man21 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Σφιχτή κάθιση (maxS2-minS3) βλέπω.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 δεν υπάρχει μειωτής νερού στις προδιαγραφές.
man21 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Ναι αυτό το είδα. Έτσι όμως καθίσταται δυσλειτουργική η σκυροδέτηση και σε πάμπολλες περιπτώσεις απραγματοποίητη (π.χ. δίκτυο ή άντληση σε μεγάλο ύψος)
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Πές μου τι θέλεις να σου δώσω μειωτή και ποσότητα. Προφανώς για ιδιαίτερες κατασκευές (κοιλαδογέφυρα) θα χρειαστείς και μειωτές θερμοκρασίας (metakaolin) αλλα στο ρίχνω και στα 75 μέτρα ύψος.
man21 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Επενδύσεις σηράγγων (~12-15μ. ύψος) ή ψηλά μεσόβαθρα γεφυρών με δίκτυο. Για μειωτή θερμοκρασίας σε επενδύσεις σηράγγων ή πώματα σηράγγων υδροληψίας με ελεγχόμενη ψύξη. Όπως στις μαζικές σκυροδετήσεις. Για προβολοδόμηση δεν με βλέπω παρά εγκυκλοπαιδικά, τώρα που κάθομαι, όπως και για ψηλά κτήρια.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Επενδύσεις σηράγγων βάση κανονισμού δεν επιτρέπετε το σκυρόδεμα λόγω χαμηλής αντοχής σε φωτιά. Ξεκινάμε ACI 212.4R-93 Guide for the Use of High-Range Water-Reducing Admixtures (Superplasticizers) in Concrete εδώ Επίσης εδώ
man21 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Επενδύσεις σηράγγων βάση κανονισμού δεν επιτρέπετε το σκυρόδεμα λόγω χαμηλής αντοχής σε φωτιά. Δεν επιτρέπεται σκυρόδεμα για την επένδυση; Προφανώς εννοείς οδικές-σιδηροδρομικές, όχι π.χ. υδραυλικές. Και τι υλικά προβλέπονται για τελική επένδυση σηράγγων; Ευχαριστώ για τα λίνκς.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Ναι οδικές και σιδηροδρομικές. Υποχρεωτικά μετά την φωτία στις Αλπεις Πυράντοχα ψεκαστά κονιάματα με ratings θερμοκρασίας και χρόνου. πχ Fireshield
man21 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Ναι οδικές και σιδηροδρομικές. Υποχρεωτικά μετά την φωτία στις Αλπεις Πυράντοχα ψεκαστά κονιάματα με ratings θερμοκρασίας και χρόνου. πχ Fireshield Βλέπω το κόστος στα Μεγάλα Έργα να εκτινάσσεται. Δεν τόξερα πάντως και σ' ευχαριστώ.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2012 (edited) European Union (2008), Decision 2008/163/EC, Interoperability of the Trans-European Conventional Rail System, Draft Technical Specification for Interoperability, Aspect: ‗Safety in railway tunnels‘ ψάξε Eureka Curves ISO 834 Ακριβώς διότι μιλάμε για ελάχιστο 5 εκ ανα τμ με κόστος 100-130Ε. Γι' αυτό και δεν θα ξανακάνουμε σήραγγες ή ο μελετητής θα πεί οτι το ξέχασε Ενα βασικό απο την Hochtief εδώ Κοίτα τα Fire Curves (Y-Θερμικρασία, Χ-χρόνος σε λεπτά). Το απλό σκυρόδεμα αστοχεί στους 400οC. Στους 450 explosive spalling. Edited Οκτώβριος 18 , 2012 by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα