Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

μπραβο.ας ελπισουμε να πολαπλασιαστουν και αλλο.

παντως στην θαλασσα γινεται καταστροφη.πηγαινει ο αλλος με ενα μικρο καικι ,εχει μεσα ενα ρανταρ που δειχνει σε μιλια γυρω απο το καικι τι ψαρια εχει,παει απο πανω και πιανει 1000

τελαρα σαρδελα πχ.δεν εχει τι να την κανει και την παει στην Τουρκια.

αυτα με τα μικρα.φαντασου τι γινεται με τα μεγαλα καικια

ΥΓ αλλο εγκλημα που γινεται ειναι με τους κυνηγους.που πανε και στηνουν τα μηχανακια-παγιδες που μιμουντε το ερωτικο καλεσμα των πουλιων.αυτο κιαν ειναι εγκλημα

  • Απαντήσεις 118
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
myri στα 14 κανένα παιδί δεν σκέφτεται το τί συμβαίνει στο Πανεπιστήμιο ή τί γίνεται με τα πτυχία.

σε αυτό διαφωνώ ειδικά με τη φασαρία που έγινε πέρυσι

με τη δολοφονία του 15χρονου αυτό φανηκε

 

στα παιδιά έχει μπει το μικρόβιο που χρόνια διασπείρουν πως το Πανεπιστήμιο δεν αξίζει τίποτα, η παιδεία δεν αξιζει τίποτα κλπ

 

η επόμενη φάση είναι πως το μόνο που έχει σημασία είναι να τ'αρπάξεις είτε ως π@@@@τανα ειτε ως νταβατζής

 

η αδιαφορία για τη γνώση ξεκινά από την οικογένεια και επιδεινώνεται από τα μέσα ενημέρωσης

το πρόγραμμα του σχολείου ποτέ δε θα είναι τέλειο

-------

να σου πω και εγώ ένα παράδειγμα για να καταλάβεις πόση σημασία έχει ο δάσκαλος και μάλιστα στο Γυμνάσιο (όχι στο Λύκειο, εκεί πλέον έχει φύγει το τραίνο)

 

τα βιβλία των Γαλλικών της εποχής μου ήταν κάτι ΑΘΛΙΑ που έδειχναν κάτι μικιμάους χωρίς κείμενα, χωρις διαλόγους, χωρις γραμματική κλπ

ε, λοιπόν η καθηγήτρια του σχολέιου μου

κατάφερε όλα τα παιδιά να φτάσουν σε ένα ικανοποιηικό επίπεδο στο τέλος της τριετίας

φυσικά δεν ήταν όλοι στο ίδιο,

αλλά και οι κακοι μαθητές μπορούσαν να αρθρώσουν 2 λέξεις

και οι πολύ καλοί που δεν έχαν ξανακάνει Γαλλικά στη ζωη τους έφτασαν σε επίπεδο άνω του μετρίου

 

φυσικά όταν φτάσαμε στο Λύκειο ξεχάσαμε και αυτά που ξέραμε, ενω τα βιβίλια ήταν από τα καλύτερα (και τα χρυσοπληρώσαμε)

Δημοσιεύτηκε
σε αυτό διαφωνώ ειδικά με τη φασαρία που έγινε πέρυσι

με τη δολοφονία του 15χρονου αυτό φανηκε

 

Πώς σχετίζεται η δολοφονία του 15χρονου με τα Πανεπιστήμια ακριβώς;

 

Επίσης διαφωνώ ότι διασπείρεται στα παιδιά η ιδέα ότι τα Πανεπιστήμια δεν αξίζουν. Κάθε άλλο θα έλεγα μάλιστα. Όταν όμως αυτά αποφοιτούν τότε καταλαβαίνουν ότι υπάρχουν και πιο επικερδή επαγγέλματα από αυτά του Δικηγόρου, Μηχανικού κλπ.

 

Επίσης δεν φταίει μόνο το πρόγραμμα του σχολείου αλλά και οι εκπαιδευτικοί.

Δημοσιεύτηκε

σε σχεση με την μορφωση το θεμα ειναι ποσο το θελει το παιδι.γνωριζω περιπτωση που χωρις καθολου φροντιστηρια και με ελαχιστα βιβλια μαθητης περασε πρωτος πανελαδικα σε πολυτεχνειο και μετα διεπρεψε σε παγκοσμιο επιπεδο. ισχυει το αν δεν θελεις να ζυμωσεις 10 μερες κοσκινιζεις.το εχουν παρακανει με τα φροντιστηρια τα παιδια

Δημοσιεύτηκε

Αυτό parist43 καλείται παιδί θαύμα :P

 

Για τα φροντιστήρια συμφωνώ.

Δημοσιεύτηκε

οντως ηταν.ο συγκεκριμενος βεβαια ειχε ατυχη καταληξη.τον πατησε (τυχαία η σκόπιμα ποιος ξερει) αυτοκινητο στις Βρυξελες.οποτε ματαιότης ματαιοτήτων τα παντα ματαιότης.

ας μην ζοριζομαστε και πολυ και ας αφησουμε τα παιδια να περασουν και λιγο καλα

Δημοσιεύτηκε
Πώς σχετίζεται η δολοφονία του 15χρονου με τα Πανεπιστήμια ακριβώς;

διότι πέρυσι δόθηκε στα παιδιά η ευκαιρία να μιλίσουν

μεταξύ ασυναρτησιών, αστειασμών, τυποποιημένων εκφράσεων κλπ ετερόκλιτων ομάδων

από το γενικό κλίμα αυτό που κυριάρισε είναι η αβεβαιότητα για το μέλλον τους και η αμφισβήτηση του (ελληνικού) πανεπιστημίου

Δημοσιεύτηκε

myri αβεβαιοτητα ,πληθωρισμος επιστημονων και αμφισβητηση του Πανεπιστημιου υπαρχει απο την μεταπολιτευση τουλαχιστον.και μαλιστα η κατασταση αυτη υπαρχει καταγεγραμενη και στα τραγουδια

"παρτο λιζα και καντο κορνιζα......"

η το

"ποσο λυπαμε γιαυτα που σου γραφω

μακαρι να ηταν τα πραγματα αλοιως....." δεκαετια του 80

Δημοσιεύτηκε

Αλλά μετά συνεχίζει...''το πτυχίο δεν μπαίνει στ' αρχείο''. Το Σταμάτη άλλο ήθελε να πει.

 

Δε λέω,καλό να έχουμε απαιτήσεις αλλά εδώ και δεκαετίες η Παιδεία θεωρείται άσχετη με το ''σχολείο''. Όσους ανθρώπους του πνεύματος έτυχε να ακούσω σε συνεντεύξεις (ανθρώπους του Λόγου ή των Τεχνών) παιδικά και εφηβικά χρόνια θυμούνται με γονείς ή συγγενείς που τους παρείχαν πληθώρα ερεθισμάτων.

 

Αν δεν αποκτήσεις Παιδεία από το σπίτι σου πρέπει να είσαι πολύ τυχερός, να τη βρεις μόνος σου μετά. Από το σχολείο, μόνο αν πετύχεις σωστό εκπαιδευτικό...

Δημοσιεύτηκε

1. Παιδεία δεν υπάρχει ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις, και πολλές φορές και στις οικογένειες όπου εργάζονται και οι δύο γονείς.

 

2. Παλιά με τις πανελλήνιες, κάναμε φροντιστήριο για τα 4 μαθήματα της δέσμης (ίσως και για τα αρχαία), και τα υπόλοιπα τα διαβάζαμε μόνοι μας. Με το νέο σύστημα που κάνουν φροντιστήριο στα πάντα, έχουν ξεχάσει οι νέοι να διαβάζουν.

 

3. Το χαρτί δεν κάνει τον επιστήμονα. Το χαρτί το παίρνουν μερικοί με αντιγραφή και τύχη.

 

4. Η κοινωνία πέρασε στους απόφοιτους την λανθασμένη εντύπωση ότι πρέπει να εργαστούν στον τομέα που σπουδάσανε. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! Οι σπουδές είναι για να ανοίγουν επιπλέον νέες πόρτες στην ζωή τους, όχι για να κλείσουν οι υπάρχουσες.

 

5. Έχετε σκεφτεί ότι αυτοί που παίρνουν τις μεγάλες αποφάσεις, αποτελούν το λεγόμενο "κεφάλαιο"; Για να αυξήσουν τα κέρδη τους πρέπει να μειώσουν και τα έξοδα, συνεπώς τις αμοιβές του προσωπικού. Αν υπήρχε έλλειψη σε μηχανικούς θα έπρεπε να πληρώνουν τα διπλά και τριπλά απ' ότι σήμερα που υπάρχει υπερπροσφορά. Μήπως έχουν όφελος από τους υπεράριθμους επιστήμονες;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.