Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

ειναι η πρωτη φορα που κανω ερωτηση γιατι δεν ειμαι μηχανικος,παρακολουθω ομως με πολυ ενδιαφερον τις συζητησεις και πιστευω οτι ειναι πολυ ενδιαφερουσες ακομα και για μη μηχανικους,απλους ανθρωπους οπως εγω.

παρακολουθωντας ολα αυτα τα ενδιαφεροντα που ειπε ο καθηγητης κυριος ροδοπουλος,για ολα αυτα τα προβληματα

που παρουσιαζει το μπετον ειτε απο κακοτεχνια ειτε για αλλους λογους,μου γεννηθηκε η εξης απορια και συγχωρεστε με αν ειναι αφελης η ερωτηση μου.υπαρχει καποιος τροπος,διαδικασια....να αποφυγουμε αυτα τα προβληματα

χλωριοντα-ενανθρακωση κτλ,με καποιο προσθετο οταν γινεται η σκυροδετηση η μετα...επαλειψη με καποιο υλικο κτλ.

συγχωρεστε μου την αφελεια..δηλαδη το μπετον στις προβλητες γιατι δεν εχει προβλημα? η ισως ετσι τουλαχιστον νομιζω εγω.ευχαριστω για την οποια απαντηση εκ των προτερων.

Δημοσιεύτηκε

Βεβαια και υπάρχουν. Υπαρχουν προσμικτα με ιδιοτητες αυτοσυμπυκνουμενου να βοηθησουν το συνεργείο κατα την σκυροδετηση, προσμικτα σε μορφη αναστολέα διαβρωσης, σφραγιστικες κονιες για την διαχυση οπως επίσης και βαφές. Βεβαια έχουν μια διαρκεια ζωής αλλα εαν επαναλαμβάνεις την βαφη τουλάχιστον ανα 10 χρόνια μειώνεις σημαντικά το προβλημα. Το μπετον στις προβλήτες ειναι ειδικού τύπου ενω ο λιγος οπλισμός τους μπορεί να παρουσιάσει και αυτός πρόβλημα.

Δημοσιεύτηκε

( αλλα εαν επαναλαμβάνεις την βαφη τουλάχιστον ανα 10 χρόνια μειώνεις σημαντικά το προβλημα.)

ευχαριστω για την απαντηση σας κυριε ροδοπουλε.

 

μονιμη λυση δηλαδη δεν υπαρχει? δεν υπαρχει καποιος τροπος να θωρακισεις μια για και καλη το μπετον.

Δημοσιεύτηκε

Μα αυτο ακριβως κάνεις το θωρακίζεις για πάντα. Τωρα η βαφή ειναι μονο στα δομικά στοιχεία (μπετα) και χρειάζεται αναπλήρωση λογω χρήσης. Δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα.

 

Επισκευη

 

Λοιπον στην εικόνα με τα κιτρινα ειναι οι μετρήσεις πριν την επισκευή και μετα την επισκευή με το κοκκινο.

 

Η επισκευή ειναι

 

καθαρισμός επικάλυψης

Ηλεκτρική βουρτσα

διαλυμα 1/10 οινοπνευμα

ferrogard 903 1lt/m2

CD31 1kgr/m2

Monotop dynamic 20mm

 

διαβασμα

 

κοιταξτε να δειτε τι γίνεται

 

http://rapidshare.com/files/391362768/171000_Apostolopoulos_.pdf.html

 

Ferrogard 903

 

Λοιπον οι μετρησεις πριν και μετα απο Ferrogard 903. Ψεκάσαμε 1.8 λιτρα το τετραγωνικο σε 5 χερια.

 

μην μπλεκεται μαυρο χαλυβα με ανοξειδωτο

 

http://www.ssina.com/download_a_file/rebarbroc.pdf

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Paper Number 03282

Title Stiffness Loss of Concrete Beams Due to Corrosion of the Reinforcing Steel

Authors Andres Antonio Torres-Acosta, Manuel J. Fabela-Gallegos, and Jose R. Hernandez-Jimenez, Instituto Mexicano del Transporte; Alejandro Munoz-Noval, Universidad Marista de Queretaro; Miguel Martinez-Madrid, Universidad Autonoma de Mexico

Source CORROSION 2003, March, 2003 , San Diego Ca

Copyright 2003. NACE International

Keywords Accelerated Corrosion, Cracking, Concrete Durability, Flexure Stiffness, Reinforced Concrete.

Language English

Preview ABSTRACT

This work presents an experilnental investigation which correlates the stiffness changes of reinforced concrete beams with the amount of steel cross section loss, and concrete cover-cracking morphology due to localized corrosion of the embedded steel. Simply supported, concrete beams (100x150x1500 mm) with the central portion contaminated by chlorides placed during mixing of the concrete were used in this investigation. The remaining two were used as control samples. Corrosion was further accelerated by impressing an anodic current to the single #3 steel reinforcement bar (10 rain diameter). During corrosion acceleration, the beams were tested under flexure by a cyclic loading-unloading procedure. The changes on the stiffness (slope of the Force- Displacement diagram) and crack morphology of the concrete cover were registered during corrosion of the steel reinforcement. The results obtained show a decrease as high as 32% in the flexure stiffness values from the corroded specimens with only 14% of rebar radius loss.

 

εγινα αντιληπτος γιατι κολλαω με την διαβρωση και τα υλικα.

 

βαζω μια φωτο για να καταλάβεται το πσοο σημαντικό ειναι το Πεχα του σκυροδεματος. Σε παλαιοτερα ειχα βάλει το poubraix diagram σημερα σας δινω τον ογκο των προιοντων διαβρωσης, Κοιταξτε για να δειτε πως αναλογα με το πεχα εχουμε αυξησει της ακτινικής πιεσης στο σκυροδεμα και εκτιναξη κλπ, Με λιγα λογια γιατι εαν το πεχα ειναι χαμηλο με πιθανοτητα εκτιναξης το FRP μπορει να αστοχήσει.

 

Συναφεια και spalling

 

Δυστυχως οι κανονισμοί δημιουργουν ενα κενο το οποιο μεταφραζεται λαθος απο τους μηχανικούς κατα τον ταχυ οπτικό.

 

Το κενο ειναι ποτε η διαβρωση εχει επιφερει απωλεια συναφειας. Διαβαζοντας τους κανονισμούς ενας μηχανικός θα κοιταξει για χρωματική αλλαγή (σκουρια) και spalling. Στο σημειο αυτο θα πρεπει να ξερουμε οτι

 

α) η απωλεια συναφειας ειναι εσωτερική και παινρει χρονο για να βγει εξωτερικά. Με λιγα λογια η αυξηση του ογκου των οξειδιων της διαβρωσης δημιουργει ακτινικη φορτιση η οποία σπαει τοπικα το σκυροδεμα (πολυ χαμηλη αντοχη εφελκυσμού). Με την ρυγματωση υπαρχει ενα φαινόμενο relaxation της τασης με αποτελεσμα το σκυροδεμα να μην ρυγματωνει κατα το ολο μηκος της επικάλυψης. Στη περιπτωση αυτη η συναφεια εχει υποβαθμιστεί σημαντικά διοτι ι) ο μηχανισμός εχει αλλαξει και ιι) επηρεαζεταιν απο τον αριθμό των ρωγμων. Περαιτερω ρυγματωση θα γινει εφοσον η διαβρωση προχωρησει και ξανασπασει, κλπ. Με λιγα λογια το spalling δινει το τελικό φαινόμενο αλλα οχι την τελική μηδενικη απωλεια συναθειας ενα γεγονος που εχει συμβει πολλή νωριτερα.

 

β) η χρωματική αλλαγη με την σειρα της κρυβει προβληματα. Οπως ειπαμε παραπανω εχουμε ρυγματωση με αποτελεσμα για να δουμε την σκουρια εξω θα πρεπει να υπάρχει σημαντική υγρασία. Εαν δεν εχουμε, εχουμε δηλαδη ενεργη διαβρωση χωρις μεγάλη υγρασια, πχ απο χλωριόντα τετοιο φαινόμενο δεν υπάρχει.

 

διαμετρος οπλισμου, διαβρωση και συναφεια

 

Θα μου πειτε μετα απο τοσα μηνυματα τι καταλαβαμε? Κατι πιο πρακτικό.

 

Λοιπον

 

Υπαρχει μια διεπειφανεια μεταξυ οπλισμου και σκυροδεματος που ονομαζεται porous zone. Ειναι αποτέλεσμα της συγκεντρωσης αερα και αλλων παραμετρων. Μην παει το μυαλο σας σε δονηση διοτι μιλαμε για μονάδες απο 10 στην -6 μέχρι 10 στην-10 μετρα. Aυτη η διεπειφάνεια με μεγεθος do κοντα στα 13 μικρομετρα βρισκεται περιμετρικα στον οπλισμό και ειναι η πρωτη που θα αποροφησει τα προιοντα διαβρωσης. Το καλο με την διαδικασία αυτη ειναι οτι δεν εχουμε ακομα ακτινικές δυναμεις εφελκυστικες στο σκυροδεμα. Αυτη η επιφανεια γεμιζει με βαση την εξισωση

 

Wp=π Χ prust X do X D

 

Οπου prust πυκνοτητα προιοντων διαβρωσης, και D η διαμετρος του οπλισμου. Τωρα το

Prust=Ps/(aXa1) με Ps 7850 kg/m3. Tα α, α1 οπως ειπαμε στο προηγουμενο. Αφου λοιπον με βαση το Poubraix βρουμε το προιον διαβρωσης παντα με βαση το πεχα, με τον πινακα που εχω βάλει προηγουμενος βρισκουμε το Wp. Τωρα σε ποσο χρονο γεμιζει το Wp (μετα απο αυτο τον χρονο εχουμε πιθανοτητα spalling).

 

Time=Wp στο τετραγωνο / (2 Χ Κp)

 

Με Κp=2.59X10-6 (1/a) X π X D X Icor

 

With Icor=0.2A/cm2

 

H επιλογη του Icor=0.2A/cm2 την παιρνουμε σαν οριο διαβρωσης.

 

Αρα μια πρωτη βασική αρχή του Durability ειναι η χρηση μεγάλης διαμετρου οπλισμού οπου μπορούμε. Η δευτερη ειναι η χρηση προσμικτων για να μειωσουμε την πιθανοτητα προιοντων με μεγαλο ογκο. Αυτο το κανουμε διατηροντας το πεχα υψηλα για οσο περισσοτερο μπορούμε. Εδω κολαει η ενανθρακωση, κλπ.

 

Durability Basic II

 

Κατα την διαρκεια υπολογισμού οπλισης ο μηχανικός εχει ενα ευρος τοσο διαμετρων, αποσταση συνδετηρων να παιξει. Στο Durability υπάρχουν δυο πολυ βασικοι περιορισμοί που μαθαινονται στα πρωτα μαθηματα

 

Εαν S<=6D οπου S η αποσταση του οπλισμού και D η διαμετρος τοτε σε περιπτωση διαβρωσης εχουμε διαρηξη του σκυροδεματος σε 45 μοιρες και περιορισμενο αριθμο ρωγμών. Το θετικό ειναι οτι στην περιπτωση αυτη απωλεια συναφειας εχουμε μονο προς την πλευρα της επικάλυψης (πχ 1/3 της διατομής).

 

Εαν L>=(S-D)/2 οπου L η αποσταση των συνδετηρων τοτε εχουμε πολλαπλη μικρο ρηγματωση περιφερειακά του οπλισμού με αποτελεσμα την καθολικη μειωση της συναφειας.

 

Κοστος προσμικτων για καλη σκυροδετηση

 

Εκαν προσφατα μια μελετη για ενα σκυροδεμα με βαση τα προσμικτα

 

με

 

Σύμφωνα με ΕΛΟΤ ΕΝ 934-2 Π.3.1 & 3.2 (Μειωτής νερού υψηλής δραστικότητας / Υπερρευστοποιητής).

 

Προσμικτο αναστολεα διαβρωσης

 

Πρόσθετο με μικροπυριτικά συστατικά για σκυρόδεμα

 

και βγαινει στα 134 Ευρω το κυβικο επιπλεον. Τωρα εαν εχουμε 10 κυβικα υποστυλωματα 1340 Ευρω.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Παιδια θελω να βαλω ενα βιβλιο στα downloads ειναι η διαδικασια? Ειναι νομιμο πιστευω επειδη υπαρχει σε free download.

post-25492-131887242067_thumb.jpg

post-25492-13188724209_thumb.jpg

post-25492-131887242325_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

ευχαριστω παρα πολυ

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

πηρα αυτο το μηνυμα

 

Η εισαγωγή σας δε μπορεί να επεξεργαστεί γιατί μια ένδειξη ασφάλειας λείπει.

 

Αν αυτό συνέβη αναπάντεχα, παρακαλούμε ενημερώστε τον Διαχειριστή και περιγράψτε την ενέργεια που εκτελέσατε πριν εμφανιστεί αυτό το λάθος.

 

Λογισμικο απο καθηγητες για σας. Και δωρεαν διοτι υπάρχει η διαθεση η γνωση να διαδιδεται.

 

http://opensees.berkeley.edu/index.php

 

για τον υπολογισμο αντοχης και μιγματος

 

http://concrete.union.edu/WtSINon.htm#ONE

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.