sundance Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Πρέπει να βρεις τα κατάλληλα άτομα δηλαδή. Τα είπες όλα με αυτή τη φραση. Ξερεις ποσο δυσκολο ειναι αυτο? Να βρεις σωστους συνεργατες που να υπαρχει και η 'χημεια' αναμεσα σας...
*olga* Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δηλαδή ο απόφοιτος του Πολυτεχνείου του Μονάχου, το οποίο έθεσε τις βάσεις του DIN και πολλών ακόμα κανονισμών, θα πρέπει να δίνει εξετάσεις αναγνώρισης για ποιόν λόγο ακριβώς; Εδώ μιλάμε ότι οι επιστήμονες είναι πολλοί κ πρέπει να λιγοστέψουν. Οπότε λέμε ότι θα μειωθούν τα τμήματα. 3 τμήματα για κάθε ειδικότητα παράδειγμα από 80 άτομα. Οι 240 καλύτεροι περνάνε. ΤΕΛΟΣ. Τώρα άν κάποιος βγάλει 10 κ θέλει να γίνει μηχανικός κ γιατρός τι να κάνουμε? Πρέπει να μας αποδείξει όταν γυρίσει ότι είναι ικανός. Εσύ μου λές για Μόναχο. Να σου πώ κ εγώ για μαθητή που έμενε στο γυμνασίο στην ίδια τάξη κ τώρα είναι γιατρός εκ Βουλγαρίας. Είχε τα λεφτά κ έγινε. Ε αυτός πρέπει να δόσει εξετάσεις.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Ο λόγος που άνοιξαν τα πανεπιστήμια τα τελευταία 15 χρόνια είναι να κρατήσουν φοιτητές με κάθε τρόπο εντός της χώρας,έτσι ώστε να ενισχυθούν οι τοπικές κοινωνίες. Τα Υπουργεία Παιδείας κ Οικονομικών γνωρίζουν πολύ καλά ότι αν κλείσουν τις πόρτες,όλοι θα φύγουν στο εξωτερικό.Έτσι,θα παραγόμαστε όπως κ να 'χει το πράμα 7-8.000 μηχανικοί κάθε χρόνο:5-6.000 εντός Ελλάδας κ 2-3.000 από εξωτερικό. Είμαστε πλέον πολλοί,αλλά το να μειωθούν οι εγχώριοι φοιτητές δεν είναι λύση.......η λύση είναι να υπάρξει δουλειά για όλους.Κ αν δεν υπάρχει,να εκμαιευθεί.
parist43 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 η λυση εκ των πραγματων και που να ειναι ρεαλιστικη ,ειναι μαλλον....η μετανάστευση!!η οποία μαλλον εχει ξεκινησει.
avgoust Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Κατ' αρχήν , για να είμαστε ακριβείς στο πόσοι μηχανικοί είμαστε , στους 120Κ του ΤΕΕ θα προσθέσουμε και ένα αντίστοιχο νούμερο της ΕΕΤΕΜ , καθώς όλοι ΑΕΙ και ΤΕΙ , στην ίδια αγορά εργαζόμαστε. Εχουμε λοιπόν ότι : 1. Χρειαζόμαστε α και παράγουμε 3α ενδεχομένως και παραπάνω. 2. Γι αυτούς τους παραπανήσιους 2α , το κράτος πληρώνει για 5-6 χρόνια . Τα χρήματα αυτά πάνε στον βρόντο.Είναι σαν να έχεις μια επιχείρηση που θα χρειαστεί 5 υπαλλήλους και εκπαιδεύει 15. 3. Οι 2α χάνουν αντίστοιχα 5 παραγωγικά χρόνια από την ζωή τους , καταξοδεύουν και τις οικογένειες τους χωρίς αντίκρυσμα. Υπολογίστε πόσο στοιχίζει σε μια ελληνική οικογένεια 5ετής φοίτηση σε άλλη πόλη και πείτε μου αν αυτά τα χρήματα δεν είναι μια καλή "μαγιά " για να στήσεις μια δουλειά. 4. Αποτέλεσμα είναι η υποβάθμιση της αξίας των πτυχίων και των διπλωμάτων μας , με ότι αυτό συνεπάγεται. 5. Το κράτος διαθέτει ετησίως συγκεκριμένα (λίγα) χρήματα για την 3βάθμια εκπαίδευση. Πολλές σχολές και πολλοί υποψήφιοι σημαίνει λιγότερα χρήματα για τον καθένα. Αρα ελλείψεις σε υποδομές , υπηρεσίες κ.ο.κ. δηλαδή στην ποιότητα των σπουδών. Σκεφθείτε λοιπόν τον παραλογισμό του να ξοδεύω χωρίς αντίκρυσμα και ταυτόχρονα να στερώ πόρους από εκεί που θα είχαν αντίκρυσμα. 6. Η λογική της ψηφοθηρίας σε συνδυασμό με την λογική κάθε μεγάλη πόλη και ένα τμήμα ΑΕΙ , καθε μικρότερη και ένα τμήμα ΤΕΙ , και την εξυπηρέτηση κατά τόπους πολιτευτών , έχει οδηγήσει σε μια απίστευτη και παραάλογη διασπορά τμημάτων και σχολών ανά την επικράτεια , που μόνο εδώ συνανατάται και μόνο κακό κάνει (αν εξαιρέσουμε τους κατά τόπους καφετεριάδες , ταβερνιάρηδες και διαμερισματάδες). Ηδη κάποια τμήματα , και μάλιστα πανεπιστημιακά , έβαλαν λουκέτο λόγω ελλείψεως φοιτητών !!. Τα έξοδα όμως έγιναν για να στηθούν έτσι ? Kαι τελικά , αν θες να τονώσεις τοπική οικονομία σκέψου και στρέψε την σε παραγωγικό τομέα. Σήμερα το μοντέλο τοπικής άνάπτυξης μέσω φοιτητών είναι φραπέ , σουβλάκι και βότκα . Αυτό θέλουμε ? 7. Με την άποψη που λέει ότι ο πολίτης και μάλιστα ο νέος έχει δικαίωμα στην μόρφωση συμφωνώ απόλυτα. Ας είναι ελεύθερη η είσοδος σε σχολές φιλοσοφίας , ιστορίας κλπ. Θα δώσουν σαφώς καλύτερη μόρφωση ( με την ευρεία έννοια) στους φοιτητές. Καθώς μόρφωση , με την ευρεία έννοια , δεν είναι τόσο οι ουρανοξύστες όσο ο Πλάτωνας. Μόνο που ο ίδιος ο κόσμος που τάχα μου διεκδικεί το δικαίωμα στην μόρφωση μόνο αυτό δεν διεκδικεί. Αυτό που πραγματικά διεκδικεί είναι επαγγελματική αποκατάσταση μέσω των σπουδών. Υποθέστε ότι ιδρύεται πανεπιστημιακή σχολή "Κοινωνικού πολιτισμού και μόρφωσης". Δεν απονέμει επαγγελματικά δικαιώματα παρά μόνο παρέχει μόρφωση. Πόσοι θα πάνε ?? 8. Για αυτούς που θα πάνε έξω για σπουδές ή σε κολλέγια . Πόσοι θα πάνε ? Ολοι οι αποτυχόντες ? Δεν νομίζω , καθώς το τσαμπέ (ελληνικό ΑΕΙ ) είναι το ωραίο.Εν πάσει περιπτώσει δικαίωμά τους , αλλά τουλάχιστον θα πληρώσουν αυτοί όχι εγώ κι εσείς. Εγώ σαν κράτος με τα λεφτά που θα εξοικονομήσω , αναβαθμίζω τα ιδρύματά μου , κτίρια , εργαστήρια , διδακτικό υλικό ,ενώ με την μείωση εισακτέων εισάγω τον αφρό , τους καλύτερους δλδ . Κι ας έρθει μετά ο οποιοσδήποτε απόφοιτος του όποιου NorthSouthWestEastern College να συγκριθεί με τον δικό μου απόφοιτο. Καταλήγω, πρέπει και να μειωθεί , πολύ όμως , ο αριθμός των εισακτέων και να κλείσουν/συχωνευτούν τμήματα. Πρόβλεψη : δεν πρόκειται να γίνει τπτ.
cna Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 avgoust στα περισσότερα συμφωνώ. Μια μικρή διευκρίνηση όμως πάνω στο ζήτημα της μόρφωσης. Η μόρφωση με την έννοια της Παιδείας σταματά στο Λύκειο. Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ προσφέρουν επαγγελματική εκπαίδευση, υπό την έννοια ότι σου παρέχουν αυτά τα εφόδια που χρειάζεται για να ασκήσεις κάποιο επάγγελμα. Οπότε κακώς κατ' εμέ έχει περάσει στον κόσμο η σύνδεση των ΑΕΙ με την Παιδεία. Ας φέρω και ένα παράδειγμα: η Παιδεία επιβάλλει να ακολουθεί η λογική μας κάποιους κανόνες που γίνονται σαφέστεροι όταν κάποιος ασχοληθεί με τα μαθηματικά. Μέχρι και το Λύκειο λοιπόν υποτίθεται ότι το μάθημα των Μαθηματικών υπάρχει για να εντρυφήσουμε και στην λογική των. Στα ΑΕΙ αυτό που λαμβάνει χώρα είναι εκπαίδευση πάνω στα εργαλεία που μας παρέχουν τα μαθηματικά τα οποία υποτίθεται ότι θα μας βοηθήσουν στις επιλύσεις μας.
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Εγώ θα το κάνω λίγο ιστορικά και φιλοσοφικά το σχόλιο μου , μιά και έχω και πολλά χρόνια στο χώρο . Εγώ τελείωσα το σχολείο το 1977 . Τότε απο τα 300.000 παιδιά που ξεκινήσαμε το 1965 την α' δημοτικού , μόλις 80.000 πήραμε απολυτήριο 6ταξίου γυμνασίου . Τότε είχαμε και εισαγωγικές από το δημοτικό στο γυμνάσιο . Αυτά τα 80.000 παιδιά μαζί με 20.000 απόφοιτους , δώσαμε εισαγωγικές και 16000 περάσαν στα Πανεπιστήμια 7000 στα ΚΑΤΕΕ και 3000 στις Παιδαγωγικές και Γυμναστικές Ακαδημίες . Σύνολο 26000 νέοι και απόφοιτοι δηλαδή περίπου το 7-8 % των παιδιών που πήγαν σχολείο το 1965 και ένα άλλο 2-3 % πήγαινε εξωτερικό , σύνολικά δηλαδή 10 % . Η υπογεννητικότητα κατέβασε σήμερα τον αριθμό των παιδιών της α΄δημοτικού στις 120.000 , των αποφοίτων στις 90.000 και η κοινωνική πίεση έφερε τον αριθμό των εισακτέων στις 88.000 , ενώ οι υπόλοιποι πάνε στο εξωτερικό και σήμερα σχεδόν όλα τα παιδιά γίνονται πτυχιούχοι . Αυτή είναι η ιστορία και οι αριθμοί . Γιάτί έγινε αυτό ? Γιατί απλά ο Ελληνας έχει ακόμα την λογική ότι το πτυχίο θα δώσει οικονομική ευμάρεια και κοινωνική καταξίωση . Σωστό αυτό όσο το πτυχίο είναι σπάνιο . Αν ο χρυσός ήταν κοινός , κανείς δεν θα έκανε κοσμήματα από αυτόν , αλλά εργαλεία και πηρούνια . Υπήρξε και ένα άλλο κακό τα τελευταία 30 χρόνια . Η εκπαίδευση , έπαψε να παρέχει Παιδεία , ιδιαίτερα γενική και παρέχει απλά κατάρτιση . Είμαι πατέρας εφήβου στο Λύκειο και μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι οι γνώσεις που τους παρέχονται είναι ευκαιριακές και επιφανειακές , ενώ δεν τους εξάπτουν το ενδιαφέρον , ώστε να προχωρήσουν μόνοι τους παραπέρα τις γνώσεις τους . Και αυτά τα λέω έχοντας εμπειρία και από δημόσια και από ακριβά ιδιωτικά σχολεία , ενώ τα συγκρίνω με τα απλά δημόσια της εποχής μου και όχι με το Βαρβάκειο που τελειωσα εγώ . Τι θα γίνει από εδώ και πέρα . Απλά η πληθώρα καταρτισμένων πτυχιούχων , θα επιφέρει την απαξία του πτυχίου και θα αναδείξει πάλι την αξία της γενικότερης Παιδείας . Ετσι μετά από 10-20 χρόνια , ο καθένας μας θα ξέρει ότι είναι άλλο πράγμα η Παιδεία και η Γνώση και άλλο πράγμα το επάγγελμα . Ο καθένας μας θα μπορεί να κάνει το επάγγελμα που του αρέσει , ακριβώς γιατί αυτό τον ικανοποιεί και όχι γιατί από αυτό θα έχει κοινωνική καταξίωση , μιά και αυτή θα την δίνουν οι Γνώσεις και όχι οι καταρτίσεις . Μπορεί να ακούγονται λίγο παλιομοδίτικα όλα αυτά που γράφω , εγώ όμως νομίζω ότι απλά είναι η μακροσκοπική θεώρηση της σημερινής πραγματικότητας . Τώρα τι θα γίνει με όλους μας σήμερα ? Υπομονή , επιμονή , συνεργασία , καινοτομία και ελπίδα . ελπίζω να μην σας κούρασα , με το μέγεθος του σχολίου μου .
parist43 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 εγώ ευχαριστως θα τα παρατουσα να εκανα τον αγροτη-το οποιο ειναι πλυ παρεξηγημενο επαγγελμα(και του βοσκου).στην πραγματικοτητα ειναι οτι καλυτερο απο αποψη συνθηκων εξασκησης. ομως γιατι ολοι το αποφευγουν?το εχει πη ο μηλιωκας σε ενα τραγουδι παληα. γιατι καποιος να δουλευει μια ζωη να παρει σε μια ζωη οσα ο αλλος παιρνει σε μια μιζα? γιατι να μην βαλει το κοστουμακι του και να κανει τον μεσιτη ,να παιρνει ποσοστο επι της αξιας του ακινητου με λιγες κοτσανες που θα λεει? η απαντηση ειναι οτι η πολιτεια κατοχυρωνει ωρισμενα επαγγελματα και αλλα τα αφηνει στον ανελεητο ανταγωνισμο. η λυση λοιπον ειναι εκει.μορφωση για ολους με ελευθερα ανοικτα πανεπιστημια (που δεν θα δινουν επαγγελματικα δικαιωματα) ιση κρατικη φροντιδα για ολες τις ταξεις και ολα τα επαγγελματα.και ιδιαιτερα για τους παραγωγικους τομεις.
cna Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Συνάδελφε συνεχίζεις να συγχέεις τα ΑΕΙ με την μόρφωση και την Παιδεία. Αν τα ΑΕΙ παρείχαν Παιδεία με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου τότε δεν θα είχαμε σήμερα τόσα φαινόμενα διαφθοράς. Η μόρφωση για όλους τελειώνει στην Γ' Λυκείου. Από εκεί και έπειτα το μόνο που μπορεί να ακολουθήσει είναι η εκπαίδευση (εξάσκηση ικανοτήτων) σε κάποιο επάγγελμα.
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Aκριβώς το σύστημα , δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο , έπρεπε να παρέχει γενική παιδεία . Αντ΄ αυτού λειτουργεί ως προθάλαμος των ΑΕΙ και δεν παρέχει τα απαιτούμενα γιά ένα πολίτη εφόδια , ώστε να είναι πολίτης με όλη την σημασία της λέξεως και να ενδιαφέρεται γιά όσα τον αφορούν είτε άμεσα , είτε έμμεσα .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα