ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 03:45 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 03:45 μμ Υπάρχει σε κανονισμό η ελάχιστη επιτρεπτή απόσταση σπειροτομημένου αγκυρίου απο την ακμή του beton? Ρωτάω γιατί δεν έχω βρεί πουθενά υπολογισμό αστοχίας σκυροδέματος για αγκύρια με πλάκα αγκύρωσης,τοποθετημένα κοντά στην ακμή (περίπου 50mm) του beton. Σας ευχαριστώ.
kostassid Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 03:49 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 03:49 μμ αγκύριο με πλάκα αγκύρωσης; http://michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=1046, μήπως αυτό βοηθήσει;
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 05:41 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 05:41 μμ Γενικώς πάντως Βαγγέλη αν η πλάκα είναι μέσα σε περισφυγμένο σκυρόδεμα δεν έχεις κανένα πρόβλημα
erling Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 05:54 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 05:54 μμ ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ, όταν λες να είναι η πλάκα μέσα σε περισφιγμένο σκυρόδεμα, εννοείς να έχουν εγκιβωτιστεί αγκύρια και πλάκα έδρασης?
mkalliou Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 06:16 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 06:16 μμ Όχι πλάκα έδρασης. Πλάκα αγκύρωσης. Μια τετράγωνη (συνήθως) λάμα στο κάτω άκρο του αγκυρίου. Αν αγκύριο και πλάκα αγκύρωσης είναι στην περισφιγμένη περιοχή, ίσχύει αυτό που είπε ο Άρης. Τώρα αν η απόσταση άξονα αγκυρίου - παρειάς στύλίσκου είναι 5cm και οι συνδετήρες έχουν 3cm επικάλυψη, σημαίνει ότι τα υπόλοιπα 2cm θα είναι για τη μισή πλευρά της πλάκας αγκύρωσης. Αυτό σημαίνει δηλαδή πλευρά πλάκας 4cm, ίσως λίγο μικρή, ανάλογα βέβαια και με τη διάμετρο του αγκυρίου.
erling Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 07:36 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 07:36 μμ Ναι σωστά, δεν διάβασα προσεκτικά το 1ο ποστ. Ευχαριστώ.
nik Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 09:45 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2010 at 09:45 μμ Για τα αγκύρια είχαμε ξανασυζητήσει μαζί Ευάγγελε και εδώ από το post #44 κυρίως και μετά. Υπάρχουν οδηγίες σε αυτό το site http://www.eota.be/ γενικά περί αγκυρίων. Μόλις μπεις στο site πήγαινε στα Endorsed ETAG'S και κατέβασε το Metal Anchors for Use in Concrete Annex C (7ο download) . Εκεί ορίζει ελάχιστη απόσταση 10*hef όπου hef το ενεργό μήκος αγκύρωσης. Αλλιώς δεν λειτουργεί σωστά η αστοχία κώνου σκυροδέματος. 1
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε March 10, 2010 at 06:50 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 10, 2010 at 06:50 πμ Γενικώς πάντως Βαγγέλη αν η πλάκα είναι μέσα σε περισφυγμένο σκυρόδεμα δεν έχεις κανένα πρόβλημα Άρη και εγώ κάτι τέτοιο σκέφτομαι απλά δεν το έχω δει γραμμένο σε κάποιο κανονισμό. Πιθανόν να ισχύουν τα ίδια με τα σίδερα οπλισμού. (nik: Δεν εννοώ τα χημικά ή μηχανικά αγκύρια αλλά τις ντίζες με σπείρωμα και πλάκα αγκύρωσης στο κάτω άκρο.Σε ευχαριστώ για το site πιθανόν να αναφέρει κάτι στο link που δίνεις.)
kostassid Δημοσιεύτηκε March 10, 2010 at 08:27 πμ Δημοσιεύτηκε March 10, 2010 at 08:27 πμ Λογικά, λόγω της πλάκας αγκύρωσης, η επιφάνεια επιρροής για το κώνο απόσχισης δεν θα είναι μεγαλύτερη; Δηλαδή θα επηρεάζει μεγαλύτερη επιφάνεια και θα έχει μεγαλύτερη αντοχή;
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε March 10, 2010 at 01:36 μμ Δημοσιεύτηκε March 10, 2010 at 01:36 μμ Βαγγέλη έχεις μια περιοχή περισφυγμένη με σημειακή θλίψη Κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί σε ένα υποστύλωμα υπό διαξονική κάμψη
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα