Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2016 και .................."νομιμοποιητης"
KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2016 Ας δουμε κατι προφανεστερο και κοντινοτερο με την θεματικη ενοτηα Αυτη ειναι η κατω πλευρα της ραμπας αναβασης των ασθενοφορων σε επαρχιακο νοσοκομειο. 4 εκθεσεις υπαρχουν ( και για αλλες βλαβες του κτιριου ) και η διοικηση κωφευει!!!! (Μεχρι και το Πολυτεχνειο Πατρων εχει κανει εκθεση καταπελτη). 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2016 (edited) αστέρι φωτό έχεις καταλάβει γιατί δεν έχει βγάλει ρωγμή? Edited Ιανουάριος 6 , 2016 by Ροδοπουλος
KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2016 (edited) Προφανως γιατι υπαρχει ακομα επαρκεια λογω μεγαλου παχους της πλακας και μικρων σχετικα φορτιων (για ποσο; ). Επιπλεον πληροφοριες Η ραμπα αποτελειται απο πλακα (φωτο) και στυλους (εναερια γεφυρα κατα καποιο τροπο) Πανω σε αυτη υπαρχει ασφαλτοστρωση , ΧΩΡΙΣ μονωση για τα νερα ,κατ ευθειαν στο σκυροδεμα . Καναμε αυτοψια (μια απ τις πολλες) μερα που εβρεχε και κατω απο την πλακα κρατουσαμε ομπρελα. Edited Ιανουάριος 6 , 2016 by KF
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2016 Προφανως γιατι υπαρχει ακομα επαρκεια λογω μεγαλου παχους της πλακας και μικρων σχετικα φορτιων (για ποσο; ). Επιπλεον πληροφοριες Η ραμπα αποτελειται απο πλακα (φωτο) και στυλους (εναερια γεφυρα κατα καποιο τροπο) Πανω σε αυτη υπαρχει ασφαλτοστρωση , ΧΩΡΙΣ μονωση για τα νερα ,κατ ευθειαν στο σκυροδεμα . Καναμε αυτοψια (μια απ τις πολλες) μερα που εβρεχε και κατω απο την πλακα κρατουσαμε ομπρελα. Εχεις καταλάβει προφανώς οτι το σκυρόδεμα δεν έχει ούτε 8MPa αντοχή!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2016 Παράδειγμα καταστροφικής αστοχίας μανδύα FRP σε υποστύλωμα. Λόγω του υψηλού μέτρου ελαστικότητας τα οξείδια δεν είχαν διέξοδο προς την επικάλυψη (δρόμος ελάχιστη ενέργειας) με αποτέλεσμα οι ρωγμές εκτόνωσης να αλλάξουν γωνία και να μετατραπούν σε τύπου ΙΙ και ΙΙΙ. Το αποτέλεσμα είναι το στοιχείο να χάσει καθολικά την στατική του αντοχή με καταστροφικά αποτελέσματα για την κατασκευή.
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2016 (edited) ooops, ενδιαφέρουσα περίπτωση. Έχουμε μήπως περισσότερες πληροφορίες για την περίπτωση αυτή? Π.χ. κοντά σε θάλασσα, τι εργασίες είχαν γίνει για την αντιμετώπιση της διάβρωσης, έτος κατασκευής και ενίσχυσης, πώς έγινε τελικά αντιληπτή αυτή η κατάσταση αφού ήταν καλυμμένη με το μανδύα FRP? Edited Ιανουάριος 16 , 2016 by Roy_Hobbs
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2016 ooops, ενδιαφέρουσα περίπτωση. Έχουμε μήπως περισσότερες πληροφορίες για την περίπτωση αυτή? Π.χ. κοντά σε θάλασσα, τι εργασίες είχαν γίνει για την αντιμετώπιση της διάβρωσης, έτος κατασκευής και ενίσχυσης, πώς έγινε τελικά αντιληπτή αυτή η κατάσταση αφού ήταν καλυμμένη με το μανδύα FRP? Η ενίσχυση έγινε το 2009. Ο μηχανικός είχε προδιαγράψει αναστολέα διάβρωσης πριν την εφαρμογή του FRP. To FRP το έχουμε βγάλει ήδη στην φωτογραφία και μάλιστα βγήκε σχετικά εύκολα διότι είχε σχιστεί απο την θλίψη. Το ποσοστό χλωριόντων βρέθηκε 0,28% κ.β. σκυροδέματος μετά την αστοχία. Δεν υπήρχαν μετρήσεις πριν την ενίσχυση. Υπάρχει ταυτόχρονη ενανθράκωση σε βάθος > της επικάλυψης. Η κατάσταση έγινε αντιληπτή απο την αστοχία της δοκού και το σχίσιμο του υφάσματος. Η εγκληματική αμέλεια του μηχανικού είναι οτι α) δεν διαπίστωσε την ύπαρξη χλωριόντων και β) οτι ο πόδας του υποστυλώματος είναι εκτεθειμένος στην βροχή (στο σημείο αυτό μαζεύει νερό απο το πεζοδρόμιο λόγω κλίσης).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα