Greenick Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 09:23 πμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 09:23 πμ Συγχαρητήρια και από εμένα,είστε άψογοι!!!
Charlie Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:20 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:20 μμ Συγχαρητήρια και από εμένα!!!
terry Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:22 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:22 μμ (edited) Εβαλα την εκδοση 8.2. Μου βγαζει ενα σφαλμα περι "βασεων δεδομενων Microsoft Jet". Δεν εχω πειραξει τιποτα στον υπολογιστη. Ξαναβαζω την εκδοση 8.1 που δουλευε κανονικα (μεχρι πριν μιση ωρα) και δε δουλευει ουτε αυτη. Windows 7, 64bit Office Starter Edited April 9, 2014 at 06:13 μμ by terry
ssouanis Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 05:58 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 05:58 μμ Δουλεύει κανονικά. Windows 8.0 64bit.
terry Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 06:12 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 06:12 μμ Μιλησα με τον κ. Καραβουζη. Εχουν και αλλοι το ιδιο προβλημα. Ελπιζω να λυθει. Δεν τολμαω να δοκιμασω και στον 2ο υπολογιστη.
Insoft Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 09:05 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 09:05 μμ (edited) Το μήνυμα σφάλματος σχετικά με πρόβλημα στο "Microsoft Jet", που αναφέρθηκε σήμερα από κάποιους χρήστες, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να λειτουργήσουν το πρόγραμμα, δεν αποτελεί πρόβλημα του προγράμματος (ούτε της παλιάς, ούτε της νέας έκδοσης 8.2) αλλά προκαλείται από το kaspersky. Εκτενής αναφορά του προβλήματος έχει γίνει σε διεθνή φόρουμ όπως π.χ. το http://social.msdn.microsoft.com/Forums/office/en-US/169c6873-a610-4e65-ac08-8b7de86659b7/ cannot-open-the-microsoft-office-access-database-engine-workgroup-information-file?forum=accessdev όπου και ως προσωρινή λύση προτείνεται η αναζήτηση και διαγραφή από το kaspersky των αρχείων System.mdb Edited April 9, 2014 at 09:06 μμ by Insoft
terry Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 09:39 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 09:39 μμ (edited) Εδω και αλλες πληροφοριες. Εκτιμω οτι θα το λυσουν το θεμα αμεσα. http://forum.kaspersky.com/index.php?showtopic=292998&st=0&gopid=2218158& ΥΓ Το προβλημα λυνεται κανοντας αναβαθμιση του Κaspersky και σβηνοντας το αρχειο "system" μηδενικου μεγεθους, απο το φακελο ...insoft/amo5/... Edited April 9, 2014 at 10:01 μμ by terry 1
akis73 Δημοσιεύτηκε April 11, 2014 at 11:41 πμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2014 at 11:41 πμ Μήπως κάποιος φίλος μπορεί να επιβεβαίωσει το παρακάτω για να δω αν φταίει κάτι στο δικό μου το μηχάνημα. Ας ανοίξει ένα νέο έργο, ας πάει στην επεξεργασία του αναλυτικού, ας διαλέξει τον 4178 και ας δει αν του βγάζει τα ίδια με μένα με βάση την παρακάτω εικόνα. Μετά το νο.18 υπάρχει κάποιο πρόβλημα στους τίτλους. Εμένα τουλάχιστον έτσι μου τα βγάζει.
terry Δημοσιεύτηκε April 11, 2014 at 11:44 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 11, 2014 at 11:44 πμ Εμενα ειναι οκ. Τσεκαρε το σε νεα μελετη. 1
akis73 Δημοσιεύτηκε April 11, 2014 at 12:11 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2014 at 12:11 μμ Ευχαριστώ, έχω κάνει νέα μελέτη και μου τα βγάζει έτσι. Προφανώς κάτι φταίει στην δικιά μου την εγκατάσταση, θα το κοιτάξω.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα