Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 , 2013 Η γέφυρα του Ριου είναι άλλο θέμα και προσωπικά δεν πιστεύω οτι η παραχώρηση θα προβεί σε τέτοια επένδυση την στιγμή που υπάρχουν εργαστηριακά που δεν θέτουν ανάγκη τουλάχιστον κατά την διάρκεια της παραχώρησης. Αν και γενικά με κυνηγάνε, εγώ το μόνο που έχω πεί είναι οτι θα πρέπει τα εργαστηριακά να δίνονται σε μια επιτροπή του κράτους για να δούμε εαν μετά το τέλος της παραχώρησης τα πράγματα ακολουθούν τις αρχικές προδιαγραφές. Πιθανότατα να δούμε την πρώτη εφαρμογή σε κανένα μεγάλο ξενοδοχείο στην Κρήτη υπο μορφή προστασίας και μάλλον σε επιλεγμένα στοιχεία ή στην Ολύμπια οδό σαν λύση προς non-conformity κλπ. Απο την εμπειρία μου βλέπω και άλλα προβλήματα όπως στους εφαρμοστές (θα σκοτωθούν εργολάβοι ενισχύσεων με τα απλά οικοδομικά και του μονωτές), με το δίκτυο διάθεσης, αλλα και με την τιμή λιανικής. Μπορεί λοιπόν στην Αμερική να παίζει λιανική στα 150 δολάρια το τμ αλλα με ελάχιστο κόστος μεταφοράς λόγω δικτύου και στην Ελλάδα να δούμε διπλάσιες τιμές στην λιανική + ακριβή τοποθέτηση διότι τα παλικάρια θα χρεώσουν κάτι παραπάνω. Αυτό που θέλω να πω είναι οτι μπορεί στην Ελλάδα να καταφέρουμε να πάρουμε ένα συγκριτικά φθηνό προϊόν και να το κάνουμε κάτι ακριβό και εξεζητημένο. Οπότε μέχρι να φτάσει η τιμή σε πλαίσια μέσης αγοράς να πάρει και 20 χρόνια.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2013 (edited) Πριν απο καιρό σας είχα βάλει κάποια διαγράμματα B500c που σας έδειχνα οτι ο χάλυβας παρουσιάζει ένα γόνατο πριν την επίσημη διαρροή!!!! Βγήκατε να με φάτε λες και είχα κανένα λόγο, Σας βάζω λοιπόν τα αποτελέσματα της μελέτης απο το δημοσιευμένο άρθρο. Ο χάλυβας είναι Ελληνικός και παρουσιάζετε απο όλες τις εταιρίες. Συγχαρητήρια στον Χάρη Αποστολόπουλο που έιχε την δύναμη να δημοσιεύσει κάτι τέτοιο παρότι γνωρίζει οτι ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου. Το γόνατο οφείλετε στην σταδιακή ρηγμάτωση και αποκόλληση του μαρτενσιτη. Το άρθρο λοιπον είναι εδω Edited Φεβρουάριος 15 , 2013 by Ροδοπουλος 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2013 Λίγο εκτός θέματος αλλα κολλάει. Εδω και πολλά χρόνια η επιστημονική κοινότητα γνωρίζει οτι μικρές δυναμικές φορτίσεις (πολύ χαμηλότερα απο το σεισμό σχεδιασμού) δημιουργούν cummulative degradation. Το πλέον χαρακτηριστικό είναι οτι μειώνετε η συνάφεια οπλισμού/χάλυβα. Ενα τυπικό άρθρο εδω Η διαδικασία με το πολύμετρο υπάρχει στο ASTM για την μέτρηση της παραμένουσα συνάφειας.
Αποστολόπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2013 Χρήστο, σε συγχαίρω για την υπομονή σου και την συνέπειά σου να συνεχίζεις να αναφέρεσαι στις συνέπειες της υποβάθμισης της ανθεκτικότητας των κατασκευών .... και στην διάβρωση του χάλυβα. . .
KF Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2013 Αυτο απλα δειχνει οτι το Φορουμ ειναι σοβαρο.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2013 Σοβαρό ναι αλλα δεν βλέπω τους φίλους που πριν απο καιρό έσχιζαν τα ρούχα τους για το αντίθετο να μιλάνε. Είπαμε the fear of unmployment is greater than professional duty.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2013 και επειδή υπάρχουν και αυτά ποτε δεν παίρνουμε καρώτα απο τις πλάκες για να δηλώσουμε αντοχή. Διότι εγκληματείς. Θα σκανάρεις τα πάντα όλα με υπέρηχο, θα βρείς την απόκλιση και μετά θα πας στοχευμένα για καρώτα και θα πάρεις απο εκεί που πονάει και είναι επικίνδυνο. Οχι γενικά και αόριστα επειδή το επιτρέπει ο ηλίθιος ο ΚΑΝΕΠΕ διότι θα σκοτώσεις κόσμο.
McRaster Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2013 Ο ΚΑΝΕΠΕ έχει ασάφειες, την αποτίμηση προσωπικά τη κάνω βάσει ευρωκώδικα.Χρησιμοποιώ την εξίσωση του και φτίαχνω τη δική μου.Τα καρώτα πάντα 9 και σε σημεία που έχω κάνει μη καταστρεπτικό έλεγχο.Δηλαδή π.χ ενώνω τα σημεία απο τίς μετρήσεις με κρουσίμετρο περίπου της ίδια τιμής και βγάζω ένα απο εκεί,ομοίως για υπέρηχο.Το μόνο που δέν έχω καταλάβει είναι αν τελικά επιτρέπεται η χρληση λόγου 1 στα καρότα h/d.Νομίζω είναι 2.5 αλλά αυτό δύσκολα το πετυχαίνεις σε πλάκα.Επίσης συμφωνώ οτι τα καρότα καλό είναι να μη τα φοβόμαστε στα κατακόρυφα και οριζόντια στοιχεία, δίνουν καλύτερη εικόνα. 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2013 Ξέχνα Ευρωκωδικα/ΚΑΝΕΠΕ για λίγο διότι ακολουθούν ιδανικές συνθήκες που δεν υπάρχουν. Εχεις πχ 10 υποστυλώματα και 20 δοκάρια. Θα σκανάρεις με τον υπερηχο 5 τυχαια σημεία ανα στοιχείο. = 150 θέσεις. Τα περνας στο excel και τρέχεις XLSTAT. Θα κοιτάξεις την κύρτωση διότι μπορεί τα αποτελέσματα σου να μην έχουν κανονική κατανομή στο σύνολό τους. Αυτή είναι η πρώτη ένδειξη οτι κάτι παέι στραβά. Αφου τα έχεις αυτά προσπάθησε να δεις ποια στοιχεία ευθύνονται (σκυροδέτηση σε άλλο χρόνο, με άλλο εργολάβο, κλπ). Τα απομονώνεις. Κάνε κρουσιμετρήσεις και ξανά τα ίδια. Οχι όμως στις ίδιες θέσεις (θες να αυξήσεις τον αριθμό των μετρήσεων και οχι να δημιουργήσεις noise στο αρχικό δείγμα σου). Απομόνωσε τα στοιχεία που κάτι δεν μας λένε καλό. Ακόμα καρώτα δεν παίρνεις. Τρέξε το κτήριο και θες που ποναει. Είναι τα απομονωμένα στοιχεία κρίσιμα? Εαν είναι υπολόγισε την ΣΑΔ που σε κάνει να νιώσεις σίγουρος για αυτά. Μετά υπολόγισε τον αριθμό και τις θέσεις των καρότων. Εαν θες να το πάμε πιο σοβαρά θα πρέπει να δεις τον έλεγχο σαν κομμάτι της μελέτης αλλα και της ενίσχυσης απο την μάτια και του μηχανικού και του εργολάβου ενισχύσεων. πχ άλλη πληροφορία χρειάζεσαι για μανδύες, άλλη για υφάσματα και ελάσματα, άλλη για μεταλλικά, κλπ. Εδω η αντοχή δεν λέει τίποτα. Σε ενδιαφέρει η ποιότητα της επιφάνειας του σκυροδέματος. Εαν πχ. έχεις καλή αντοχή αλλα απόπλυση του πρώτου πόντου και μεγάλα αδρανή τότε α) το υφασμα θέλει επιπέδωση πρώτα που σημαίνει οτι θα του κοτσάρουμε μια επιπλέον επιφάνεια με άγνωστη πρόσφυση διότι καμία εταιρία δεν μετράει πρόσφυση κονιάματος σε τραχειά επιφάνεια με 3,2 αδρανες. β) Ο μανδύας θέλει βλήτρα που για να βρείς καλό ψαχνό θα πρέπει να δεις σε τι βάθος ο υπέρηχος σου δίνει καλό και σταθερό σήμα γ) ελάσματα είναι πονεμένη ιστορία διότι εαν η επιφάνεια δεν είναι καλή τότε θα πρέπει να κάνεις εσπίεση και τρέχα γύρευε πρόσεξε παίρνεις τα καρώτα στο 130 μήκος γιατι θα σου κόψουν τους πρώτους και τους τελευταίους πόντους (κάνε μόνο εφαρμογη του ΕΛΟΤ 344) αλλα σου έχουν κόψει την ουσία της επιφάνειας. Με λίγα λόγια απο αυτά που θα σου πεί η αντοχή κατέβασε την αντοχή βάση του υπερήχου.
Αποστολόπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2013 (edited) Συμφωνώ απολύτως,! και αναλογίζομαι (όπως το ξαναδιατύπωσα), μήπως βιαστήκαμε να πούμε στούς μηχανικούς μας ότι είσαστε έτοιμοι να εφαρμαρμόσετε τον ΚΑΝΕΠΕ με όποιες συνέπειες έχει αυτό (δηλαδή για τούς χρήστες , για την ασφάλεια των έργων για την αντοχή της σχεδιασθείσας επέμβασης για τις ευθύνες που αναλαμβάνουν οι μηχανικοί μας ......). Το έχω ξανά διατυπώσει, ο ΚΑΝΕΠΕ δεν είναι θέμα απλά μιάς " καλής ανάλυσης" απο "έμπειρους μηχανικούς " απο..... Δυστυχώς αλλά ο Ροδόπουλος (στο #1497 ) δεν έχει άδικο . Ενέργειες αναλόγου "σοφίας" πολύ συχνά φτάνουν στο mail μου. Στις περιπτώσεις αυτές, το πρόβλημά μου είναι απο που να αρχίσω τις (πόσες ερωτήσεις και που να τελειώσω ...... Ρωτάς για παράδειγμα πως προέκυψε η εκτίμησή σου για την κατηγορία σκυροδέματος, για την αγωγιμότα, το pH, πιθανά Cl-, mV, mechanical performance of rebar..... κλπ....... γιατί επέλεξες FRP επάνω σε ακατάλληλο υπόβαθρο; κοκ. ΠΡΟΣΟΧΗ ! μακρυά απο τους στρατευμένους (νέους και παλαιότερους) μηχανικούς το the fear of unemployment is greater than professional duty!. Επανερχόμενος στο #1492 να ρωτήσω: Μια ανάλογη συμπεριφορά χάλυβα (με αυτή του paper), πως προτείνετε να την διαχειριστεί κάποιος;; Θα έχουν ενδιαφέρον αυτές οι προτάσεις.! Επίσης, σε μη μαρτενσιτικούς χάλυβες (οπλισμού σκυροδέματος) αναμένονται τέτοιου είδους συμπεριφορές; Edited Μάρτιος 2 , 2013 by Αποστολόπουλος 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα