Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρόβλημα με πελάτη


Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι,

 

Έκανα ένα τοπογραφικό σε πολύ χαμηλή τιμή, και ο πελάτης μετάνιωσε και δε το θέλει. Προκαταβολή δε μου έδωσε.

 

Τι μπορώ να κάνω;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Τιποτα?

 

Εχεις καποιο χαρτι αναθεσης της δουλειας ας πουμε?

 

'Η καποιον αλλο τροπο που να βεβαιωνει οτι στο ζητησε εκεινος και δεν ξυπνησες εσυ ενα πρωι που δεν ειχες τι να κανεις και αρχισες τις μετρησεις?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ,

 

Καταρχάς να διορθώσω: ότι η τιμή του τοπογραφικού ήτανε κανονική αλλα η συνολική δουλεία ήτανε σε χαμηλή τιμή. Μου ζήτησε δηλαδή να αποτυπώσω και όλες τις όμορες ιδιοκτησίες για να βρούμε ποιος του κάνει καταπάτηση. Έκανα το λάθος να του πώ από το τηλέφωνο την απάντηση και απο τότε άλλαξε γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

Απο τετοια λαθη μαθαινουμε ολοι.. Οι περισσοτεροι πιστευω πως καποια φορα την πατησαμε, αλλος με μικροτερο και αλλος με μεγαλυτερο κοστος..

Link to comment
Share on other sites

αυτό ειναι ενα προβλημα που μας αφορα ολους.ολοι καποια στιγμη την παταμε.και δεν μπορουμε να παμε σε δικηγορο γιατι δεν συμφερει.

υποψην με το νεο φορολογικο νομοσχεδιο θα ειμαστε υποχρεωμένοι να κοβουμε ΑΠΥ ανεξαρτητως αν μας πληρωσε η οχι.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.