aginor Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2010 Σε έναν ΜΕΚ αλλά και γενικότερα σε κάθε κινούμενο άξονα πρέπει να ισχύει το P=Tω (ισχύς =ροπή επί γωνιακή ταχύτητα) Έχουμε ένα τρακτέρ με 25 ίππους πετρελαιοκινητήρα, και ένα ξερό με 25 ίππους δίχρονο βενζινοκινητήρα. Έστω ότι υπάρχει ιδανικός μειωτήρας με ν=1 (βαθμός απόδοσης) που υποβιβάζει της στροφές του δίχρονου στις στροφές του πετρελαίου. Βάζουμε αυτόν τον κινητήρα επάνω στο τρακτέρ. Θα πρέπει το τρακτέρ να κάνει την ίδια ακριβώς δουλεία. Μπορεί??? Στέκετε αυτό?? αν ισχύει η παραπάνω σχέση τότε στα διαγράμματα στρόφων, η ιπποδύναμη και η ροπή γιατί δεν είναι παράλληλες?
CostasV Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2010 Θα πρέπει το τρακτέρ να κάνει την ίδια ακριβώς δουλεία. Μπορεί??? Στέκετε αυτό?? Οχι, δεν θα είναι ακριβώς ίδια η λειτουργίας τους. Αλλοιώς καίγεται το πετρέλαιο και αλλοιώς η βενζίνη. αν ισχύει η παραπάνω σχέση τότε στα διαγράμματα στρόφων, η ιπποδύναμη και η ροπή γιατί δεν είναι παράλληλες? Ακόμη και με ιδανικές συνθήκες, η σχέση ανάμεσα στην ροπή και την ιπποδύναμη είναι γραμική: P=Τω (εάν το Τ είναι σταθερό και το ω αυξάνει από 1000 έως 5000 τότες το P θα αυξάνει καθώς αυξάνει το ω) Αλλά δεν έχουμε ιδανικές συνθήκες και η ροπή ΔΕΝ είναι σταθερή σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, επειδή το καύσιμο δεν καίγεται το ίδιο καλά σε όλες τις στροφές. Καίγεται καλύτερα στις στροφές που αποδίδεται η μέγιστη ροπή.
aginor Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2010 η διαφορα στο καψιμο, σημαινει και διαφορετικο νευρο και ελαστικοτιτα κινητηρα. εδω λεμε για ροπη και για ιπποδυναμη. αν ειναι μετιμενες στον ιδιο αξονα, ισχυει το P=Τω αρα ειναι γραμμικες. δεν υπαρχει αλλη σχεση. εκτος και αν μετρονται σε αλλο αξωνα ή εμεσα.
ckiriako Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2010 Αλλο ντιζελ και αλλο βενζινη. Δεν μπορεις να κανεις αναγωγη τις στροφες του ενος στον αλλο. Σε γενικες γραμμες οι βενζινοκινητηρες ειναι πιο πολυστροφοι και ισχυροτεροι για δεδομενο κυλινδρισμο, οι ντιζελ ειναι αργοστροφοι και πολυ πιο ροπατοι, οπως τα ξερεις. Για αυτο φορτηγα,λεωφορεια, μπουλντοζες,τρακτερ φορουν ντιζελοκινητηρες. Θελουν ροπη.
nikmmech Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 aginor, ο costasv προσπαθεί να σου εξηγήσει ότι το Τ=/ct. αλλα Τ=f(ω). Επιπλέον τα ιδια τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των 2 κινητήρων(μήκος διωστήρα, διάμετρος κυλίνδρου, γεωμετρία στροφάλου και σφονδύλου, χρονισμός και διαστάσεις βαλβίδων, φάσμα στροφών λειτουργίας, συμπίεση, κτλ) επιλέγονται έτσι ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες για τις οποίες κατασκευάζονται. Τελικά, όχι, δεν θα κανει την δουλειά ο ένας του άλλου.
deathlok Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Έχουμε ένα τρακτέρ με 25 ίππους πετρελαιοκινητήρα, και ένα ξερό με 25 ίππους δίχρονο βενζινοκινητήρα. Βάζουμε αυτόν τον κινητήρα επάνω στο τρακτέρ. Θα πρέπει το τρακτέρ να κάνει την ίδια ακριβώς δουλεία. Μπορεί??? δεν θες απλά την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη αλλά πανομοιότυπα ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ροπής.
shelby Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Ίσως γίνεται αν μπορείς να μεταφέρεις την ροπή στης στροφές που θές. Αλλά αυτό απαιτεί συνεχώς λήψη δυναμοδεικτικών διαγραμμάτων και δουλειά πάνω στον κινητήρα.
slalom Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 δεν θες απλά την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη αλλά πανομοιότυπα ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ροπής. Ακριβώς αυτό. Επισης, η ισχύς προκύπτει συναρτήσει των στροφών και της ροπής. Ο κάθε κινητήρας έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά, για τη διαφορετική χρήση που προορίζονται.
aginor Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Επισης, η ισχύς προκύπτει συναρτήσει των στροφών και της ροπής. αν ισχυει αυτο τοτε τα 2 διαγραμματα πρεπει να ειναι παραλληλα, αφου τα μεγεθοι ειναι αναλογα. ομως δεν ειναι. αρα ισχυς ή η ροπη δεν μετρατε στο βολαν αλλα αλλιως.
CostasV Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2010 Ποιά είναι η ερώτησή σου; "Πώς προκύπτει το διάγραμμα ισχύος-στροφών και πώς το διάγραμμα ροπής=στροφών;" Και "γιατί αυτά δεν είναι "παράλληλα" μεταξύ τους (εννοείται ότι συγκρίνουμε τα διαγράμματα ισχύος και ροπής του ίδιου κινητήρα);"
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα