Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μια χαρα ειναι τα σχεδια..Και για κατακευη...Τις λεπτομεριες θα τις κανει ο κατακευαστης...

 

Τα σχεδια αυτα βγαινουν σε 20"...

Δημοσιεύτηκε

φιλε jackson συγνωμη για την καθυστερηση(ειχα ενα προβλημα στο e-mail μου),οσο αναφορα το παραδειγμα της αμφιερειστης δοκου φορτισμενη στον ασθενη αξονα,σου παραθετω την απαντηση μου δωσανε:<<Το πρόβλημα είναι ότι έχετε ρυθμίσει το klt=1 στην μελέτη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην υπολογίζεται η μειωτικός συντελεστής του στρεπτοκαμπτικού, αλλά να λαμβάνεται έτοιμος, με αποτέλεσμα ο έλεγχος σε κάμψη να ταυτίζεται στο κέντρο με τον έλεγχο του στρεπτοκαμπτικού. Η ρύθμιση αυτή βρίσκεται στις ρυθμίσεις buckling στις ιδιότητες του μέλους.>>μιλησα ομως και στο τηλ προσωπικα και μου ειπανε οτι γενικα ο στρεπτοκαμπτικος λυγισμος (βαση ec3) συνδεεται με την ροπη καμψης μεσου ενος συντελεστη(σωστο αυτο) στην προκειμενη περιπτωση ειναι 1 γιαυτο και βγαζει τον ιδιο λογο με τον ελενχο της διατομης, και ακομα οτι δεν εχει νοημα ο στρεμπτ.λυγισμος απλα για μεμονομενο μελος σε αντιθεση με ενα μελος που περιλαμβανεται σε ενα χωρικο η επιπεδο μοντελο,οποτε για τετοιες περιπτωσεις καλο θα ηταν να μην λαμβανεται υποψην ο στρεπτοκ.λυγισμος ρυθμιζοντας section chek only στις ιδιοτητες. sorry για το μεγαλο post.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ Ιταλέ, να σαι καλά!

 

Επειδή λίγο μπερδεύτηκα, τί πρέπει να κάνω για να βλέπω το πραγματικό Stability check μιας οποιαδήποτε διατομής ενός φορέα; Βγάζω το klt;

Δημοσιεύτηκε

οχι, λοιπον εαν ο φορεας σου ειναι απλα ενα μελος ενεξαρτητο και οχι μελος μιας κατασκευης και δεν καταπονειται απο αξονικη δυναμη(οπως το παραδειγμα μας) το πας steel> steel member data>section check only.εαν ειναι μελος ενος μοντελου (μελετη μιας κατασκευης)τοτε κανονικα απλα αν θες επιλεγεις, δηλαδη για παραδειγμα εχεις μια δοκο(ζυγωμα) που το μηκος λυγισμου το περνεις ολοκληρο δηλαδη 1, εαν εχεις ομωσ δεσμευσεις(ως προς τον στρεπ.λυγισμο) σε 3 σημεια μπορεις να θεσεις klt=0.33,αν και το προγραμα τις λαμβανει υποψην μονο του οταν υπαρχουν,παραδειγμα αν σχεδειασεις τις ντιζες στις τεγιδες, αλλα εσυ μπορει να μην θελεις να φαινονται στο μοντελο σου αλλα οι δεσμευσεις υπαρχουν τοτε επεμβενεις και αλαζεις το ktl.(ριξε και μια ματια στο help στο theory,θα ριξω και εγω χε..χε..)

Δημοσιεύτηκε

Ιταλέ, το πρόβλημά μου είναι η δοκός που σου έστειλα, στην πραγματικότητα είναι συνδεδεμένη μεταξύ 2 στύλων με σύνδεση ροπής. Δεν δέχεται κανένα εγκάρσιο φορτίο, παρά μόνο ροπές πακτώσεως λόγω μετακίνησης των στύλων. Δηλαδή ανήκει σε σύστημα Vierendeel.

 

Από τη στιγμή λοιπόν που δεν πρέπει να ελεγθεί σε στρεμπτοκαμπτικό, τί κάνω; Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το klt αυτό. Αλλά θα πρέπει να ελεγθεί σε καμπτικό αφού δέχεται αξονική...Από ότι κατάλαβα το παιχνίδι το χαλάει αυτός ο συντελεστής που συνδέει κάμψη και στρεπτοκαμπτικό έτσι (και δεν είναι ο klt);

Oπότε δεν μπορώ να βάλω και Section check only, γιατί χάνω τον καμπτικό (έστω κ αν σίγουρα δεν είναι κρίσιμος).

 

Έχεις καμιά ιδέα;

Δημοσιεύτηκε

τοτε αστο οπως ειναι,αλλα στην περιπτωση αυτη εαν το το section check σου βγαινει τοτε θα βγαινει και το stability αφου δεν εχεις αξονικη δυναμη ετσι δεν ειναι ?το section check σου βγαινει?

Δημοσιεύτηκε

jackson βρηκες ακρη? αφου εχει αξονικη και η δοκος ανηκει στο μοντελο σου τοτε οκ?..ακομα σου βγαζει τον λογο ιδιο με αυτο της επαρκειας της διατομης?καποια δεσμευση εχεις στον ασθενη για την δοκο που πρεπει να ελενχθει για καμπτικο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.