Chilon Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 τι εννοείς εκπροσωπούνται οι πτυχιούχοι από 3-4 που επιλέγουν αυτά τα θέματα ?? Μάλλον αστειεύεσαι. Έγραψα το ακριβώς αντίθετο, στην αμέσως προηγούμενη (από την δική σου) δημοσίευση.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 αυτά τα φαντάστηκες, δεν συμβαίνουν μαλιστα στην Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ οι απόφοιτοι ΑΕΙ&ΤΕΙ δίνουν όλοι τα ίδια θέματα την ίδια ημέρα αυτοί του εξωτερικού δεν ξέρω πότε δίνουν, αλλά γενικά πρόκειται για "ειδική κατηγορία" πάντως και αυτοί παρακολουθούν σχεδόν όλα τα μαθήματα, δεν τους χαρίζονται καθόλου http://michanikos.gr/showpost.php?p=123036&postcount=40 http://michanikos.gr/showpost.php?p=131905&postcount=65 http://michanikos.gr/showpost.php?p=132894&postcount=66 http://michanikos.gr/showpost.php?p=133134&postcount=70 Απ όσα μας λέει η αγαπητή συνάδελφος δεν είδα να ξανακάθεται στα θρανία 4 χρόνια και να παρακολουθεί εξ αρχής το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Αρχιτεκτονικής.
jimjimre Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 "Η χώρα μας με καθυστέρηση ετών κι αφού καταδικάστηκε από το δικαστήριο των ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (!) θέσπισε το ΠΔ 107/93 που ορίζει τις ελάχιστες απαιτήσεις του περιεχομένου σπουδών, του πτυχίου αρχιτεκτονικής για την άσκηση του επαγγέλματος του αρχιτέκτονα. Φυσικά δεν εφαρμόζεται τίποτα. Αντιθέτως, δημιουργήθηκε το τμήμα αποκατάστασης και συντήρησης στο ΤΕΙ Πάτρας οι απόφοιτοι του οποίου ονομάζονται «Πτυχιούχοι – αρχιτέκτονες Μηχανικοί» και θα ασχολούνται πέραν των άλλων με «τη σύνταξη αρχιτεκτονικής μελέτης και επίβλεψης κτιριακού έργου στον τομέα αποκλειστικά του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού νέων, σύγχρονων κτιρίων, οποιασδήποτε χρήσης, χωρίς περιορισμούς …». Προκύπτει επομένως πως ενώ οι αρχιτέκτονες έλκουν τις αρμοδιότητές τους από το Ν. 4663/30 οι οποίες προκύπτουν από την άσκηση του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού, οι «αρχιτέκτονες» του ΤΕΙ Πατρών έχουν καραμπινάτα δικαιώματα που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Ποιός θα ασχοληθεί τώρα με το πρόγραμμα σπουδών και την ουσία που σχετίζεται με την εκπαίδευση των σπουδαστών της αρχιτεκτονικής; Αυτά είναι ψιλά γράμματα." πηγή :http://www.a-pappas.gr/docs_new/B1/27_200-1.pdf προφανώς το πρόγραμμα σπουδών στο applied university της stuttgart ήταν αντίστοιχο και όχι ελλιπές και "προσαρμοσμένο" όπως στα ελληνικά τ.ε.ι
xrpapadop Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Παιδιά, επειδή πρόσφατα πέρασα την διαδικασία και ολοκλήρωσα και τις υποχρεώσεις στο ΕΜΠ: όποιος δεν έχει δοκιμάσει καλλίτερα να μην σχολιάζει γιατί "όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια τραγουδάει ! ! !" Οι γνώσεις που μπορεί να αποκτήσεις είναι πολύ συγκεκριμένες και στοχευμένες .......διότι κρατάς αυτά που θέλεις, κάνεις αρχείο και μια καλή βιβλιοθήκη... Ποιος δηλαδή μετά από δύο χρόνια αφού τελειώσει μια σχολή θυμάται ή του χρειάζονται οι διαφορικές εξισώσεις κ.λ.π. Απλά διευρύνεις τους ορίζοντές σου, και βέβαια τα Επαγγελματικά Δικαιώματα, εκτός και στοχεύεις στην ΝΑΣΑ.
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δεμ θέλω να συμμετέχω σε τέτοιες ανώφελες συζητήσεις , απλά θέλω να κάνω δύο επισημάνσεις γιά την αρτιότητα της συζήτησης . Τα Πανεπιστήμια εφαρμοσμένων Επιστημών της Γερμανίας , όπως αυτό που αναφέρεται εδώ , είναι τα ανωτατοποιημένα Fach-Hoch-Schule , τα οποία έχουν κριθεί στην Ελλάδα από κρατικές και δικαστικές αρχές σαν ισότιμα των ΤΕΙ . Θα έπρεπε κάποιος να ενημερώσει τον κύριο Παππά , ότι οι παλιές σχολές Υπομηχανικών , εξέδιδαν πτυχία Υπομηχανικών και είχαν προαπαιτούμενο εισαγωγής το απολυτήριο πλήρους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , ενώ υπήρχαν και εισαγωγικές εξετάσεις . Πτυχία Εργοδηγών παρείχαν οι μέσες τεχνικές σχολές , όπως η Σιβατανίδειος και η Σεβαστοπούλειος και οι οποίες απαιτούσαν σαν πτυχίο εισαγωγής το ενδεικτικό της Γ' Γυμνασίου και δεν απαιτούσαν εισαγωγικές εξετάσεις . Αυτά γιά την ενημέρωση όλων και την αποκατάσταση της αλήθειας , από αθέλητα η ηθελημένα λάθη .
fraafr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Chilon για να τελειώσει μια και καλή το θέμα μας γιατί το έχεις πάρει προσωπικά. Μιλάς "μόνο" για πτυχιούχους που δημιουργούν ηθελημένα εντάσεις. Φάουλ Επειδή έκανα υπόδειξη σε συντονιστή ->"να φύγετε κύριε να πάτε αλλού" Οι προτάσεις ξανα-παρουσιάστηκαν, αυτό προσδοκούσες, αλλά δεν τοποθετήθηκες αντίθετα οδήγησες αλλού το θέμα (επίθεση). Αν αστειευόμουν θα χρησιμοποιούσα τις φατσούλες δίπλα. Κλείστο εδώ και διέγραψε τα άσχετα μεταξύ μας σχόλια. Οπως πολύ σωστά ανέφερε ο συνάδελφος σε 2-3 χρόνια αν έχεις ασχοληθείς με την δουλειά τα περισσότερα μαθηματικά τα έχεις προσπεράσει. Οι παραπάνω γνώσεις που πρέπει να προσφέρει το Πολυτεχνείο σε κάποιον πτυχιούχο, να είναι προέκταση και διεύρυνση των γνώσεών του. Η υποχρεωτική επανάληψη ορισμένων μαθημάτων είναι εις βάρος της αξίας του πτυχίου. Η συνέχιση των σπουδών δεν πρέπει να συνδέεται "μόνο" με την απόκτηση επ. δικαιωμάτων. Καλώς ή κακώς νομοθετικά τα ΤΕΙ ανήκουν στην τριτοβάθμια ανώτατη εκπαίδευση. Ας δώσουν τα δικαιώματα που τους αντιστοιχούν κι από κει και πέρα αυτοί που δεν είναι ικανοποιημένοι και δεν τους βοηθούν, ας προχωρήσουν στο επόμενο βήμα (μεταπτυχιακό ή κατατακτήριες). Αλλά όταν μιλάμε για κατατακτήριες (που είναι και το θέμα μας) πρέπει να λαμβάνετε σοβαρά υπόψην το προηγούμενο πτυχίο. Πρέπει να είναι συνδεδεμένο με το αντίστοιχο πρόγραμμα των πολυτεχνείων και να οδηγείται στη συμπλήρωση των "απαιτούμενων" γνώσεων. Η σημερινή κατάσταση απλά απαξιώνει τελείως τις γνώσεις των πτυχιούχων.
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Ένα θα πω. Είναι μεγάλο ανέκδοτο να δίνουν ξανά μαθηματικά και φυσική και αντοχή υλικών κ.τ.λ. (Μαθηματικά κάνουν από γραμμική άλγεβρα μέχρι επικαμπύλια, εννοείται διπλά τριπλά, μέχρι διαφορικές, δεν χρειάζεται και παραπάνω εξάλλου, αν χρειαστεί έχει τις βάσεις για να καλύψει την καινούργια ύλη). Πρέπει να παρακολουθήσει μαθήματα ουσίας, αυτά είναι που θα χρειαστεί. Το να ξανακάνει μαθηματικά, φυσική, δεν έχει νόημα...να κάνει από στατική 3 και πάνω για να καλύψει ύλη, αυτά είναι που χρειάζεται, σκυρόδεμα από 3 και πάνω, προένταση, σιδηρές από 3 και πάνω...κ.ο.κ. Να κάνει παραπάνω 30 μαθήματα (50 έχει ήδη στην πλάτη από την σχολή του) και όπου χρειάζεται να του προστεθούν. Αλλά σε λογικά πλαίσια. Ας αποτυπώσουμε αμέσως την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της ανώτερης καιανώτατης εκπαίδευσης σε σχέση με το καθεστώς που επικρατεί στην άσκηση του επαγγέλματος των διαφόρων τεχνικών βαθμίδων. Καταρχήν ξεκινάει λάθος ο τραγουδιστής...έπειτα είναι προφανές το επιθετικό ύφος του. Έτσι δεν γίνεται να βρεθεί ποτέ λύση...τέλος πάντων καλή συνέχεια κύριοι...και καλή αντοχή...
Chilon Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 για να τελειώσει μια και καλή το θέμα μας Δεν υπάρχει κανένα θέμα. γιατί το έχεις πάρει προσωπικά. Μιλάς "μόνο" για πτυχιούχους που δημιουργούν ηθελημένα εντάσεις. Επειδή έκανα υπόδειξη σε συντονιστή ->"να φύγετε κύριε να πάτε αλλού"Αν αυτά θέλεις να πιστεύεις, πίστευέ τα. Οι προτάσεις ξανα-παρουσιάστηκαν, αυτό προσδοκούσες, αλλά δεν τοποθετήθηκες Σε τί να τοποθετηθώ; Στην κοκορομαχία; αντίθετα οδήγησες αλλού το θέμα (επίθεση).Αν αυτό θέλεις να πιστεύεις, πίστευέ το. Αν αστειευόμουν θα χρησιμοποιούσα τις φατσούλες δίπλα.Δεν αστειευόσουν; Ακόμα χειρότερα. Δεν εκπροσωπούνται οι πτυχιούχοι από τους τρεις - τέσσερις που έχουν επιλέξει αυτά τα θέματα, ως τα πιο ενδιαφέροντα του forum. Στην -αμέσως- επόμενη δημοσίευση: τι εννοείς εκπροσωπούνται οι πτυχιούχοι από 3-4 που επιλέγουν αυτά τα θέματα ?? Κλείστο εδώ και διέγραψε τα άσχετα μεταξύ μας σχόλια.Σ' ευχαριστώ για την υπόδειξη.
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Απ όσα μας λέει η αγαπητή συνάδελφος δεν είδα να ξανακάθεται στα θρανία 4 χρόνια και να παρακολουθεί εξ αρχής το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Αρχιτεκτονικής. μου είναι αδύνατον να συντονιστώ με την άλλη συζήτηση από ό,τι διαβάζω δεν αναφέρει πουθενά για κατατακτήριες αλλα βλέπω το θέμα δεν αφορά κατατακτήριες
stayros Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2010 myri στην ερώτηση που σου έκανα στο post #35 μπορώ να έχω απάντηση;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα