Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Πρέπει να σχηματίσουμε μικρές ομάδες μηχανικών και να μην δουλεύουμε ατομικά. Μικρά γκρουπάκια 2-3 μηχανικών ας μην είναι και της ίδιας ειδικότητας.

 

Πώς ακριβώς το εννοείς? Εταιρεία? Συστέγαση?

  • Απαντήσεις 118
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Off topic

Προς συντονιστες

επειδη το θεμα απο το #60 και εδω εχει βγει εκτος θεματος,θα μπορουσε να αυτονομηθει(απο το #60) με τον τιτλο "Εναλακτικές μορφές σχέσεων παραγωγής απο μηχανικούς-Ελεύθερη συζήτηση"

Δημοσιεύτηκε
εν ολιγοις μας λές ότι "ο,τι διαβάσει ως τα 18 του, διάβασε ο έλληνας φοιτητής". Το ότι διάβασε στα 18 και απομνημόνευσε σωστά το θεώρημα bernoulli και έμαθε να λύνει μια δευτεροβάθμια εξίσωση του δίνει το δικαίωμα να μην ξαναδώσει εξετάσεις ποτέ ξανά.

 

Φυσικά κ δεν είπα αυτό. Δεν ξέρω κανέναν να τελειώνει σχολή στα 18. Στο πανεπηστήμιο δηλαδή δεν δίνεις εξετάσεις?

 

 

Άν λοιπόν είναι τόσο καλά τα ελληνικά πανεπιστήμια, γιατί φοβόμαστε τις εξετάσεις?

 

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότο φοβόμαστε τις εξετάσεις? Προσωπικά πιστεύω ότι τέτοιου είδους εξετάσεις είναι μόνο για να πληρώνουμε τα παράβολα.

 

 

Κι εγώ ΑΠΘ έχω τελειώσει, έχω δει πόσοι έιναι αυτοί που περνάνε τα μαθήματα με σκονάκια και ανοιχτά βιβλία στα πόδια. Και πόσοι επειδή συνδικαλίζονται με φοιτητικές παρατάξεις.

Στη δικιά μου σχολή αυτά δε συμβαίνουν. Για αυτό μίλησα για λίγες σχολές.

 

Οι εξετάσεις της άδειας θα σώσουν λίγο την κατάσταση και θα περιορίσουν το ανεξέλεγκτο μοίρασμα αδειών. Και όχι απλώς εξετάσεις μια φορά αλλά κάθε κάποια χρόνια για να μένουμε και ενήμεροι με τις εξελίξεις της επιστήμης μας.

Η λύση πιστεύω είναι να βγαίνουν λιγότεροι μηχανικοί κ όχι πολλοί μηχανικοί να κάνουν άλλη δουλεια επειδή δεν τους δίνεται η άδεια άσκησης επαγγέλματος.

Γιατί να βάζουμε κάποιον να σπουδάζει κάτι 5 χρόνια το λιγότερο κ μετά αφού πάρει το πτυχίο του να μην τον αφήνουμε να δουλέψει. Δεν είναι καλύτερα να τον αποτρέψουμε από την αρχή?

 

 

Και όχι απλώς εξετάσεις μια φορά αλλά κάθε κάποια χρόνια για να μένουμε και ενήμεροι με τις εξελίξεις της επιστήμης μας.

 

Λέφτά να δίνουμε δηλαδή. Άλλη δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε.Μήπως να δίνουμε εξετάσεις για να βγούμε κ στη σύνταξη.

Δημοσιεύτηκε
Η λύση πιστεύω είναι να βγαίνουν λιγότεροι μηχανικοί κ όχι πολλοί μηχανικοί να κάνουν άλλη δουλεια επειδή δεν τους δίνεται η άδεια άσκησης επαγγέλματος.

Γιατί να βάζουμε κάποιον να σπουδάζει κάτι 5 χρόνια το λιγότερο κ μετά αφού πάρει το πτυχίο του να μην τον αφήνουμε να δουλέψει. Δεν είναι καλύτερα να τον αποτρέψουμε από την αρχή?

και με αυτούς που πανε εξω για σπουδες ,τι προτείνεις?να απαγορευτει?δεν γινεται με το υπαρχων συνταγμα.

Δημοσιεύτηκε
και με αυτούς που πανε εξω για σπουδες ,τι προτείνεις?να απαγορευτει?δεν γινεται με το υπαρχων συνταγμα.

 

Αυτό το έγραψα στο πρώτο μου post. Αυτοί μόνο πρέπει να δίνουν εξετάσεις. Εξετάσεις για να αναγνωριστεί το πτυχίο τους.

Δημοσιεύτηκε

parist43 τις πρακτικές που υιοθετησε το σύστημα ελέγχου των ενεργειακών επιθεωρητών

τις επικροτείς

 

χρειάζεται η Ελλάδα 6-7 σχολές Αρχιτεκτονικής όταν πριν μερικά χρόνια υπήρχαν μόνο 2;;;;

από το 2 στο 7;;;;

σαφώς και οι εισακτέοι πρέπει να μειωθούν

Δημοσιεύτηκε

 

Ε ΟΧΙ.

 

 

Και από μένα. Μεγάλο. Τροποποίηση των όρων προς το επαχθέστερο δεν θα δεχτώ. Έχω άλλο αγώνα να κάνω τώρα-δεν υπάρχει διάθεση για "εξετάσεις" και "αξιολογήσεις". Όταν πέρναγα στη σχολή μου άλλα μου έλεγαν. Αυτά θα τηρήσουν για μένα. Γιατί πολύ απλά αν το ήξερα το 1993 θα γινόμουν σουβλατζής κατευθείαν και όχι μηχανικός. Αν θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα, ας τα αλλάξουν για τους νέους. Με μεγάλο WARNING στα μηχανογραφικά για τις πολυτεχνικές σχολές και τα ΤΕΙ που βγάζουν μηχανικούς, ότι "ξέρετε εδώ περνάτε τη θηλειά στο λαιμό σας και εκτός των άλλων άθλων, στους οποίους θα πρέπει να βγαίνετε νικητές για να ζήσετε, θα πρέπει όλη σας τη ζωή να αποδεικνύεται και τα τυπικά σας προσόντα ξανά και ξανά" (γιατί ουσιαστικά περί απόδειξης τυπικών και μόνο προσόντων θα πρόκειται).

Δημοσιεύτηκε

myri εγω προσωπικα αν με ρωτας λεω ναι να μειωθουν ,αλλα πριν απο αυτο να μην δινουν αδειες στους απο το εξωτερικο.διοτι να μειωσεις τις εισαγωγες εδω (που στο κατω κατω μπαινουν με την αξια τους)και να σου ερχοντε απο εξω και απο τα κολεγια ,δωρον αδωρον

Δημοσιεύτηκε

sundance να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω. Εάν έχεις κάποια πρόταση και εσύ πες μου. Αυτό που ξέρω πάντως είναι ότι ένας μηχανικός μόνος του δεν μπορεί.

 

Αποκλείεται να είναι π.χ. καλός και στην επίβλεψη και στην μελέτη , να πηγαίνει πολεοδομία, να ξέρει όλες τις διαδικασίες κ.τ.λ. Ακόμη και αν τα κάνει όλα αυτά λόγω μεγάλου φόρτους εργασίας πιθανότατα να μην αντέξει σε βάθος χρόνου ενώ θα μείνει και στάσιμος με την έννοια ότι δεν θα ψάξει να κάνει κάτι καινούριο. Γιατί έχω την εντύπωση ότι όταν είσαι μόνος σου δεν έχεις κίνητρο να εξελιχθείς στην δουλειά σου (όχι επαγγελματικά) και δεν έχεις κάποιον να σου δώσει κάποια καινούρια ιδέα.

 

Μπορεί αρχικά να μην είναι ούτε εταιρεία, ούτε συστέγαση. Μπορεί π.χ. να βρεις έναν συμφοιτητή σου και να συνεργάζεστε μέσω ίντερνετ. Το θέμα είναι ότι τα άτομα αυτά θα πρέπει να έχουν κάποιους κοινούς στόχους να κάνουν κάτι παραπάνω στη δουλειά τους. Πρέπει να βρεις τα κατάλληλα άτομα δηλαδή.

 

Τώρα για την κρίση γενικότερα και την πληθώρα μηχανικών εγώ έχω να πω ότι το κυριότερο πρόβλημα για μένα δεν είναι μόνο η πληθώρα αλλά και το πως είναι οργανωμένο το επάγγελμα μας. Δηλαδή για πείτε μου ρε παιδιά...Πόσοι από εμάς έχουμε γραφείο-βιτρίνα ? Αντίθετα πόσοι δεν δουλεύουμε μαύρα στο υπνοδωμάτιο μας ? Είναι δυνατόν να προχωρήσουμε έτσι ? Ο καθένας στο καβούκι του για την πάρτη του.

Δημοσιεύτηκε
Αυτό το έγραψα στο πρώτο μου post. Αυτοί μόνο πρέπει να δίνουν εξετάσεις. Εξετάσεις για να αναγνωριστεί το πτυχίο τους.

 

Δηλαδή ο απόφοιτος του Πολυτεχνείου του Μονάχου, το οποίο έθεσε τις βάσεις του DIN και πολλών ακόμα κανονισμών, θα πρέπει να δίνει εξετάσεις αναγνώρισης για ποιόν λόγο ακριβώς; Για να ισοτιμηθεί με ένα Πολυτεχνείο το οποίο έχει αντιγράψει τμήμα του DIN ώστε να δημιουργηθούν οι ελληνικοί κανονισμοί; Καλά δεν θα αναφέρω Πολυτεχνεία τύπου MIT γιατί τότε θα ξεφύγουμε τελείως. Οι εξετάσεις είτε θα υπάρχουν για όλους είτε για κανέναν. Αυτό βασίζεται στην αρχή της ισοτιμίας και ισονομίας. Οτιδήποτε άλλο παρεκκλίνει προς τον ρατσισμό. Το θέμα της ισοτίμησης των πτυχίωv έχει λυθεί προ πολλού στην Ευρώπη με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων, το οποίο αποτελεί απαύγασμα κοινών αποφάσεων όλων των κρατών-μελών. Εννοείται βέβαια ότι οι απόψεις της Ιταλίας-Γερμανίας-Γαλλίας-Αγγλίας έπαιξαν βαρύνοντα ρόλο αλλά όπως και να έχει το αποτέλεσμα είναι γνωστό.

 

Το μόνο που έχει βρεθεί ως αντιστάθμισμα είναι η εγγραφή στα Επιμελητήρια με εξετάσεις ή με την κατοχή master ή PhD.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.