Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 118
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω ότι όχι μόνο στην έργασία μας (όπου πέρα από ελεύθεροι επαγγελματίες ή ιδιωτικοί ή δημόσιοι υπάλ. είμαστε και επιστήμονες) πιστεύω (αναφερόμενος περισσότερο στους Ελεύθ. επαγ.) ότι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουμε πρόβλημα (όσος και αν είναι ο αριθμός των μηχανικών) αν σεβόμαστε το πελάτη μας και δεν τον αντιμετωπίζουμε σαν χρήμα , αν μένουμε πιστοί στην αξία της επιστήμη μας και να μην την υποβιβάζουμε και πάνω από όλα συνεχή ενημέρωση και διάβασμα.Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται ούτε μάρκετιγκ ούτε δημόσιες σχέσεις για να εργαστείς (βέβαια με την προυπόθεση ότι δεν θα θέλεις να γίνεις πλουτοκράτωρας αλλά να ζήσεις μια αξιοπρεπή ζωή) αν τηρείς τα πιο πάνω .Εγώ προσωπικά δεν έχω βάλει ποτέ πινακίδα σε έργο μου και ούτε έχω σκοπό να βάλω . Ακόμα έχω αναφέρει και παλαιότερα ότι τουλάχιστον στην περιφέρεια που ζω η αύξηση του αριθμού των επιστημόνων που εγκαταστάθηκαν στην περιοχή μου όχι μόνο δεν προκάλεσαν πρόβλημα αλλά έφεραν ανάπτυξη και αύξησαν και τον <<όγκο>> των εργασιών. Οταν το διαπύστωσα έπαψα να αγχώνομαι όσο αναφορά τον ανταγωνισμό και άλλα τέτοια που διαβάζω στα ποστ.Περισσότερο με ενδιαφέρει η ποιότητα των εργασιών των συναδέλφων που πραγματικά στην περιοχή μου σε μεγάλο ποσοστό είναι καλή

Δημοσιεύτηκε
Ομως δεν μπορει κανεις πιστευω να διαψευσει οτι χρειαζονται ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ εξετασεις για την αδεια ασκησεως επαγγελματος.

 

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που πέρασε με 18 σε κάποια αξιόλογη πολυτεχνική σχολή και διάβασε αρκετά για να την βγάλει πρέπει να δόσει ξανά εξετάσεις. Δηλάδη οι εξετάσεις των 5χρόνων δεν μετράνε? Κατά τύχη τα περνούσε εκεί τα μαθήματα?

Επίσης δε μπορώ να δεχτώ να δημιούργει το ελληνικο κράτος πανεπηστήμια τα οποία οδηγούν σε απόφοιτους χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα.

Δηλάδη να δίνουμε στο νέο-α τη δυνατότητα να περνάει σε ένα πανεπηστήμιο από το οποίο δεν θα βγει καλός μηχανικός κ μετά από 5 χρόνια στην καλύτερη περίπτωση να τον βάζουμε να δίνει εξετάσεις κ να κόβεται κ να του λέμε τώρα ασχολήσου με κάτι άλλο.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μείνουν συγκεκριμένες σχολές κ οι υπόλοιπες να κλείσουν.

Τώρα για τα ότι να 'ναι ιδιωτικά πανεπιστήμια προφανώς κ θα πρέπει να έχει μετέπειτα εξετάσεις στην Ελλάδα.

Δηλαδή να δίνουν εξετάσεις αυτοί που τελειώνουν σε πανεπηστήμια του εξωτερικού μόνο. Κ αν δεν περνάνε να μην παίρνουν ποτέ άδεια επαγγέλματος.

Δημοσιεύτηκε

αυτα που περιγραφεις δεν ισχυουν πουθενα στον κοσμο. ουσιαστικα ανυψωνεις τα ελληνικα πανεπιστημια σε κατασταση υπερανω πασης υποψιας.

 

Για θεματα που απτονται της ασφαλειας του κοινου καθως και για θεματα στα οποια η επαρκεια ειναι ιδιαιτερα σημαντικη, δηλαδη για το πεδιο δραστηριοτητας των ελευθερων επαγγελματιων (professionals αγγλιστι) παντου και παντα ισχυει η επαγγελματικη κατοχυρωση απο ανεξαρτητη αρχη. Γιατροι, δικηγοροι και μηχανικοι στο ιδιο τσουβαλι - και ετσι πρεπει.

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που λέω είναι ότι για να πάρεις πτυχίο πρέπει να περάσεις μαθήματα απο τουλάχιστον 30 διαφορετικούς καθηγητές. Κ γνωστούς να έχεις, σε κάποιους θα σκαλώσεις (εκτός από γιους κ κόρες καθηγητων στην ίδια σχολή). Αυτή η ανεξάρτητη αρχή με την εξέταση της μιας μέρας όπως αναφέρθηκε παραπάνω πως μπορεί να μου διασφαλίσει ότι θα περάσουν μόνο αυτοί που θα αξίζουν? Μιλάω πάντα για τα δεδομένα τις Ελλάδας.

Δημοσιεύτηκε

οι επιστήμονες στην χώρα μας είναι λίγοι..οι πτυχιούχοι είναι πολλοι.Αυτά.

Δημοσιεύτηκε
Αυτό που λέω είναι ότι για να πάρεις πτυχίο πρέπει να περάσεις μαθήματα απο τουλάχιστον 30 διαφορετικούς καθηγητές. Κ γνωστούς να έχεις, σε κάποιους θα σκαλώσεις (εκτός από γιους κ κόρες καθηγητων στην ίδια σχολή). Αυτή η ανεξάρτητη αρχή με την εξέταση της μιας μέρας όπως αναφέρθηκε παραπάνω πως μπορεί να μου διασφαλίσει ότι θα περάσουν μόνο αυτοί που θα αξίζουν? Μιλάω πάντα για τα δεδομένα τις Ελλάδας.

 

Θεωρητικά πάντα: αν ο Χ φοιτητής είναι καλός στην παπαγαλία πώς θα εξασφαλίσεις ότι έχει εμπεδώσει πλήρως την γνώση που του παρέχεται; Αν ο Χ φοιτητής είναι τόσο έξυπνος που περνά το 40% των μαθημάτων με αντιγραφή επίσης τίθεται το ως άνω ερώτημα. Πόσοι είναι αυτοί που τελικά παίρνουν πτυχίο/δίπλωμα χαριστικά επειδή έχουν βαρεθεί να τους βλέπουν οι καθηγητές για όχι 5 αλλά 8-10 χρόνια; Καλώς ή κακώς πρέπει να υπάρχει μηχανισμός εξασφάλισης.

 

Έτσι όπως το έθεσες το ζήτημα ακόμα και αυτές οι εντελώς τυπικές εξετάσεις του ΤΕΕ φαντάζουν παράλογες. Αν υιοθετήσουμε αυτή την λογική παράλογη θα φανεί και οποιαδήποτε παρουσίαση εργασίας, είτε αυτή λέγεται πτυχιακή είτε όπως αλλιώς θέλεις, απλώς γιατί στην πτυχιακή υπάρχει α) επιβλέπων καθηγητής που ελέγχει την πρόοδο του φοιτητή και β) είναι εργασία που εκπονεί ούτως ή άλλως ο φοιτητής.

Δημοσιεύτηκε
Θεωρητικά πάντα: αν ο Χ φοιτητής είναι καλός στην παπαγαλία πώς θα εξασφαλίσεις ότι έχει εμπεδώσει πλήρως την γνώση που του παρέχεται; Αν ο Χ φοιτητής είναι τόσο έξυπνος που περνά το 40% των μαθημάτων με αντιγραφή επίσης τίθεται το ως άνω ερώτημα. Πόσοι είναι αυτοί που τελικά παίρνουν πτυχίο/δίπλωμα χαριστικά επειδή έχουν βαρεθεί να τους βλέπουν οι καθηγητές για όχι 5 αλλά 8-10 χρόνια; Καλώς ή κακώς πρέπει να υπάρχει μηχανισμός εξασφάλισης.

 

Αυτά που λες δεν ισχύουν σε όλα τα πολυτεχνεία. Για αυτό είπα να μέινουν συγκεκριμένα κ να κλείσουν τα υπόλοιπα.

Βλέποντας από τη σχολή μου:

1)Aν ο Χ φοιτητής είναι καλός μόνο στην παπαγαλία δεν περνάει το μάθημα.

2) Οι φοιτητές που προσπαθούσαν να περάσουν τα μαθήματα μόνο με αντιγραφή δεν καταφέρνουν να πάρουν πάνω από 3.

3) Πίστεψε με εχώ φίλους κ γνωστούς που μετά από 8-10 χρόνια χρώστάνε τα μισά μαθήματα. Δυστηχώς για αυτούς οι καθηγητές δεν τους περνάνε χαριστικά.

 

Δε μπορώ να ξέρω τι γίνεται στις υπόλοιπες σχολές αλλά πιστεύω ότι διπλωματούχος από τη σχολή μου δύσκολα θα αποτύνχανε σε οποιεσδήποτε αξιοκρατικές εξετάσεις ΤΕΕ.

 

Έτσι όπως το έθεσες το ζήτημα ακόμα και αυτές οι εντελώς τυπικές εξετάσεις του ΤΕΕ φαντάζουν παράλογες. Αν υιοθετήσουμε αυτή την λογική παράλογη θα φανεί και οποιαδήποτε παρουσίαση εργασίας, είτε αυτή λέγεται πτυχιακή είτε όπως αλλιώς θέλεις, απλώς γιατί στην πτυχιακή υπάρχει α) επιβλέπων καθηγητής που ελέγχει την πρόοδο του φοιτητή και β) είναι εργασία που εκπονεί ούτως ή άλλως ο φοιτητής.

Οι διπλωματικές εργασίες είναι στο πλάισιο των προπτυχιάκων σπουδων. Δεν σου παρέχει από μόνη της κάτι αλλά είναι συμπλήρωμα της επιτυχής παρακολούθησης των μαθημάτων. Στην τελική η δουλεία σου σαν φοιτητής αυτή είναι. Να διαβάζεις, να παρακολουθείς και να κάνεις εργασίες.

Εξεταστές της διπλωματικής είναι τουλάχιστον τρεις κ όχι μόνο ο επιβλέπων αν αυτό εννοείς στο α. Αλλά μικρή σημασία έχει αυτό.

Εγώ αυτό που λέω είναι ότι αν υπήρχαν μόνο 2,3 σχολές ανά ειδικότητα στην Ελλάδα δεν θα χρειαζόντουσαν παραπέρα εξετάσεις.

Δημοσιεύτηκε

Το χαριστικά που ανέφερα δεν σημαίνει να μην γράψουν τίποτα αλλά το 4,5 να γίνει 5 πχ. Τέλος πάντων η ουσία είναι ότι όσο περισσότεροι μηχανισμοί ελέγχου υπάρχουν τόσο αυξάνεται η ποιότητα.

Δημοσιεύτηκε

...όσο περισσότεροι μηχανισμοί ελέγχου υπάρχουν τόσο αυξάνεται η ποιότητα

 

Αυτό είναι κάτι που πολλοί πιστεύουν.

Αλλά δεν είναι αλήθεια.

Εάν διπλασιαστούν οι μηχανισμοί ελέγχου, θα βελτιωθεί η ποιότητα; Εστω και λίγο; Εστω και κατά 0.1%;

Δεν νομίζω.

 

Υπάρχει κάποιο όριο, συνήθως δύο ή τρία επίπεδα ελέγχου. Πάνω από αυτό το όριο, δεν προστίθεται καθόλου επιπλέον πληροφορία στο σύστημα, αλλά συμβαίνει το αντίθετο. Τα μεταγενέστερα επίπεδα ελέγχου χαλαρώνουν τον έλεγχο, αφού έχει γίνει ΗΔΗ ο έλεγχος σε 2 ή 3 άλλα επίπεδα, και πλέον παύει η παραγωγή πληροφορίας. Δυσκολεύεται δε να κοντρολαριστεί όλο το σύστημα ελέγχου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.