Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Συνάδελφοι και 2 δύο έχετε δίκιο με τον τρόπο σας. Ο Τερρυ δεν μπορεί στα Χανια να έχει απαιτήσεις διότι πολύ απλά δεν θα βρεί άκρη. Απο την άλλη γιατί πρέπει η μηχανικός να πληρώσει το παρασκευαστήριο και όχι τα παρασκευαστήριο να έχει πιστοποιημένη σύνθεση για το έργο. Η βλακεία του επιβλέποντα είναι οτι δεν είχε καμία νομική κάλυψη να αρχίσει να βάζει ρευστοποιητή με το κιλό. Το εκανε επειδή λόγω απειρίας και έλλειψης γνώσης και κατω απο την πίεση της σκυροδέτησης τα έκανε μαντάρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 (edited) κατω απο την πίεση της σκυροδέτησης τα έκανε μαντάρα. γιατί; αυτός τα κουβάλαγε τα μπετά και ένιωθε πίεση; Οταν νιωθεις πίεση προετοιμάζεσαι! Τέρρυ για το παράδειγμα που λες συμφωνώ ότι δεν μπορείς πάντα να είσαι καλυμμένος 100% αλλά τις γραμμές τις παίρνεις και από τον εργοδότη σου. Edited Μάιος 28 , 2012 by kostassid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 καλύτερά να μην θίγουμε εταιρίες και ειδικότερα την στιγμή που η εταιρεία του ρευστοποιητή μπορεί να μην έφταιγε στο έργο του τερρυ. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι οτι η επίβλεψη χρειάζεται και θα χρειάζεται στο μέλλον περισσότερη δουλειά, γνώσεις και στομάχι. Εαν αυτό θα πληρώνετε είναι άλλο θέμα? εαν με αυτό θα δημιουργηθεί ανταγωνισμός? προφανώς και ΝΑΙ. Εαν ο εργοδότης δεν θέλει να πληρώσει τότε θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για το χειρότερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 O ανταγωνισμός σήμερα είναι κυρίως οικονομικός και όχι τόσο ποιοτικός με ότι αυτό σημαίνει για όλες τις τσέπες. Το κακό είναι ότι οι ιδιοκτήτες-εργοδότες το καταλαβαίνουν πολύ αργότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Σε γενικές γραμμές προφανώς έτσι είναι. Βέβαια υπάρχει και ο χρυσός κανόνας που λέει οτι ότι πληρώνεις παίρνεις. Το πρόβλημα είναι οτι αυτός που έχει να πληρώσει πάντα θα έχει την δυνατότητα επιλογής. Αντίθετα αυτός που δεν θα έχει, δεν θα μπορεί να επιλέξει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brasco Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 (edited) Ερχεται η πρωτη βαρελα 10κμ. Ζυμαρι το μπετο. Στο δελτίο αποστολής τι κατηγορία κάθισης έγραφε? Πάντως απαράδεκτο να μην γράφει το Δ.Α. ώρα αναχώρησης. (Αλήθεια, μπορούσαν να επέμβουν στο μηχανογραφημένο δελτίο και να απαλείψουν την ώρα?) Αυτό από μόνο του είναι λόγος για επιστροφή βαρέλας. Γενικά έχω παρατηρήσει πως τα παρασκευστήρια φοβούνται τον ρευστοποιητή (ακόμα και τον δικό τους). Δηλαδή, μου στέλνουν τελευταίας γενιάς υπερευστοποιητή με προδιαγραφές μέχρι 1,8lt / 100kg τσιμέντου και να μου λένε να μην προσθέτω παραπάνω από 8 lt ανά βαρέλα. Προτιμούσαν να τους κάνω επιστροφή την βαρέλα αν δεν ικανοποιούσε την κατηγορία κάθισης που έγραφε το Δ.Α. παρά να προσθέσω επιπλέον των 8 lt. Edited Μάιος 28 , 2012 by Brasco Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 S3 φυσικα εγραφε. Αυτό από μόνο του είναι λόγος για επιστροφή βαρέλας. Ελα στα Χανια να το κανεις αυτο φιλε Brasco και θα δεις αν σου ξαναστειλουν μπετο την επομενη φορα που θα εισαι εσυ επιβλεποντας. Επισης ειμαι 90% σιγουρος οτι τη βαρελα ή θα στη στειλουν πισω την ιδια ή θα την πανε αλλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 μου στέλνουν τελευταίας γενιάς υπερευστοποιητή με προδιαγραφές μέχρι 1,8lt / 100kg τσιμέντου ολα επηρεάζονται απο την κατηγορία του σκυροδέματος και το Ν/Τ. Εαν ζητήσεις βαριά κατηγορία και S3 θα δεις οτι θα τσινίσουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 (edited) Χανιά όντως μπορεί να υπάρχει πρόβλημα αλλά δεν έχει εργοτάξιο παραγωγής η γαλλική εταιρία; Πχ το C25/30 με S4 δεν μπορεί να στο φέρει δίxως γκρίνιες και πολλά κόλπα κλπ; Edited Μάιος 28 , 2012 by kostassid Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 28 , 2012 Κωστα, εμπειρικα θα σου πω οτι η καθιση που γραφει το ΔΑ ειναι απλα διακοσμητικη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα