Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μια ιστορία για κλάματα.

 

Κεντρικός σταθμός στάθμευσης στην Αθήνα αντιμετωπίζει προβλήματα στην πλάκα (μάλλον πλάκες θα δούμε). Μια ρωγμούλα όπως μου ανέφεραν απο κάμψη. Ωραία οι μηχανικοί μίλησαν για ένεση με ρητίνη. Πάλι ωραία. Η ρωγμή σε δοκάρι 40Χ60 εκ. μήκους 34 εκατοστών και μέγιστου πλάτους 1 χιλιοστού. Βάλανε λοιπόν τα ακροφύσια και ξεκίνησαν την διαδικασία. Μπήκαν τα πρωτα 25 λίτρα, τα δευτερα, τα τρίτα. Στα 100 λίτρα είπαν ρε μπας και βγάνει απο πάνω. Κοίταξαν τίποτα. Ο μάστορας βλέπει οτι ο αρμός σαν να πιέζεται προς τα κάτω. Σταματάνε. Πάμε μετράμε δυναμικό -490mV. Δεν εχει spalling πουθενά. Μας λένε δεν υπάρχει διάβρωση και γι'αυτό δεν έχει spalling. Η επικάλυψη για αυτούς που παρακολουθούν ήταν 24 χιλιοστά. Με ενα σφυράκι κτυπάμε ενα κομμάτι. Σαν βουτυρο φευγει και .... φωτό.

 

Ακόμα κάθονται και το βλέπουν. Αυτο που δεν καταλαβαίνω ειναι την ρωγμή κάμψης που την βρήκε?

post-25492-131887246014_thumb.jpg

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Διοτι η πλάκα και το δοκάρι εχει ρηγματωσει σε βαθος 32 χιλιοστών (υπέρηχος) και μιλάμε για 800 τετραγωνικά εμβαδό. Η ρητίνη απλά προσπαθούσε να πάει παντού. Η αντοχή της πλακας ειναι 12MPa με ρηγματωση σε εμβαδο περίπου 450 τετραγωνικών. Το θετικό ειναι οτι το αποφύγαμε να μπει το φορτηγό του εργολάβου (ο οποίος βέβαια βρίζει την ώρα και την στιγμή που πήγαμε).

Δημοσιεύτηκε

Θα γίνει σύντομα επιθεώρηση σε βάθος. Μια πρωτη ιδεα ειναι τα καυσαέρια αφου ολο το πάχος της πλάκας ειναι ενανθρακωμένο. Σιγουρα και τα νερα της βροχης απο τα αυτοκίνητα, τα ζεστά ελαστικά, κλπ. Το πεχα μετρήθηκε 6.9 γιαυτό και έχουμε εξαχνώσεις στο σίδερο. H πλάκα δεν συντηρήθηκε ποτέ έναντι χημικής διάβρωσης. Το θέμα ειναι οτι τα δοκάρια ειναι στα κακά τους τα χάλια. Θα γίνει φασματογραφία για να βρούμε τα αίτια. Το θετικό ειναι οτι οι πρώτοι μηχανικοί το έβαλαν στα πόδια δηλώνοντας αδυναμία επίλυσης του προβλήματος. Το αρνητικό ειναι οτι λειτουργεί ακόμα αν και του είπαμε οτι θα πρέπει να το κλείσει. Τουλάχιστον πήραμε ενα χαρτί που λέει με δική του ευθύνη. Μπαίνουν κάθε μέρα 350-500 αυτοκίνητα, δεν υπάρχει έλεγχος βάρους, σήμανση φορτίου, διαχείριση βάρους και το φιτίλι τελειώνει. Εαν σκεφτεί κάποιος οτι η πλάκα εχει στην ουσία χάσει συνάφεια, μιλάμε για θαύμα της μηχανικής και του τσιμέντου. Τα ανοίγματα του είναι μεγάλα, κοντα στα 10 μέτρα. Το θετικό είναι οτι τα δοκάρια είναι ισχυρά σαν σχεδιασμός και όπλιση.

Δημοσιεύτηκε

Θα ειχαν ενδιαφερον και αλλες φωτο απο την συγκεκριμενη περιπτωση...

 

 

Αλλη ερωτηση:

Υπαρχουν φωτο απο εφαρμογη του Zink Foil σε ραβδους οπλισμου πριν τη σκυροδετηση??

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή ύστερα από 100lt ρητίνη (από τα πρώτα 10 έπρεπε να το είχαν καταλάβει) η ρητίνη δεν βγήκε από καμία παρακείμενη ρωγμή; ή είχαν στοκάρει όλα τα δοκάρια;

Πάντως η αλήθεια είναι ότι τα υπόγεια Parking αν δεν έχουν σωστό εξαερισμό υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ενανθράκωσης και φθοράς σκυροδέματος. Μου είχε τύχει σε μεγάλο κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Δημοσιεύτηκε

terry

 

το zink foil μπαίνει πάνω στο σκυρόδεμα και οχι στον οπλισμό. Γι'αυτο και ειναι μια ιδιαιτέρως καλη λύση διότι καλύπτει ενα μεγάλο ποσοστό του σκυροδέματος.

 

kostassid

 

η εσχάρα από την όπλιση είχε χάσει συνάφεια δημιουργώντας εαν θες δυο κομμάτια στην πλάκα. Αναμεσά τους υπάρχει κενό 4-6 εκατοστά. Το θέμα ειναι οτι ουτε τσιμεντοένεση πλέον θα δώσει λύση.

Δημοσιεύτηκε

Σε μια κουβεντα μας μου ειχατε πει οτι υπαρχει κατι αντιστοιχο ως επαλλειψη στον οπλισμο, ως μια πολυ οικονομικη και καλη λυση...

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει ψεκασμός με zink. Ειναι οικονομικό εαν πρόκειται για μεγάλη επιφάνεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.