Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

κανένας όμως δεν αναφέρθηκε για το τμήμα Παραγωγής και διοίκησης της Κρήτης που δίνει δικαιώματα Μηχανολόγου-ηλεκτρολόγου.

εκεί δεν ισχύουν όλα αυτά περί διαφοράς στην ύλη και στο πρόγραμμα???

Πως να χαρακτηρίσουμε αυτό το τμήμα ?? σε σχέση με τα τμήματα του ΕΜΠ κλπ ??

Οτι ισχύει για μια σχολή ισχύει για όλες τις αντίστοιχες

Αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσει και να μην βλέπουμε επιλεκτικά ώστε να δικαιολογήσουμε το σύστημα.

  • Απαντήσεις 93
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Τα link που παρέθεσα αφορούν αυτό που λέω και διαφωνείς (αν κατάλαβα καλά) περί της ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ πτυχιούχων ισοτίμων σχολών εξωτερικού με ΤΕΙ σε σχέση με πτυχιούχους ΤΕΙ.

α!!!!! δηλαδή άσχετο με το θέμα των κατατακτήριων!!!

Δημοσιεύτηκε

myri καθόλου άσχετο. Μπορεί να μην είναι άμεσα σχετικό αλλά σίγουρα έμμεσα είναι σχετικότατο. Ναι, να υπάρχουν κατατακτήριες αλλά όταν αναφερόμαστε σε ισότιμες σχολές δεν μπορεί ο απόφοιτος της μιας να μην περνά ούτε έξω από το Πολυτεχνείο και να ονομάζεται Διπλωματούχος ενώ ο απόφοιτος της άλλης να εισάγεται στο 5ο εξάμηνο.

Δημοσιεύτηκε

πόσο χρήσιμα είναι τα σχόλια 8 σελίδων στον άνθρωπο που αναζητά πληροφορίες για τις κατατακτήριες;;;;

Δημοσιεύτηκε

Μα ούτως ή άλλως διασπασμένο θέμα είναι με σχόλια που έγιναν σε έτερο θέμα. Αν έχεις αντιρρήσεις για την χρησιμότητα των σχολίων που υπάρχουν σε αυτές τις οκτώ σελίδες τότε μάλλον θα πρέπει να διαγράψεις το θέμα εντελώς.

Δημοσιεύτηκε

Κατι πανω στο ποστ του jackson.ΟΙ Πολυτεχνιτες σε σχεση με το ΤΕΙ,μπορει να ειναι ετσι οπως τα λες,ομως εχουν τις συγκεκριμενες καταρτησεις,πχ. ηλεκτρολογοι μηχανικοι και πληροφορικαριοι για να μπορουν να παραγουν και ΕΡΕΥΝΑ.ΓΙαυτο υπαρχει αυτο το τμημα πχ(παραδειγμα),και εχουν αυτα τα δυο αντικειμενα κ.ο και τα υπολοιπα για ολα τα αλλα αλλα κ για παραγωγη ερευνας.ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΕΥΝΑ,ισως σε ιδιωτικα πλαισια,αλλα κ εκει πολυ μικρη γιατι δεν εχουμε βιομηχανιες.Ετσι οι σπουδες τους στην ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΞΙΣΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΑΤΕΙ.Τα Ατει τι γινεται ρε παιδι μου τοσο πολυ αναβαθμιστηκαν?ΚΑι η απαντηση ειναι ΝΑΙ ,πχ σε παγκοσμιο διαγωνισμο ρομποτικης περσυ πρωτοι βγηκαν οι ΤΕ Πειραια,μετα πολυτεχνειο Κρητης κατι θεσεις πιο κατω, και το πολυτεχνιο εχασε αρκετα σε αυτον αλλα κερδισε σε εναν αλλο τομεα.Δηλαδη οσο αφορα τις ΑΝΑΓΚΕΣ της Ελληνικης αγορας και τα προγραμματα σπουδων,τα τει κατα μεσο ορο υπερεπαρκουν,αλλα φυσικα παιζουν και μεγαλο ρολο πολλοι παραγοντες,οπως ας πουμε οτι ολο το ελληνικο συστημα εκπαιδευσης απο το λυκειο ειναι στην εποχη των δεινοσαυρων,τεραστια ποσοστα εγκαταλειπουν τις σπουδες,αλλοι πανε μονο για το χαρτι γιατι βρεθηκαν να σπουδαζουν κατα τυχη σε καποιο ιδρυμα μη επιλογης τους,αλλοι πανε με ορεξη και εξοστραγκιζονται σε τοιχους λογω ολων αυτων που αναφερεις-το ιδρυμα σου δινει μια βαση και ο εκαστοτε φοιτητης πρεπει να αναλαβει τις ευθυνες του,αλλα οπως και οι καθηγητες,τα βιβλια τους ο σταρχιδισμος του Ελληνα και ολα αυτα που αναφερεις τους κανουν να εξοστραγκιζονται διοτι ειναι μπαγκλαντεζ καταστασεις,και γενικοτερα η φαση ειναι άπατη στην παιδεια απο τα προβληματα κ η κομματοκρατια βουλιαζει την ΕΛλαδα και μας βαζει να πλακωνομαστε μεταξυ μας.

 

Τωρα για τους καθηγητες των τει πολλοι ειναι αποφοιτοι Πολυτεχνειων πολλοι διδασκουν και σε πολυτεχνεια παραλληλα,,,σε πληροφορω οτι οι χειροτεροι καθηγητες που ειχα ποτε ειναι αποφοιτοι πολυτεχνειου+πλην εξαιρεσεων που ειναι οι καλυτεροι,και σε αυτο φταει το υπουργειο που δεν κανει εκπαιδευτικα σεμιναρια στους καθηγητες κ αυτοι δεν ενδιαφερονται παρα μονο για το ο,τι αρπαξει ο κωλος τους κτλ.Πολλοι καθηγητες μη υπερκαταρτισμενοι,στεκονται με αξιοπρεπεια στο αντικειμενο διδασκαλιας τους,και βοηθουν τους φοιτητες με πολυ πιο εξυπνους τροπους,κ για να μην αναφερω συγκεκριμενα,το πιο πολυ ενδιαφερον προς τους φοιτητες κατα μεσο ορο το εχουν χαμηλοτερης καταρτησης καθηγητες.Το αποτελεσμα ειναι ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ''ΥΠΕΡΚΑΤΑΡΤΗΣΜΕΝΟΙ'' - ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ RESIDENTS 1-1.

 

ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 99% ΑΠΟΤΥΧΙΑ.

 

Γιαυτο το μονο που πρεπει να παρακαλαμε ειναι να πεσει κανας μετεωρητης γιατι το συστημα εκπαιδευσης στην ελλαδα το καταπινουν οι δεινοσαυροι και λιγο ειναι η φαση που παμε να αλλαξουμε τα πραγματα και θελει δουλεια απο ολους.

Δημοσιεύτηκε
έγραψες μία σελίδα για να σχολιάσεις τα περί συμπεριφοράς και τίποτα για το θέμα.
Δεν θέλω να συμμετέχω σε τέτοιες ανώφελες συζητήσεις

Ναι, η παρέμβασή μου έγινε για λόγους συμπεριφοράς.

 

 

μιλώντας πάντα στο τέλος ως συντονιστής ? για να δημιουργείς εντυπώσεις ?
Δεν βρισκόμαστε σε τηλεοπτική εκπομπή, ούτε σε λαϊκό δικαστήριο. Δεν υπάρχουν "εντυπώσεις"

για να κερδηθούν.

 

Ο καθένας μπορεί να εκφράζει όποια γνώμη θέλει (είτε μας αρέσει, είτε όχι), αρκεί να τηρεί τους

Κανόνες Συμμετοχής.

 

αν έτσι παρουσιάζεις το forum ως αμερόληπτο, είσαι μακριά
Δεν τίθεται θέμα αμεροληψίας, αφού δεν υπάρχουν "πλευρές" ή "αντιμαχόμενες παρατάξεις",

παρά μόνο στην (καλπάζουσα) φαντασία ορισμένων.

 

Οι αγωνιώδεις προσπάθειες δημιουργίας τεχνητής έντασης, έπεφταν, πέφτουν και θα

πέφτουν στο κενό.

Δημοσιεύτηκε

Γιά την ενημέρωση σας επειδή γράφτηκαν διάφορα

 

Δομικών ΤΕΙ Πειραιά

 

Σκυρόδεμα Ι

Κατασκευές Οπλισμένου Σκυροδέματος Ι: Εισαγωγή. Οριακές καταστάσεις αστοχίας και λειτουργικότητας. Σχεδιασμός έναντι ορθής έντασης: παραδοχές, συμπεριφορά υλικών. Ορθογωνικές διατομές. Προέχουσα κάμψη, διαγράμματα και πίνακες CEB. Πλάκες αμφιέριστες, τετραέριστες, πλάκες με νευρώσεις. Προέχουσα θλίψη, υποστυλώματα, διαγράμματα αλληλεπίδρασης. Διαξονική ένταση. Πλακοδοκός, αναλυτικός υπολογισμός, πίνακες. Λεπτομέρειες όπλισης: ελάχιστές επικαλύψεις, αποστάσεις ράβδων, επιτρεπόμενες καμπυλότητες, Ελάχιστες απαιτήσεις ανά δομικό στοιχείο (διαστάσεις, διαμήκεις και εγκάρσιοι οπλισμοί). Σχεδιασμός έναντι τέμνουσας.

 

Σκυρόδεμα ΙΙ

Κατασκευές Οπλισμένου Σκυροδέματος ΙΙ: Κόμβοι, Πλαίσια, Λυγισμός, Περίσφιξη Σκυροδέματος, Σχεδιασμός έναντι ροπής στρέψης, Έλεγχος έναντι ρηγμάτωσης, Υπολογισμός Ακυρώσεων, συνάφεια, είδη αγκυρώσεων, βασικό μήκος ακυρώσεως, Επιμηκύνσεις ράβδων, Πλάκες ειδικής μορφής και φόρτισης. Μυκητοειδής Πλάκες. Σεισμική συμπεριφορά οπλισμένου σκυροδέματος. Βλάβες και επισκευές στοιχείων οπλισμένου σκυροδέματος. Επίβλεψη έργων οπλισμένου σκυροδέματος. Αντισεισμικός σχεδιασμός κατασκευών. Υπολογισμός έναντι σεισμού των επιμέρους στοιχείων (δοκοί, υποστυλώματα, κόμβοι, τοιχώματα, πλαίσια με τοίχους πλήρωσης). Βλάβες κατασκευών οπλισμένου σκυροδέματος λόγω σεισμού και επισκευές. Συμπεριφορά υλικών του οπλισμένου σκυροδέματος υπό υψηλές θερμοκρασίες. Σχεδιασμός των κατασκευών έναντι πυρκαγιάς

 

Σκυρόδεμα ΙΙΙ

Περί προεντάσεων. Συστήματα προεντάσεως, ακυρώσεις. Χάλυβες προεντάσεως. Μειώσεις και απώλειες προεντάσεως. Εντατικά μεγέθη από προένταση. Οριακές καταστάσεις λειτουργικότητας. Οριακές καταστάσεις ρηγματώσεως και θλίψεως.

- Προκαταρκτική διαστασιολόγηση. Οριστική μελέτη (προένταση με τσιμεντένεση). Διαστασιολόγηση σε φάση προμελέτης. Χάραξη τενόντων έναντι ορθών τάσεων. Έλεγχος έναντι λοξού εφελκυσμού. Έλεγχος βελών κάμψης. Επίδραση του ερπυσμού. Οριακή κατάσταση αστοχίας. Δυνάμεις υλικών. Αστοχία από τέμνουσα. Όπλιση προεντεταμένων φορέωνέναντι τέμνουσας.

- Στατική αγκυρώσεως μέσω ακραίων στοιχείων. Σφήνωση με ολίσθιση-Αγκυρώσεις, με τριβή μέσω πιέσεων άντυγας. Εξασφάλιση των περιοχών ακυρώσεως. Έλεγχος των τάσεων τιυ σκυροδέματος στη περιοχή της προεντάσεως. Αγκυρώσεις στα πέλματα πλακοδοκών. Κατασκευαστικοί κανόνες για τους τένοντες προεντάσεως.

 

Αντισεισμικές κατασκευές

Εισαγωγή. Βασικές έννοιες Τεχνικής Σεισμολογίας. Σεισμικά κύματα. Σεισμομετρία. Επιταχυνσιόγραφήματα. Αρχές ανάλυσης σεισμικής επικινδυνότητας. Σεισμική συμπεριφορά μονοβάθμιου συστήματος. Φάσμα απόκρισης. Ανελαστική απόκριση σε σεισμό. Σεισμική απόκριση πολυβαθμίων συστημάτων. Επιρροή εδαφικών συνθηκών στη σεισμική συμπεριφορά. Δυναμική αλληλεπίδραση κατασκευής - εδάφους/ύδατος. Φάσμα σχεδιασμού. Βασικές αρχές Νέου Ελληνικού Αντισεισμικού Κανονισμού. Μονώροφος ελαστικός σχηματισμός με στροφή. Γραμμές ζωής. Αρχές αντισεισμικού σχεδιασμού. Αποτίμηση ζημιών από σεισμούς και επιδιορθώσεις βλαβών. Επίδειξη δυναμικής συμπεριφοράς σε μοντέλα.
Δημοσιεύτηκε

Εγώ στο συγκεκριμένο ΤΕΙ διδάχθηκα το 1996 μόνο την ύλη του σκυροδέματος Ι (στο μπετό Ι το θέμα εξετάσεων ήταν 1 Zollner πλάκα και στο μπετό ΙΙ το θέμα εξετάσεων ήταν μία δοκός αμφιπροέχουσα

Δημοσιεύτηκε
Γιά την ενημέρωση σας επειδή γράφτηκαν διάφορα

 

Δομικών ΤΕΙ Πειραιά

 

Σκυρόδεμα Ι............

 

 

Σκυρόδεμα ΙΙ.............

 

 

Σκυρόδεμα ΙΙΙ.............

 

 

Αντισεισμικές κατασκευές

 

Από τα παραπάνω ισχύει μόνο της αντισεισμικής. Τα άλλα που αναφέρεις στο μπετό ΔΕΝ γίνονταν μέχρι πέρσυ σίγουρα. Έχω και αποδείξεις...δεν τα λέω από το μυαλό μου...

 

Μπετό 2 εξέταση=πλακοδοκός χωρίς αντισειμικές διατάξεις. Και τα παιδιά δεν είχαν καν ακούσει για κρίσιμες περιοχές......

 

Και αντισειμική από στροφή και κάτω είναι έξω...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.