ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2011 αν βάζει στην θέση του πεδίλου στροφικό ελατήριο τότε με την εισαγωγή ΣΔ θα πρέπει να μειωθεί η ροπή σε αυτό
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Να μειωθει η ροπη στο πεδιλο ναι.. Αλλα οχι στο στυλο... ΥΓ. Οταν εισαγεις μεμονομενα πεδιλα, τοποθετηθει μετακινησιακα και στροφικα ελατηρια. Τα κ των ελατηριων υπολογιζονται βασει του εδαφικου προφιλ που εχεις δωσει..
ιταλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 στο πεδιλο ναι αυτο ηθελα να πω, sorry λαθος ,αλλα τα συν.δοκ τα αντιλαμβανεται terry, το δοκιμασα σε εκκεντρα πεδιλα...
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Οκ.. Καλο αυτο.. Το προβλημα το μεγαλο ειναι τα εδαφικα χαρακτηριστικα.. Πειραματισου λιγο να δεις πως αλλαζουν και τα εντατικα μεγεθη στα μελη του κτηριο, αναλογα με τις εδαφικες παραμετρους που θα βαλλεις...
ιταλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 αλλαζουν σιγουρα εχεις δικαιο,την δοιαφορα την ειδα απο απλες πακτωσεις σε pad foundation
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Οταν ξεφευγεις απο τις πακτωσεις και πας σε πιο "ελαστικες" στηριξεις επιβαρυνεται το ζυγωμα.... Γενικα ειναι ολοκληρη συζητηση τα περι εδαφικων παραμετρων... ΥΓ. Εγω ειμαι της κλασσικης σχολης με τις πληρης πακτωσεις..(προσπαθω και στην κατασκευη να το "πετυχω"...)
thesmeletes Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Γι' αυτό εκτός από πακτώσεις κάνεις παραμετρική ανάλυση με σκληρά και μαλακά ελατήρια.
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Στις τελευταιες μελετες το κανω και αυτο.... Καθαρα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο, αν η πακτωση δεν συμπεριφερθει σαν πακτωση.. Αλλα να "εκτιμησω" εδαφικες παραμετρους με το ματι το βλεπω λιγο αστειο..
cohat Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 @Terry: Μάλλον δεν κατάλαβες καλά το θέμα με τις συνδετήριες. Στο μοντέλο εφόσον έχεις πέδιλα (τα οποία είναι ελατήρια) όταν βάλεις συνδετήριες φυσικά και τις καταλαβαίνει. Αποτέλεσμα είναι η μείωση των σχετικών μετακινήσεων μεταξύ των πεδίλων (που είναι και το επιθυμητό). Το ζήτημα είναι η διαστασιολόγηση των συνδετηρίων δοκαριών με τις απαιτήσεις του ΕΑΚ. Εκεί με βάση των ΕΑΚ θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις μια ειδική διάταξη. Περισσότερα στο κεφάλαιο 5 αν θυμάμαι καλά.
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2011 Ειπα και στον Ιταλο οτι δεν το εχω δοκιμασει.. Αν δουλευει καλως.. Απλα σε κουβεντα που ειχα με τον αντιπροσωπο στη Θεσ/νικη μου ειχε εξηγηθει οτι δεν επηρεαζει το ΣΔ τα πεδιλα.. Αποτι φαινεται εκανε λαθος.. Γενικα ο ΕΑΚ δεν κατι ιδιαιτερο για τα ΣΔ...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα