Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 93
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
@myri

Γενικά δεν εκτιμώ να μου βάζουν λέξεις στο στόμα αγαπητή myri. Αν έχεις τη καλοσύνη πες μου που λέω να δίνεις μόνο διπλωματική και τέλος.

ναι πράγματι μάλλον εσύ δεν το είπες , λάθος μου

πάντως από τη γενική συζήτηση αυτό συμπερανα (πάλι όχι για εσένα)

 

Και επίσης σε μία απλή ερώτηση δεν μπορώ να έχω μία απλή απάντηση; Γιατί;

γιατί το θέμα είναι οι κατατακτήριες

Δημοσιεύτηκε
μου είναι αδύνατον να συντονιστώ με την άλλη συζήτηση

από ό,τι διαβάζω δεν αναφέρει πουθενά για κατατακτήριες

 

αλλα βλέπω το θέμα δεν αφορά κατατακτήριες

 

Τα link που παρέθεσα αφορούν αυτό που λέω και διαφωνείς (αν κατάλαβα καλά) περί της ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ πτυχιούχων ισοτίμων σχολών εξωτερικού με ΤΕΙ σε σχέση με πτυχιούχους ΤΕΙ. Πιο συγκεκριμένα, ο πτυχιούχος εξωτερικού, εν προκειμένω των αναβαθμισμένων Fachochschule 3ετούς διάρκειας σπουδών αρχιτεκτονικής + master of arts, πέρνει ισοτιμία και αντιστοιχία με την αντίστοιχη πολυτεχνική σχολή ΧΩΡΙΣ να παρακολουθήσει εξ αρχής 40+ μαθήματα όπως υποχρεώνεται να κάνει διαμέσω των απαρχαιωμένων κατατακτήριων ο αντίστοιχος πτυχιούχος ΤΕΙ. Αυτό ακριβώς λέω και η περίπτωση της αγαπητής συνάδλεφου αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα.

Δημοσιεύτηκε

καλό θα ήταν συνάδελφοι που έχουν περάσει και αυτοί απο κατατακτήριες να πουν τη εμπειρία τους απο την ύλη και τη δυσκολία, μία πρόχειρη περίπτωση που βρήκα είναι η παρακάτω( η δική μου εμπειρία είναι γνωστή).

 

http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=23645&postcount=36

http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=119607&postcount=32

http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=118918&postcount=13

Δημοσιεύτηκε

To θέμα μας δεν είναι αγαπητέ jimjimre αν είναι πιο δύσκολα τα μαθήματα στο πολυτεχνείο. 30.000 εως 40.000 εγγεγραμένοι διπλωματούχοι και 100άδες κάθε χρόνο έρχονται απο σχολές του εξωτερικού με 3ετής ή 4ετής συχνά υποδεέστερες των ελληνικών ιδρυμάτων. Το θέμα μας είναι οι κατακατήριες πτυχιούχων μηχανικών ΤΕΙ και το γεγονός ότι αυτές αποτελούν πλέον έναν απαρχαιωμένο θεσμό, απαγορευτικό για τους περισσότερους, που εφαρμόζεται επιλεκτικά και μόνο για τους πτυχιούχους ΤΕΙ και για κανέναν άλλο ισότιμο με αυτούς από οποιοδήποτε μέρος της Ε.Ε. και όχι μόνο.

 

Και αυτό που λέω εγώ είναι. Εφόσον Έλληνες υπήκοοι, πτυχιούχοι εξωτερικού ισοτίμων σχολών ή ίσης διάρκειας σπουδών συχνά ΔΕΝ απαιτείται ΚΑΝ να δώσουν ούτε και ένα μάθημα και λαμβάνουν ισοτιμία και αντιστοιχία, με βάση την αρχή της ισότητας των πολιτών θα έπρεπε και οι Έλληνες υπήκοοι εσωτερικού (ΤΕΙ) να αντιμετωπίζονται με τις ίδιες διαδικασίες δεδομένης και της Ευρωπαικής πραγματικότητας. Αλλά πάει στο καλό αυτό. Ας το αφήσουμε. Λέμε λοιπόν το άλλο. Εναλλακτικά, θα μπορούσαν τα πολυτεχνεία να οργανώσουν ειδικά ευέλικτα προγράμματα για τους πτυχιούχους ΤΕΙ αλλά ούτε αυτό σας αρέσει. Μόνο για τους πτυχιούχους ΤΕΙ θέλετε κατατακτήριες, + 50 μαθήματα + διπλωματικές με αποτέλεσμα φυσικά να μην μπορούν παρά ελάχιστοι να συμμετάσχουν. Αυτό λέμε αγαπητέ. Για το απαρχαιωμένο σύστημα των κατατακτήριων που δεν ισχύει για κανέναν άλλο παρά μόνο για μας.

Δημοσιεύτηκε

όμως και η λογική "αφου αυτοί είναι χειρότεροι απο εμένα" δεν είναι σωστή για μένα, κατατακτήριες γίνονται επειδή υπάρχει διαφορά στο πρόγραμμα σπουδών ποσοτικό και ποιοτικό, το αν σχολές του εξωτερικού δεν αντιμετωπίζονται το ίδιο πραγματικά το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι έχουν πιο καλό πρόγραμμα σπουδών στην πλειοψηφία των περιπτώσεων( δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτια.). Θέλω να πω ότι η σωστή σειρά για μένα είναι πρώτα να αναβαθμίζεις την σχολή ποιοτικά και στη συνέχεια να παίρνεις τα αντίστοιχα δικαιώματα και όχι το αντίστροφο. Όσο βελτιώνονται τα τ.ε.ι θα γίνει πιο δύσκολο να μην γίνουν δεκτές σαν ανώτατες (όχι τυπικά όπως θεωρούνται τώρα) στην συνείδηση του κόσμου ( τεχνικού και μη) και θα γίνει αυτό που θέλετε πιο φυσικά. Αυτό είναι κάτι που μπορείτε να προσπαθήσετε να αλλάξετε και εσείς μέσα απο τις σχολές σας. Όταν σπούδαζα στο τ.ε.ι θυμάμαι ότι μάλωνα και με καθηγητές για την ανοχή τους σε σχέση με παιδιά που δεν ήταν ικανοί να βγάλουν τ.ε.ι, με αποτέλεσμα να παίρνουν πτυχίο και να χαλάνε την εικόνα των υπολοίπων. Δεν είναι και αμελητέο το ποσοστό αυτών των σπουδαστών και θεωρώ τους καθηγητές υπεύθυνους.Οταν διδάσκεις ένα μάθημα μην κάνεις εκπτώσεις στη δυσκολία του , μην το προσαρμόζεις στους σπουδαστες σου αλλά διδαξέ το κανονικά , ολοκλήρωσε την ύλη σου και όποιος αντέξει.Αυτό το φαινόμενο δεν παρουσιάζεται στα πολυτεχνεία στον ίδιο βαθμό απλά γιατί μπαίνουν πιο μελετηροί μαθητές κατα κύριο λόγο και όποιος δεν μπορεί δεν την βγάζει , απλά.

Δημοσιεύτηκε
jackson σε ποια ΤΕΙ ακριβώς αναφέρεσαι; Στο Δομικών Έργων και εξ' όσων γνωρίζω ισχύουν αυτά που λέει ο Pappos. Τουλάχιστον τόσο στο ΤΕΙ Σερρών όσο και στο ΤΕΙ Ηρακλείου.

 

Στην Αθήνα (που ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ είναι καλύτερες οι σχολές από την επαρχία) φίλε cna στο Δομικών το Μπετό 2

μέχρι πέρυσι είχε τελική εξέταση ΜΙΑ ΠΛΑΚΟΔΟΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ. Που;; Στο Δομικών όπου ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ είναι το "σπιτάδικο" ΤΕΙ. Αντίθετα στο Υποδομής στο Μπετό 2 γίνεται μελέτη πεζογέφυρας με σεισμικές διατάξεις...

 

...και αν χρειαστεί και παραπάνω αλλά όχι να ξανακάνουν σκυρόδεμα Ι και σιδηρές Ι και αντοχές υλικών κ.τ.λ...

 

Pappos στο ποστ μου #52 ανέφερα γιατί δεν γίνονται απαλλαγές. Το πώς γίνεται το μάθημα στα ΤΕΙ και το τί μάθημα και ύλη διδάσκεται (ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ, ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΥ), φτάνει στα αυτιά του κάθε Πολυτεχνείου και έχει δημιουργηθεί δυστυχώς αυτή η εικόνα....(όπου άλλα ΤΕΙ αδικεί, αλλά κάποια άλλα;;; )

Δημοσιεύτηκε

Και εγώ ξέρω Πολυτεχνεία που γίνεται το έλα να δεις. Και αυτά ακούγονται στα ΤΕΙ και υπάρχει αναβρασμός. Τι να κάνουμε τώρα; Να παίξουμε το ρόλο της ΑΔΙΠ εδώ και να αξιολογούμε το κάθε τμήμα ξεχωριστά;

Δημοσιεύτηκε

...

Τι να κάνουμε τώρα; Να παίξουμε το ρόλο της ΑΔΙΠ εδώ και να αξιολογούμε το κάθε τμήμα ξεχωριστά;

 

Να χαμηλώσουμε ΟΛΟΙ μας τους τόνους και να αποφεύγουμε το δυνατόν τις αντιπαραθέσεις .

 

Ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε

Και εν τέλει η άποψή μου για το θέμα:

 

Από ό,τι έχω καταλάβει το πρόβλημα δεν είναι οι κατατακτήριες σαν θεσμός, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι ΤΕΙτζήδες στο Πολυτεχνείο...δηλαδή όπως και οι ΑΕΙτζήδες, απλά γλυτώνοντας το 1ο έτος.

 

Οπότε αυτό που μένει για να ικανοποιηθούμε οι ΤΕΙτζήδες είναι να μας απαλλάξουν από αρκετά μαθήματα...κάτι το οποίο πιστεύω ΠΟΤΕ δεν θα γίνει, γιατί:

- Η "νοοτροπία" που ακούγεται ότι υπάρχει στα ΤΕΙ

- Σε πολλές περιπτώσεις η διαφορά στην ύλη ίδιων μαθημάτων

- Οι καθηγητές των ΤΕΙ που δεν είναι τόσο "καταρτισμένοι" όσο των Πολυτεχνείων

- Το "ΠΡΕΣΤΙΖ" που κουβαλάνε τα Πολυτεχνεία και οι καθηγητές και τέλος

- Η αιωρούσα άποψη "το παρακατιανό ΤΕΙ"

 

δεν βοηθάνε να πραγματοποιηθεί αυτό._

 

ΥΓ. Προφανώς όλα τα παραπάνω ΑΛΛΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΟΧΙ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.