Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επίβλεψη Οικοδομής


iwsoti

Recommended Posts

Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω εάν ξέρει κάποιος γιατί είμαι νέα μηχανικός

Εχω την μελέτη και επίβλεψη μιας οικοδομής. Ενώ η οικοδομή είανι στο στάδιο των επιχρισμάτων , ο ιδιοκτήτης επειδή έχει κάνει αυθαιρεσίες αναθέτει σε άλλον μηχανικό (εν αγνοία μου) να τα νομιμοποιήσει. Ο άλλος μηχανικός κάνει προσθήκη οικοδομής με νέα άδεια (και δείχνει τις αυθαιρεσίες σαν προσθήκη). Το ανακαλύπτω τώρα που βρισκόμαστε στο στάδιο της ηλεκτροδότησης. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση?

 

Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

 

Παρατήρηση: Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στο κείμενο των δημοσιεύσεων όσο και σ' αυτό των τίτλων.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

Link to comment
Share on other sites

Τράβα στην πολεοδομία και παραιτήσου απο επιβλέπων μηχανικός και ανέφερε όσα παραπάνω έγραψες ώς λόγο παραίτησης.

Μετά κάνε μια αναφορά στο ΤΕΕ για τον "συνάδερφο" που ανέλαβε να κάνει αναθεώρηση με αλλαγή επιβλέποντος χωρίς να έρθει σε επικοινωνία μαζί σου.

 

Την επίβλεψή σου την πληρώθηκες;

Link to comment
Share on other sites

Για να βγάλεις άδεια προσθήκης θέλει και φωτογραφίες και

να έχει αποπερατωθέι η αρχική οικοδομή (διαφορετικά είναι αναθεώρηση).

 

Αυτό πως ξεπεράστηκε και δεν προδώθηκαν οι παρανομίες από τις φωτογραφίες;

Επιβλέπων στην προσθήκη φαντάζομαι δεν είσουν εσύ!

Εν άγνοιά σου ανέθεσε σε άλλο μηχανικό την άδεια προσθήκης,

και οι αυθαιρεσίες εν άγνοιά σου έγιναν;

 

Πάντως αν έχει βγει άδεια προσθήκης σε οικοδομή της οποιας το στέλεχος δεν έχει σφραγισθεί για ρευματοδότηση το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχει η υπηρεσία και όχι εσύ

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω τον Brasco

Συν το ότι εάν η άδεια δεν έχει λήξει, δεν βγαίνει άδεια προσθήκης αλλά αναθεωρείται η υπάρχουσα.

Link to comment
Share on other sites