aginor Δημοσιεύτηκε February 5, 2010 at 04:55 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 5, 2010 at 04:55 μμ Aν απαντηθει αυτο το ερωτημα ισως να απαντηθει και το αρχικο. για να κανουμε μια προσπαθεια....
ariss Δημοσιεύτηκε February 5, 2010 at 05:05 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2010 at 05:05 μμ "2 διαγραμματα πρεπει να ειναι παραλληλα, αφου τα μεγεθοι ειναι αναλογα" aginor αυτό δεν ισχύει. Αφου είναι ανάλογα αν κάνουμε ένα διάγραμμα με άξονες Τ και Ρ τότε το διάγραμμα θα ήταν ευθεία γραμμή. Το διάγραμμα των κινητήρων όμως έχει στον έναν άξονα το ω.
CostasV Δημοσιεύτηκε February 5, 2010 at 05:16 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2010 at 05:16 μμ How dynamometers are used for engine testing Μετριέται η ροπή πέδησης με ένα δυναμόμετρο και ταυτόχρονα καταγράφονται και οι στροφές του κινητήρα. Ετσι βγαίνει η καμπύλη ροπής. Το υπολογιζόμενο γινόμενο ροπήΧστροφές δίνει την καμπύλη ισχύος. Και για βαθύτερη ανάλυση http://www.factorypro.com/magazine/mag_SPORDR_Dynos_explained.html
shelby Δημοσιεύτηκε February 5, 2010 at 10:39 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2010 at 10:39 μμ Δυναμοδεικτικό διάγραμμα ή dyno chart http://lib.store.yahoo.net/lib/klasseproductsdirect/C6-Z06-Dyno-Graph.jpg
mechpanos Δημοσιεύτηκε February 6, 2010 at 10:32 πμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2010 at 10:32 πμ Με μπερδέψατε, και από το ερώτημα, αλλά και από τις απαντήσεις. Λέμε P=Μ*ω ωραία; Όμως, σε όλους τους κινητήρες η Μ=f(ω). Διαφορετικές καμπύλες ροπής έχει ο κάθε κινητήρας. Άρα, η καμπύλη P=f(ω) θα έχει διαφορετική μορφή στον έναν και διαφορετική μορφή στον άλλον, ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι οι μέγιστες P και M είναι ίδιες, και στους δυο κινητήρες (λίγο δύσκολο, να συμβεί αυτό μεταξύ diesel και otto κινητήρων: συνήθως ο diesel θα έχει υψηλότερο M σε χαμηλότερη ω, ενώ ο otto θα έχει χαμηλότερο M σε υψηλότερη ω)!!! Άρα, συνοψίζοντας, για να λειτουργήσουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, θα πρέπει να έχουν ταυτόσημα διαγράμματα ροπών! Αν υπήρχαν υποθετικοί τέτοιοι κινητήρες, ναι θα λειτουργούσαν με τον ιδιο τρόπο.
shelby Δημοσιεύτηκε February 6, 2010 at 10:42 πμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2010 at 10:42 πμ Mε απλά λόγια γιατί δεν γίνεται να έχουν ταυτόσημα διαγράμματα; Διότι αν μεταφέρεις τη μέγιστη ροπή προς χαμηλότερο ω θα ρίξεις την μέγιστη ισχύ του κινητήρα αν τη μεταφέρεις προς υψηλότερο ω θα την αυξήσεις.
slalom Δημοσιεύτηκε February 6, 2010 at 01:29 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2010 at 01:29 μμ αν ισχυει αυτο τοτε τα 2 διαγραμματα πρεπει να ειναι παραλληλα, αφου τα μεγεθοι ειναι αναλογα. ομως δεν ειναι. αρα ισχυς ή η ροπη δεν μετρατε στο βολαν αλλα αλλιως. Για ποια δύο διαγράμματα λες? Η ισχύς δε μετριέται, υπολογίζεται. Τα δυναμόμετρα μετράνε ροπή.
mechpanos Δημοσιεύτηκε October 24, 2011 at 06:10 πμ Δημοσιεύτηκε October 24, 2011 at 06:10 πμ Και μια υποθετική ερώτηση: Βάλε μια Ferrari 800 ίππων μέσα στο χωράφι να φρεζάρει (έστω ότι η Ferrari δεν θα βρει αποκάτω στις ανωμαλίες του χωραφιού και ότι μπορεί να κυλίσει). Θα τα καταφέρει;
saradon Δημοσιεύτηκε October 24, 2011 at 09:16 μμ Δημοσιεύτηκε October 24, 2011 at 09:16 μμ Εύλογο ρητορικό ερώτημα?Άραγε θα φρεζάρει?δεν τίθεται θέμα απλά στις πόσες στροφές θα αρχίσει να δίνει την "ωφέλιμη" ροπή στον άξονα της διεργασίας που θέλω....αλλά μπορέσει και ποτέ να δώσει ροπή στο εκάστοτε σύστημα άξονα.....με τι μειωτήρα στροφών?
Δημήτριος_1980 Δημοσιεύτηκε November 1, 2011 at 11:45 μμ Δημοσιεύτηκε November 1, 2011 at 11:45 μμ (edited) Οι στροφές μέγιστης ροπής στους κινητήρες βενζίνης αλλά και ντίζελ καθορίζονται συνήθως από τον χρονισμό των εκκεντροφόρων (ή θυρίδων, αν μιλάμε για δίχρονο). Σε αυτές τις στροφές τα ταλαντωτικά φαινόμενα (ταλαντωτικός φορέας είναι ο αέρας), που λαμβάνουν χώρα στους αυλούς εισαγωγής - εξαγωγής, δίνουν το καλύτερο αποτέλεσμα (βλ. καλύτερη πλήρωση). Η ποιότητα ανάμειξης του καυσίμου με τον αέρα επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, αλλά κύριος παράγοντας είναι τα χαρακτηριστικά της στροβιλότητας του ρευστού εντός του θαλάμου. Επίσης, τα χαρακτηριστικά έγχυσης είναι βασικός παράγοντας (χρόνος έγχυσης, θέση εγχυτήρα, πίεση έγχυσης κ.τ.λ.). Τώρα, σε ό,τι αφορά το ερώτημα, θα πρέπει να βλέπουμε τους κινητήρες σαν μαύρα κουτιά. Δεν μας ενδιαφέρει τίποτα, παρά μονάχα η έξοδος του καθενός. Εφόσον και οι δύο κινητήρες αποδίδουν 25 άλογα (μέγιστη ισχύς), μπορούν να θεωρηθούν ισότιμοι, ΜΟΝΟ σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο σημείο λειτουργίας (σημείο μέγιστης ισχύος @ τέρμα ανοικτή πεταλούδα (otto) ή ελάχιστος λόγος λ (diesel) ). Δηλαδή, αν προτίθεσαι να λειτουργείς τους δύο κινητήρες στους 25 ίππους, μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιον από τους δύο θες για τον ίδιο σκοπό! Η διαφορά έγκειται στον μειωτήρα, ο οποίος πρέπει να είναι πολύ πιο "κοντός" στην περίπτωση του μοτέρ από το ξερό. Αυτό ισχύει επειδή σ' ενδιαφέρει η ροπή. Στην περίπτωση του ξερού η ροπή είναι πολύ μικρή, αλλά οι στροφές πάρα πολύ υψηλές, ώστε το γινόμενό τους να δίνει 25 ίππους. Στην περίπτωση του μοτέρ από τρακτέρ ισχύει ο αντίθετος συσχετισμός ροπής - στροφών, αλλά με το ίδιο αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά την ισχύ. Οι στροφές εξόδου από τους δύο μειωτήρες (μειωτήρας για τον diesel και "κοντός" μειωτήρας για το ξερό) θα είναι ίδιες. Σε όλα τα υπόλοιπα σημεία λειτουργίας η ροπή του δίχρονου κινητήρα από ξερό, μάλλον πέφτει απότομα (αφού είναι "άγρια" χρονισμένος, ώστε ν' αποδίδει στις ψηλές στροφές), οπότε ο κινητήρας diesel θα υπερτερεί σε ισχύ (μιλάμε για ενδιάμεσα σημεία λειτουργίας). Όλα αυτά ισχύουν, χωρίς καν να λάβουμε υπόψη μας την περίπτωση μερικού φορτίου. Κι' εκεί τα πράγματα, νομίζω, γίνονται ακόμη χειρότερα για τον κινητήρα του ξερού. Edited November 1, 2011 at 11:55 μμ by Δημήτριος_1980 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα