ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2016 κ Καβαζούδη σας ευχαριστούμε πολύ!
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 χίλια συγνώμη κ. Καραβούζη! (Άκη με παρέσυρε ο Καβαζούδης του ..τόπο μου)
Insoft Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 Κυκλοφόρησε χθες η νέα έκδοση 9.7. Περιλαμβάνει κάποιες βελτιώσεις στην επικοινωνία του προγράμματος με το σύστημα αμοιβών και το σύστημα αυθαιρέτων του ΤΕΕ. Τα συστήματα αυτά του ΤΕΕ, το τελευταίο διάστημα (από μέσα Μαρτίου 2017) παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα, τα οποία οφείλονται στους Server του ΤΕΕ. Ελπίζουμε να τα λύσουν. Στη νέα έκδοση διορθώθηκαν επίσης ορισμένα bugs,που είχαν εντοπιστεί στο μεσοδιάστημα από την προηγούμενη έκδοση. 5
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 29 , 2017 Eχω ενα θεμα με το Kaspersky. Κανοντας την τελευταια αναβαθμιση, μου διαγραφει το exe αρχειο... Τι να κανω?
Insoft Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 Terry, τώρα το είδα το μήνυμα. Στο Kaspersky τους έχουμε γράψει επανειλημμένα, ότι το antivirus τους δημιουργεί πρόβλημα στο λογισμικό μας με την ψευδώς θετική (false positive) εκτίμησή του για το αρχείο amo.exe. Ενώ για την έκδοση 9.6 , διόρθωσαν το λάθος τους για την false positive εκτίμηση, στο αρχείο της έκδοσης 9.7 δεν το έχουν κάνει ακόμη, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας με σχετικά email, και χωρίς να μας στέλνουν και κάποια απάντηση. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω, καθώς το πρόβλημα το δημιουργεί το Kaspersky και όχι εμείς. Αν κάποιος χρήστης έχει πρόβλημα, ας στείλει και ο ίδιος ένα email στο Kaspersky ζητώντας να το διορθώσουν. Για να λειτουργήσει τώρα το πρόγραμμα ρυθμίζουμε το Kaspersky ως εξής (τις ρυθμίσεις μας τις έδωσε τηλεφωνικά συνάδελφος που έχει το Kaspersky) : 1) Δεξί κλικ στο εικονίδιο του Kaspersky δίπλα στο ρολογάκι του υπολογιστή.2) Tools.3) Sub menu.4) Application activity.5) Στο νέο παράθυρο πάνω δεξιά στο Search πληκτρολογούμε amo και επιλέγουμε Αll Αpplication.6) Μας βρίσκει το amo.exe . Κάνουμε δεξί κλίκ πάνω στο amo.exe.7) Επιλέγουμε Application roles Στο νέο παράθυρο στη καρτέλα Exclusion9) Κάνουμε την επιλογή Do not scan All traffic10) Πατάμε Save Τα μενού μπορεί να διαφέρουν από έκδοση σε έκδοση του Kaspersky.
terry Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Οταν ανοιγω το Kaspersky, μου διαγραφει το amo.exe. Αφηνω ανοιχτο το amo και μετα ανοιγω το kaspersky. Αλλα δεν μου το βρισκει στην αναζητηση.
terry Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 (edited) Το βρηκε ως insoft.gr YΓ Με το που εκλεισα το προγραμμα, παλι το διεγραψε. Γυριζω στην εκδοση 9.6... ΥΓ2 Και την 9.6 διαγραφει.... ΥΓ3. Επελεξα ολα τα exclusions και μαλλον δουλεψε (για την εκδοση 9.6) Edited Ιούνιος 2 , 2017 by terry
Insoft Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Terry, το ίδιο μπορείς να κάνεις και με την έκδοση 9.7. Είναι κρίμα να μένεις στη παλιά έκδοση λόγω του Κaspersky. Αν το βάλεις στα exclusions, θα δουλέψει και η 9.7. Απλώς κατά τη διάρκεια που κάνεις την αναβάθμιση, απενεργοποιείς το Κaspersky. Ακολούθως βάζεις το amo.exe στα exclusions και μετά ξαναενεργοποιείς το Κaspersky. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα