zulumpo Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2018 (edited) Καλημέρα, Μάλλον κάπου χαθήκαμε στην μετάφραση.. Μέχρι στιγμής γνώριζα ότι απυ κόβεται όταν παρασχεθεί η υπηρεσία. Αν λάβεις προκαταβολή δεν κόβεις κάτι αλλα κοβεις στο συνολικό ποσο στο τέλος. 1. Το να απολαύσεις την προκαταβολη στο συνολο πολυ απλα δεν παίζει.... πλεον που εχουν δηλωθει οι λογαριασμοί , οποτε αυτο το ξεχνάμε. 2.Να την επιστρέψω->όχι. 3. Απυ επιτρέπεται να κοπει μέχρι την 15η του επόμενου μήνα αλλιως προστιματα και δεν ξερω τι άλλο. 'Αρα για μια προκαταβολή κόβουμε τελκά απυ η όχι, γιατι η λογική του κοβω στο τέλος (βαση της νομοθεσίας) αλλα αν ο πελατης δεν θελει να συνεχίσει δημιιουργεί προβληματα σε μενα αν δεν κόψω εξαρχής απυ. Ευχαριστω Edited Ιούνιος 7 , 2018 by zulumpo
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2018 36 minutes ago, zulumpo said: Καλημέρα, Μάλλον κάπου χαθήκαμε στην μετάφραση.. Μέχρι στιγμής γνώριζα ότι απυ κόβεται όταν παρασχεθεί η υπηρεσία. Αν λάβεις προκαταβολή δεν κόβεις κάτι αλλα κοβεις στο συνολικό ποσο στο τέλος. 1. Το να απολαύσεις την προκαταβολη στο συνολο πολυ απλα δεν παίζει.... πλεον που εχουν δηλωθει οι λογαριασμοί , οποτε αυτο το ξεχνάμε. 2.Να την επιστρέψω->όχι. 3. Απυ επιτρέπεται να κοπει μέχρι την 15η του επόμενου μήνα αλλιως προστιματα και δεν ξερω τι άλλο. 'Αρα για μια προκαταβολή κόβουμε τελκά απυ η όχι, γιατι η λογική του κοβω στο τέλος (βαση της νομοθεσίας) αλλα αν ο πελατης δεν θελει να συνεχίσει δημιιουργεί προβληματα σε μενα αν δεν κόψω εξαρχής απυ. Ευχαριστω Στην ΠΟΛ.1003/31.12.2014, στο "Παράδειγμα 11.2.1 - Χρόνος έκδοσης τιμολογίου σε συνεχιζόμενη υπηρεσία" αναφέρει: "[...] 11.2.5 Στην περίπτωση που λαμβάνεται προκαταβολή για μη προσφερθέν έργο, δε γεννάται υποχρέωση έκδοσης τιμολογίου. Για τεκμηρίωση της είσπραξης εκδίδεται απλή «Απόδειξη είσπραξης» και στη συνέχεια εκδίδεται το τιμολόγιο, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα. [...]" Πέραν όμως αυτού από την στιγμή που δεν παρασχέθηκε η υπηρεσία δεν αναιρεί τό γεγονός του ότι έχεις αποκτήσει κάποιο έσοδο. Ήδη απόκτησες το δικαίωμα λήψης την υπηρεσίας και ο πελάτης το έχει αποκτήσει με την προκαταβολή (άσχετα με ότι τελικά δεν παρασχέθηκε η υπηρεσία για οποιονδήποτε λόγο). Για αυτό είπα και πριν ότι γνώμη μου είναι "να τιμολογήσεις κανονικά (και να αναφέρεις και στην αιτιολογία το πραγματικό γεγονός)".
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα