Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2017 Πολύ καλό. Γιατί δεν το κοιτάς και για εκτύπωση...μέσω κάνα ΤΕΕ ή ΣΠΜΕ με μικρό αντίτιμο ? Θα μας φάει τα μάτια η οθόνη. τυπώνεται
nik Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2017 Ναι βρε το τυπώνω άμα θέλω. Εγώ λέω κάντο βιβλίο εσύ μέσω ΣΠΜΕ ή ΤΕΕ και να το αγοράζουμε με μικρή τιμή. 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2017 Ναι βρε το τυπώνω άμα θέλω. Εγώ λέω κάντο βιβλίο εσύ μέσω ΣΠΜΕ ή ΤΕΕ και να το αγοράζουμε με μικρή τιμή. γιατί θέλεις να με ταλαιπωρείς. Τι σου έκανα να μπλέξω με την γραφειοκρατία του ΤΕΕ!!!
Elounda Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2017 Πολυ καλό.Για εκείνο με που λέγαμε με την υγρασία του σκληρυμένου σκυροδέματος έχουμε κανένα νέο?
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2017 Πολυ καλό.Για εκείνο με που λέγαμε με την υγρασία του σκληρυμένου σκυροδέματος έχουμε κανένα νέο? εχουμε άπειρα αλλα τι ακριβώς θέλεις?
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2017 Μέρος Β https://e-archimedes.gr/component/k2/item/7005- 3
banskoboy Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 σε περίπτωση υπογείου καλωδίου υψηλής τάσης (60000 V) δίπλα σε υπόγειο έργο σκυροδέματος (2-3μ αποσταση), εχει ακούσει κανείς για την περίπτωση διάβρωσης του οπλισμού λόγω stray current εξ επαγωγής? Λίγο ακραίο μου φαίνεται και στη βιβλιογραφια δε βρήκα τίποτα. Επαναλαμβάνω, εξ επαγωγής. Κάθε πληροφορία καλοδεχούμενη. 1
georgecv Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2018 Περιμένουμε το μέρος Γ 2
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2018 Περιμένουμε το μέρος Γ γράφω τι να κάνω. Είναι δύσκολο κεφάλαιο 2
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2018 Είναι εξαιρετικά κρίσιμο κάθε φορά που κάνετε δοκιμή εφελκυσμού σε οπλισμό που εμφανίζει ενεργή διάβρωση λόγω χλωριόντων να απαιτείται απο το εργαστήριο να σας δίνει το διάγραμμα φορτίου / μετατόπισης καθότι η περιοχή που εσωκλείεται από το διάγραμμα (ειδική ενέργεια παραμόρφωσης) μας δίνει εξαιρετικά κρίσιμη πληροφορία. Είναι τεράστιο λάθος να διατηρήσετε αποκλειστικά της μετρήσεις διαρροής, θραύσης και παραμόρφωσης θραύσης καθώς για την ακριβή μοντελοποίηση απαιτείται να δώσετε στο λογισμικό τον συντελεστή κράτυνσης και να μην λάβετε ποτέ αυτόν που εμπεριέχει το πρόγραμμα που συνηθως ακολουθεί καμπύλη Rigid Plastic material with strain hardening. Εδω έχουμε 5 δοκίμια. Το δοκίμιο Α θεωρείται ως μάρτυρας καθώς ελήφθη απο στοιχείο που η μέτρηση του ρευματος διάβρωσης ήταν μικρότερη απο 0,1 μΑ/cm2 (όριο παθητικής συμπεριφοράς). Το δοκίμιο Β απο περιοχή στοιχείου με μέτρηση του ρευματος διάβρωσης 1,07 μΑ/cm2 , το δοκίμιο Γ με 0,68 μΑ/cm2, Δ με 1,11 μΑ/cm2 και Ε με 0,78 μΑ/cm2. Ειναι εξαιρετικά κρίσιμο να καταλάβουμε οτι δεν υπάρχει συσχετισμός μεταξύ ρευματος διάβρωσης και ειδικής ενέργεια παραμόρφωσης πέραν ενός εργαστηρίου που διενεργεί διάβρωση με σταθερές και ελεγχόμενες συνθηκες. Στα πραγματικά έργα δεν υπάρχει συσχετισμός καθώς παράμετροι όπως ο χρόνος έναρξης, η τοπική παροχή οξυγόνου και υγρασίας, το ηλεκτρικό κύκλωμα που δημιουργείται με μεταξύ οπλισμών και πολλά άλλα δημιουργούν ένα πολύ παραμετρικό πρόβλημα χωρίς λύση. Το μόνο όπλο που έχουμε σαν μηχανικοί που αναζητούμε το χειρότερο πιθανό σενάριο στις περιπτώσεις αυτές είναι ο έλεγχος της πιθανότητας να έχουμε φτάσει πολύ αργά στο έργο και πλέον να απαιτούνται τελείως διαφορετικές λύσεις. Όπως καταλαβαίνετε είναι τουλάχιστον ουτοπικό να ελέγξουμε το 100% των στοιχείων αλλά ένα 30-40% είναι εξαιρετικά κρίσιμο σε αυτές τις περιπτώσεις. Η διάβρωση από χλωριόντα είναι εξαιρετικά επιθετική, αν και εφόσον εντοπιστεί σε αρχικά στάδια αναστέλλεται αποκλειστικά με ανόδια και ο μηχανικός θα πρέπει να διασφαλίσει οτι το σύνολο του ΦΟ είναι προστατευμένο. Αν για οποιαδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να προστατέψουμε το σύνολο του ΦΟ που εμπεριέχει χλωριόντα τα πράγματα θα εξελιχθούν σε εξαιρετικά δυσοίωνες καταστάσεις για τον ΚΤΕ. Στην καριέρα μου έχω καταλήξει πολλάκις σε συμπεράσματα οτι το πρόβλημα είναι μη αναστρέψιμο και απαιτείται πλέον συνολική ενίσχυση του φορέα θεωρώντας τον υφιστάμενο ως νεκρή μάζα. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα