el_eng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Γεια σας!Θα ήθελα μια βοήθεια παρακαλώ στο εξής: Ένας κινητήρας οδηγείται από ρυθμιστή στροφών , είναι αερόψυκτος και ψύχεται μέσω ανεμιστήρα που κινείται από τον άξονά του.Η απαγωγή θερμότητας είναι ανάλογη της παροχής αέρα και η παροχή αέρα ανάλογη της περιστροφικής ταχύτητας.Θα υπάρξει πρόβλημα με τη ψύξη του κινητήρα κατά τη λειτουργία του στις συνθήκες αυτές(οδήγηση από ρυθμιστή στροφών)??
CostasV Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Ερώτηση σε σχολή; Αν ναι, διάβασε την θεωρία, κάνε τον συλλογισμό σου, γράψτον εδώ και ίσως κάποιος σχολιάσει. Αν όχι, δώσε στοιχεία, kW, θερμοκρασίες, φορτία, στροφές κτλ
ilectrologos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Αν το μοτέρ είναι σχεδιασμένο για να ελέγχεται από inverter δεν θα υπάρχει πρόβλημα Αν είναι ένα συνηθισμένο μοτέρ και δουλεύει συνέχεια στην ονομαστική του ισχύ σε χαμηλές στροφές και σε σημείο που δεν αερίζεται καλά μπορεί να υπάρξει πρόβλημα με την θερμοκρασία του και κατά συνέπεια με την διάρκεια ζωής του. Μια καλή λύση που δίνουν και κάποιοι κατασκευαστές είναι η προσαρμογή ξεχωριστού , συνήθως μονοφασικού , ανεμιστήρα σταθερής ταχύτητας πίσω από την κανονική φτερωτή ( δεν την καταργούν ) μέσα από το καπάκι της φτερωτής ( το οποίο μεγαλώνει αναγκαστικά ) . Βέβαια εκεί πρέπει να εξασφαλίσεις ότι πρόβλημα στον ανεμιστήρα πρέπει να σταματάει και το μοτέρ που ελέγχεται από το inverter
asterios Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2010 Είχα πρόθεση να πω και εγώ την άποψή μου, αλλά δεν θα μπορούσα να την διατυπώσω καλύτερα από τον /την ilectrologos. Συμφωνώ απόλυτα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα