ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΑΜ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2008 αγροτεμ 4200 τμ προσωπο 83.00μ σε δευτερ.εθνικη οδό εφαρμ. κομβου τυπου ¨Β¨ για πρατ καυσίμων οπως ορίζει το Β.Δ 465/70 που τροποπ. με το Π.Δ. 118/06 τα έχω όλα απο ορατοτ αποστάσεις κλπ αλλά στην μία πλευρά του αγρ/χιου συμβάλει αγρ.οδός πλ 5.40μ στην Ε.Ο. η αγρ.οδός δέν είναι κύρια και ούτε έχει φόρο (αρθ 5 παρ 2 στο τέλος της του ΠΔ 118/06) με τον σχεδιασμό του κομβου που παρουσιάζω εξακολουθεί η παράπλευρη αγρ. οδός να συμβάλει στη λωρίδα επιβράδυνσης εδώ με σκαλώνει η ΔΕΣΕ (το άκρο της κεντρ νησίδας απέχει 58.00μ από την συμβολή) "θα πρέπει να απέχει 8.00μ από τον άξονα της συμβάλλουσας οδού και πάντως η απόσταση του άξονα της συμβάλλουσας δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 50.00μ...." καποια ιδέα; καποια προταση ; EDIT: Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να είναι με σωστή ορθογραφία και με τόνους. Διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής.
LEMN Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2008 Εξέτασε το ενδεχόμενο να μεγαλώσεις την λωρίδα επιβράδυνσης και πριν την συμβολή με την αγροτική οδό..(σαν να έχεις είσοδο στον κόμβο στην αγροτική)... ένα προβλημα που μπορείς να έχεις είναι (γιατί δεν το γράφεις) αν στην υφιστάμενη αγροτική επιτρέπεται η αριστερή στροφή μπαίνοντας στην Εθνική.. Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν απαλοτριωμένη Ζώνη στην Εθνική και καλή διάθεση από πλευράς ΔΕΣΕ για να αντιμετωπίσει την κυκλοφοριακή συνδεση και τον αγροτικό δρόμο στην ουσιία τους.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα