banskoboy Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Παρακαλώ αν έχει αντιμετωπίσει ποτέ κάποιος ανάλογη περίπτωση. Επιτρέπεται η έκδοση άδειας όπου το ένα κτίριο είναι τελείως αποκομμένο από τον δρόμο και η μοναδική πρόσβαση είναι μέσω της pilotis του άλλου κτιρίου (σχήμα). Ευχαριστώ πολύ.
achille Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Ουσιαστικά έχεις αυτό που με τους παλαιούς ΓΟΚ ονομαζόταν "εσωτερικό κτίσμα". Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα, εκτός αν υπάρχει απαγόρευση απο τους όρους δόμησης της περιοχής.
erling Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 banskoboy, μιλάμε για ίδιο οικόπεδο ή διαφορετικό? Για το ίδιο οικόπεδο, αφού υπάρχει πρόσβαση, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Δεν ξέρω με την πυροπροστασία αν υπάρχει κάποιο θέμα.
banskoboy Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Το ίδιο οικόπεδο. Για πυροπροστασία ρώτησα είναι ΟΚ. Δεν βρει κάτι απαγορευτικό μέχρι στιγμής απλά ποτέ δεν ξέρεις....
wolvie Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Καλησπέρα...αν μιλάμε για το ίδιο οικόπεδο δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Το έχω κάνει πρόσφατα.
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Αν το εσωτερικό κτίριο είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 30 μ από τον δρόμο τότε νομίζω ότι ισχύουν τα κάτωθι : Διάδρομος 3,0 μ πλάτος και 3,5 ύψος έλεγε παλιά . Γιά τσεκάρισε το . Αν ισχύει το 3,5 ύψος έχεις θέμα με το ύψος της πιλοτής . Παλιότερα ήταν 3,5 πλάτος και 4.0 μ ύψος . Ο λόγος να περνάει όχημα πυροσβεστικής .
georgecv Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2010 Το λέει ο κτιριοδομικός όπως τα λέει ο BAS
banskoboy Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2010 Το βρήκα Προσπέλαση προς εισόδους - εξόδους κτιρίων. (άρθρο 21 απόφ. 3046/304/30.1/3.2.1989) 1. Όπου η είσοδος ή η έξοδος κτιρίου ή δομικού έργου βρίσκεται σε αίθριο ή απέχει από την πλησιέστερη σε αυτή είσοδο του οικοπέδου περισσότερο από 30 μ. μετρούμενα κατά μήκος φυσικής όδευσης, απαιτείται δίοδος προσπέλασης πεζών και τροχοφόρων προς αυτή την είσοδο ή έξοδο, με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: α. Ελεύθερο πλάτος στη στενότερη θέση της τουλάχιστον 3,50 μ. β. Ελεύθερο ύψος κάτω από οποιοδήποτε στοιχείο τουλάχιστον 3 μ. γ. Όπου δεν είναι ευθύγραμμη, ακτίνα καμπυλότητας της εξωτερικής περιμέτρου της τουλάχιστον 3,50 μ. δ. Μέγιστη κλίση προς το οριζόντιο επίπεδο 7% σε τμήμα μήκους 5 μ. από την είσοδο στο οικόπεδο και 17% για το υπόλοιπο τμήμα της. 2. Οι διατάξεις της παρ. 1 εφαρμόζονται με την επιφύλαξη του άρθρου 357. Ευχαριστώ πολύ, είμαι οριακά θα κάνω κάποιες αλλαγές.
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2010 Τελικά ανάποδα τα έλεγα , το πλάτος - ύψος . Αφού είναι 3 μ καθαρό ύψος , έχεις ένα θεματάκι με το ύψος της πιλοτί καθότι θέλει 3 μέτρα κάτω από τα δοκάρια . Αν δεν σου βγαίνει στατικά να τα καταργήσεις στή θέση του διαδρόμου , τότε το απαιτούμενο ύψος της πιλοτί έρχεται σε αντίθεση με τα όσα αναφέρονται στον ορισμό της πιλοτί . Ισως σου δώσει λύση η ΕΠΑΕ .
erling Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2010 Μπορεί όμως στο σημείο του διαδρόμου να κατεβάσει το δάπεδο κατά 50εκ που έχει δικαίωμα? Αυτό το τμήμα μπορεί να μην είναι pilotis αλλά διάδρομος προσπέλασης.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα