HAROUL Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2023 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2023 Καλησπέρα σε όλους. Ασχολούμαι και εγώ με μία "διαμάχη" που υπάρχει σε μία πυλωτή οικοδομής σχετικά με τις θέσεις στάθμευσης που έχει δώσει ο εργολάβος στους ιδιοκτήτες. Προσπαθώντας να δω αν μπορούν να εφαρμοστούν οι θέσεις που έχουν δοθεί, διάβασα αναλυτικά την υπουργική απόφαση του 1993. H πρώτη απορία που μου δημιουργήθηκε είναι σχετικά με τον δρόμο που οδηγεί στις θέσεις στάθμευσης. Πιο συγκεκριμένα αν επιλέξω γωνία στάθμευσης 60 μοιρών, και τοποθετήσω τα ΙΧ στην θέση στάθμευσης, ο δρόμος που απομένει έχει πλάτος κοντά στα 2,70μ.. Βάσει αυτού εγώ έχοντας δρόμο 2,70μ. <3,50μ. προφανώς και απαιτείται θέση στάθμευσης διαστάσεων πάνω από 2,50μ.x4,50μ.. Ξέρεις κάποιος αν επιτρέπεται ο καθαρός δρόμος να έχει πλάτος τόσο μικρό; Επίσης τι διαστάσεις οχήματος χρησιμοποιούμε; Εγώ έβαλα μήκος 4,30μ που ίσως είναι σχετικά μεγάλο. Κάθε βοήθεια δεκτή!
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2023 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2023 Στο ΦΕΚ Δ 167/93 υπαρχει η αναλυση εμβαδων, διαδρόμων και εισοδοεξοδου. Αυτα αφορουν τις υποχρεωτικες ΘΣΑ του 1221. Αυτες ελεγχονται με το ανω ΦΕΚ. Για τις υπολοιπες, που εγιναν απο "ιδιωτικη πρωτοβουλια" με τον κανονισμο ή με τα συμβολαια, θεωρητικα, θα πρεπει να ακολουθουν τον κανονα του ανω ΦΕΚ. Ενίοτε δημιουργουνται με επικαλυψη η μια στην αλλη ή μεδυσκολιες προσπελασης... Αυτο δεν ειναι αυθαιρεσια. Αναγεται στη συμπεριφορα του κατασκευαστη...που μοιραζε ΘΣΑ...κατα το διοκουν.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα