρτί για προϋπηρεσία τώρα το πήρα μετά από 5 μήνες χάρη σε ένα αξιωματικό που με έβλεπε να τρέχω.
electrical_salonika Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2012 Ειδικές δυνάμεις Πολεμικής Αεροπορίας Α' ΕΣΣΟ 2005
reckoner Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2012 Μήπως ξέρει κάποιος αν υπάρχει ακόμα το 716 ΤΜΧ στα Βρυσικά ; το 716 δεν υπήρχε ούτε το 99 που ήμουν εκεί. είχε γίνει 3 και 37 λμχ. η τότα όμως ζούσε
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα