Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2012 (edited) Η μείωση του δυναμικού (πχ μετά απο 5 μήνες) σημαίνει οτι πλέον το ανόδιο έχει παθητικοποιήση τον χάλυβα (μπλε). Με λίγα λόγια το ανόδιο δεν σχεδιάζετε για πλήρη λειτουργία διότι σε αυτή την περίπτωση δεν θα βγάλει παραπάνω απο 5-8 χρόνια. Εδώ η απαίτηση είναι 30. Στην αρχή δίνει το μέγιστο >-850 και μετά όσο περνάει ο καιρός κατεβάζει τα ηλεκτρόνια και άρα το ημι-δυναμικό. Στην Κ4 τα ανόδια εκτός τα πράσινα (που ακόμα κατεβάζουν) είναι πλέον inert και περιμένουν επανέναρξη. Μην ξεχνάς οτι μιλάμε για ανόδια διπλού τύπου. Στην Κ1 θα δεις οτι μας έδινε 1000 με αποτέλεσμα να αυξήσουμε τα ανόδια κατά 2. Στην σχεδιασμό επέτρεψα μέγιστη λειτουργία -637 απο τα -850. Προσοχή. ΔΕΝ είναι γενικός μπούσουλας και το έργο είναι σχετικά εύκολο χωρίς πολλές ζώνες, Στους 5 μήνες υπολογίσαμε οτι ξοδεύτηκε το 8-14% του ανοδίου για να μπορέσει να τα κάνει ΜΠΛΕ. ΟΙ αρχικές μετρήσεις του στοιχείου στην εικόνα απο 3,13 μ απο αριστερα μέχρι 5,73. Edited Οκτώβριος 24 , 2012 by Ροδοπουλος
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2012 Απαντάω σε μήνυμα που έλαβα μέσω μαιλ!! Ερώτημα. Θα μπορούσα να βάλω μόνο ένα ανόδιο στην περιοχή επισκευής? Απάντηση. Θεωρητικά ΝΑΙ αλλα δεν θα μπορέσεις να υπολογίσεις την απόδοση του ανοδίου. Το καλύτερο είναι να βάλεις 4 κομμάτια (1 Grid) ανα 30 ή 40 εκ. υπο μορφή ρόμβου. Με λίγα λόγια η μονάδα των ανοδίων δεν είναι το 1 αλλα τα 4.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Μελέτες Συνθέσεως για XC3, XC4, XS3 βάση την καλύτερη απόδοση ποιότητας/κόστους.
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 (edited) CEM II & II δεν παραγει πλεον καμια εταιρεια στην Ελλαδα (ειδικα τυπου Ι). Το τυπου Ι εχει αλλα κακα. Στην Κρητη ερχεται ΜΟΝΟ τυπου IV. (τουλαχιστον τωρα) Edited Οκτώβριος 29 , 2012 by terry
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 have a look here
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 (edited) Χυμα ερχεται ΜΟΝΟ τυπου IV. Σακια παλι τυπου κΙV ισως και τυπου ΙΙ σε καποιες παρτιδες. Διαφορετικα εχουμε και τα τσιμεντα Κρητης (προελευση κλινκερ απο Αιγυπρο ή Λειβανο) που βγαινει σε τυπου Ι και ΙΙ. Edited Οκτώβριος 29 , 2012 by terry
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Διαθεσιμότητα Το τσιμέντο CEM II / B-M (P-W-L) 42,5 N διατίθεται χύδην σε ολόκληρη την Ελλάδα. Διαθεσιμότητα Το τσιμέντο CEM I 42,5 R διατίθεται χύδην σε ολόκληρη την Ελλάδα. Διαθεσιμότητα Το τσιμέντο CEM I 52,5 N διατίθεται χύδην σε ολόκληρη την Ελλάδα
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 (edited) Δεν με καταλαβαινετε. Η σελιδα μπορει να γραφει οτι θελει. Θελετε να παρετε σε 5 Κρητικες εταιρειες τηλεφωνο να ρωτησετε??? Το 32,5Ν ΔΕΝ ερχεται με τιποτα γτ δεν συμφερει στα μεταφορικα. Το τυπου ΙΙ ΔΕΝ το στελνουν στην Κρητη. Ρωτηστε στη Λαφαρτζ γτ. Εδω εχει ΜΟΝΟ τυπου 4. (μιλαω για σκυροδεμα κια για τσιμεντο ΤΙΤΑΝ και ΛΑΦΑΡΤΖ) Edited Οκτώβριος 29 , 2012 by terry
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Θα τους τηλεφωνήσω αύριο διότι υπάρχουν (πολλά κυβικά ) και θα ενημερώσω.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 terry σε πιάνω αδιάβαστο!!!!! ή μάλλον δεν έχεις ρίξει μπετόν απο τον Ιούνιο του 2012 Lafarge . Η Κρήτη είχε πάντα πρόβλημα (μόνο η Κρήτη!!!!) και όντως μέχρι το Ιούνιο υπήρχε μόνο 4. Σήμερα υπάρχει μόνο CEM II, 42.5 N το οποίο είναι και κατα κράτος ανώτερο. Απο εκεί και πέρα θα κεράσεις και ρακιές στα τέλη του Νοέμβρη!!!!!!!!!!!!!!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα