ilias Δημοσιεύτηκε March 8, 2010 at 11:42 πμ Δημοσιεύτηκε March 8, 2010 at 11:42 πμ Ναι, στην παρ. 18.5.8 (σχήμα στα σχόλια θα βρεις), αλλά μόνο για δοκό συζευγμένων τοιχωμάτων, γι΄αυτό και αν διαβάσεις τα μηνύματά μου ΕΔΩ και ΕΔΩ, θα δεις ότι λέω το ίδιο πράγμα με σένα.
Pappos Δημοσιεύτηκε March 8, 2010 at 11:43 πμ Δημοσιεύτηκε March 8, 2010 at 11:43 πμ Σ' ευχαριστώ φίλε μου @ilias.
kvasil Δημοσιεύτηκε March 8, 2010 at 04:43 μμ Δημοσιεύτηκε March 8, 2010 at 04:43 μμ το είχα αντιμετωπίσει το θέμα και παλαιότερα .... αλλά εάν το έχεις κάψει…!!!! υπάρχει και η 11.2.3.2 του Ε.Κ.Ω.Σ 2000 που αναφέρεται στον υπολογισμό της τέμνουσας αντοχής λόγω οπλισμού διάτμησης αλλά και πως υπολογίζεται ο δισδιαγώνιος. Όπως και οι Paulay και Priestley για περισσότερες λεπτομέρειες.
dom3395 Δημοσιεύτηκε March 8, 2010 at 05:29 μμ Δημοσιεύτηκε March 8, 2010 at 05:29 μμ Να περιμένεις μια τέτοια δοκός να σπάσει σε περίπτωση σεισμού,πιθανότατα από διάτμηση. οπότε: 1ον στο στατικό σου πρόγραμμα να βάλεις αρθρώσεις στα άκρα της. 2ον να προσέξεις τις αγκυρώσεις της. 3ον Να αποφευγεις τον δισδιαγώνιο οπλισμό. αν απαιτείται να αλλάξεις την διατομή του στοιχείου. 4ον Σε κάθε περίπτωση οχι υπερόπλιση, ειδικά στους διαμήκης οπλισμούς. Ακόμη και σπασμένη στα άκρα της, ο ρόλος της, ως ελκυστήρας-θλιπτηρας, είναι πολύ χρήσιμος, γι'αυτό λέω παραπάνω, προσοχή στις αγκυρώσεις. Παρατήρηση: Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
KPARA Δημοσιεύτηκε March 19, 2010 at 03:46 μμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2010 at 03:46 μμ Αγαπητοί συνάδελφη νομίζω κανένας νοήμον μηχανικός έστω με μικρή εμπειρία δεν θα δημιουργεί κοντά δοκάρια l/b<4 από μονός του άρα τα δοκάρια αυτά συνήθως δημιουργούντε στης περισσότερες φορές στο κλιμακοστάσιο και συνήθως μετάξι τοιχίου ασανσέρ και κάποιου υποστυλώματος. Για μένα το ύψους του δοκού αυτού θα πρέπει να λαμβάνετε L/10 - L/20 οπότε σωστά λέει ο CHRLIE βαλέ δοκό 25χ40 η ακόμα και 30 να γλιτώσεις, και αν υπάρχει δυνατότητα να αποφεύγεις το δοκάρι βάζοντας τοιχίο πέρα για πέρα είσαι κύριος. Πάντως το δισδιαγωνιο θα πρέπει να αποφεύγομε σαν ο διάβολος το λιβάνη Παρατήρηση: Χρησιμοποιείστε σωστή ορθογραφία και τόνους, τόσο στους τίτλους των θεμάτων όσο και στο κείμενο των δημοσιεύσεων. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
Bob21 Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 05:01 μμ Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 05:01 μμ Συγνώμη αν είμαι off topic, αλλά έχω μια απορία: έχω μια μια υψίκορμη δοκό που συνδέει καθ ύψος δύο πλάκες. Αυτή η δοκός προσφέρει συνθήκες πάκτωσης στις πλάκες? Η' οι πλάκες εδράζονται στη δοκό αρθρωτα?
kostassid Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 05:22 μμ Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 05:22 μμ Ποια η υψομετρική διαφορά των 2 πλακών και οι διαστάσεις της υποτιθέμενης υψίκορμης δοκού;
ilias Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 06:21 μμ Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 06:21 μμ Δηλαδή συνδέεις ανισοσταθμία για να καταλάβω;
Bob21 Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 07:28 μμ Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 07:28 μμ @kostsassid Υψομετρική διαφορά μεταξύ πλακών 3.61m @ilias Δεν κατάλαβα τι λες! Προσπαθώ να κάνω μια εργασία εξαμήνου στο μπετό 2 (είμαι φοιτητής) Απλά μας λέει στην εκφώνηση ότι είναι μια υψίκορμη δοκός ανάμεσα στην πλάκα οροφής ισογείου και α' ορόφου
nik Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 09:41 μμ Δημοσιεύτηκε April 6, 2011 at 09:41 μμ Σαν να είναι ένα τοιχίο κλιμακοστασίου δηλαδή για την στήριξη των πλακών. Εγώ θα σου έλεγα άρθρωση. Μπορείς να βάλεις όμως και μερικά πρόσθετα άνω σίδερα στο σημείο στήριξης με την υψίκορμο δοκό για να είσαι σίγουρος.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα