nkece Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2010 Είμαι νέος στο επάγγελμα καί θα θελα την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας σε ενα πρόβλημα: Θέλω να προμηθευτώ και να εγκαταστήσω εναν αεροσυμπιεστή 7 kW 3φασικο εννοειται. Ο προμηθευτής μου λέει ότι ο αεροσυμπιεστής δεν περιλαμβάνει διακοπτες και τον αυτοματισμο μεταβασης απο αστερα σε τριγωνο. Ρώτησα ηλεκτρολόγο και μου ειπε να φτιαξω τον κλασσικο πινακα αστερα-τριγωνου με τα ρελε. Εγώ όμως προβληματίζομαι γιατι ο αεροσυμπιεστής θεωρω οτι με εναν διακοπτη αστερα-τριγωνου δε μπορει να ξεκινησει αφού θα είναι μονίμως υπο φορτίο. Δεν πρεπει με καποιο τροπο να αποσυνδέεται το φορτίο ή τουλάχιστον να μειώνεται (συμπλεκτης, βαλβίδα) κατα την εκκίνηση; Μπορει να ξεκινήσει ο αεροσυμπιεστής υπο φορτιο σε συνδεση αστέρα;
ilectrologos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Αν και δεν έχεις αρκετές πληροφορίες για τον αεροσυμπιεστή μπορώ να πω ότι : Στην έξοδο του αέρα πρέπει να μπει ανεπίστροφη βαλβίδα ( αν ήδη δεν έχει ) , έτσι δεν θα επιστρέφει πίσω ο αέρας αν δεν δουλεύει ο συμπιεστής ενώ για το μοτέρ διευκολύνονται τα πράγματα στην εκκίνηση ( πρακτικά ξεκινάει κάθε φορά χωρίς φορτίο ) Προσοχή θέλει ο πρεσοστάτης ασφαλείας που πρέπει να είναι πριν την ανεπίστροφη ενώ ο πρεσοστάτης λειτουργίας μετά από αυτή.
ariss Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Ολα τα μοτέρ υπο φορτίο ξεκινάνε. (Αντλιες ανεμιστήρες κτλ) Οσοι αεροσυμπιεστές έχω δει έχουν όλα τα παραπάνω (βαλβίδα αν/φης, ασφαλείας κτλ) εκτός αν είναι κάποιο είδος πατέντας. Δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να ξεκινήσει. Αλλα επιπλέον θα πρότεινα να βάλεις και θερμομαγνητικό γιατί τα περοσότερα μοτέρ δεν έχουν ενσωματωμένη θεμική προστασία.
ckiriako Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2010 Δεν ειναι αναγκη ντε και καλα να το ξεκινας με αστεροτριγωνο. Μπορεις να βαλεις softStarter, με μειονεκτημα μεγαλυτερο κοστος.
asterios Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2010 Καλά σου τα είπε ο ηλεκτρολόγος-nkece. Ο κλασικός πλέον(αυτόματος με χρονικό )διακόπτης Υ/Δ έιναι προς το παρόν (μέχρι να μειωθεί κι άλλο η τιμή των soft-starter) η φθηνότερη και πιο αξιόπιστη λύση. Πράγματι όμως δεν μπορεί να εκκινήσει υπό φορτίο γι' αυτό οι τριφασικοί αεροσυμπιεστές (όλοι όσοι έχω δεί ) είναι εφοδιασμένοι με ηλεκτρομαγνητική δικλείδα ανάμεσα στην κεφαλή και στην αντεπίστροφη δικλείδα, και την ονομάζουμε "δικλείδα άφορτης εκκίνησης". Δηλ. κατά την εκκίνηση του κινητήρα (Υ) ο συμπιεστής εκτονώνεται προς το περιβάλλον, ενώ στο "Δ" ο πεπιεσμένος αέρας οδηγείται κανονικά στο δοχείο . Την συνδέουμε ανάλογα με την κατασκευή της Ν.Ο. ή Ν.C. (συνήθως είναι Ν.Ο.=σύνδεση με το ρελέ του Δ, σπανιότερα ως σπανιότατα Ν.C.=σύνδεση με το ρελέ του Υ). Αυτό θα βρεθεί-δεν χαλάει και τίποτα. Εκείνο που θέλει μεγάλη προσοχή είναι η φορά περιστροφής-αντίθετη μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα. Να ελεχθεί στην αρχή με δοκιμαστική εκκίνηση (και αν είναι απαραίτητο να " κλειδωθεί" με "ηλεκτρονικό ρελέ αλληλουχίας φάσεων".
nikoskourtis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2010 στον αυτοματο διακοπτη Υ/Δ γιατι απαιτουνται 3 ρελε; Δε θα μπορουσαμε να εχουμε τις επαφες U1, V1, W1 μονιμα υπο ταση και να ελεγχουμε απο τις U2, V2, W2 με τα 2 ρελε; Αφου αν απενεργοποιηθει και το ρελε αστερα και το ρελε τριγωνου ο κινητηρας δεν τροφοδοτειται, γιατι να αποσυνδεθουν ολες οι επαφες;
asterios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Απαιτείται να γίνεται διακοπή σε όλα τα τροφοδοτικά καλώδια ενός κινητήρα καταρχήν για λόγους ασφαλείας προσωπικού (διότι κάποιος μπορεί να πιστεύει ότι αφού ο κινητήρας δεν περιστρέφεται δεν τροφοδοτείται με ρεύμα).(Αν και στις γερανογέφυρες εφαρμόζεται σε μία φάση μόνιμα-και πάλι όμως μέσω ρελέ-και αλλαγή φοράς με τις δύο άλλες φάσεις, γι αυτό και τα ρελέ είναι 4πολικά με 2ΝΟ+2ΝC επάφές. Επίσης, μια μικρή διαρροή ρεύματος από ένα τύλιγμα σε άλλο θα μπορούσε να διμηουργήσει "τεχνητό" κόμβο ουδέτερου με αποτέλεσμα την λειτουργία του κινητήρα.
x_user Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 κάποιοι είναι εφοδιασμένοι με inverter, οπότε και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους είναι διαφορετικά. καλό είναι να ελέγξεις τις λεπτομέρειες & προδιαγραφές και να ζητήσεις από τον κατασκευαστή διάγραμμα συνδεσμολογίας σύνδεσης
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα