Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 που είναι το δύσκολο να καταλάβεις αυτό που λέω?
sovatzou Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 δεν μου είναι δύσκολο να καταλάβω αυτό που λες. αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι σχέση έχει η πολεοδομία με το ph σου και αν ο υπάλληλος το καταλαβαίνει ή όχι. και τι ζόρι τραβάς εσύ αν το καταλαβαίνει ή όχι? και αν θεωρείς ότι έχει σημασία ότι πρέπει να το καταλάβει, κάτσε και εξήγησε τα του
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 Αυτό που προσπαθώ 2 χρόνια τώρα να πώ είναι οτι θα πρέπει οι σχολές ΠΜ να κάνουν υποχρεωτικό μάθημα την ανθεκτικότητα και το serviceability που τόσο επηρεάζει τις ενισχύσεις και επισκευές, ώστε να μην χρειάζεται να δώσεις εξηγήσεις σε κανένα και να είναι κοινή γνώση. 1
sovatzou Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2011 τρία πουλάκια κάθονταν 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 (edited) Ενα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατασκευές του 70 αρκετα νησιά της Ελλάδος είναι η έλλειψη παρασκευαστήριων σκυροδέματος. Η συνήθης πρακτική ήταν ξηρός φόρτος τσιμέντου απο Πειραιά και ντόπια αδρανή. Η παρασκευή γίνονταν με ανάμειξη στην βαρέλα στο εργοτάξιο. Το νερό δυστυχώς λόγω ελλείψεως δικτύου (που και σε μερικές φορές ήταν υφάλμυρο) απο τοπικές γεωτρήσεις. Εαν το κτίριο ήταν παραθαλάσσιο τότε η πιθανότητα να έχουμε υψηλή συγκέντρωση χλωριόντων στην μάζα ήταν σχεδόν σίγουρη. Προσέξτε τώρα, εαν υπάρχει ήδη αλατάκι στο σκυρόδεμα τότε ο ρυθμός εναέριας διάχυσης αυξάνεται εκθετικά με αποτέλεσμα να έχουμε βαθιές διεισδύσεις που δεν καλύπτονται απο τα κλασσικά μοντέλα διάχυσης. Στις περιπτώσεις αυτές έχουμε σχεδόν άμεση διάρρηξη του φιλμ προστασίας του οπλισμού. Ενα τυπικό παράδειγμα. Το κρίσιμο είναι οτι εαν πάτε να κάνετε μέτρηση πεχά θα τα βρείτε όλα ΟΚ πχ. πεχά 9-8 και θα οδηγηθείτε σε τραγικό λάθος. Edited Δεκέμβριος 18 , 2011 by Ροδοπουλος
sovatzou Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 (edited) Ενα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατασκευές του 70 αρκετα νησιά της Ελλάδος είναι η έλλειψη παρασκευαστήριων σκυροδέματος. Η συνήθης πρακτική ήταν ξηρός φόρτος τσιμέντου απο Πειραιά και ντόπια αδρανή. τα ντόπια αδρανή σε πολλά νησιά κυρίως του αιγαίου ήταν η άμμος της θάλασσας. προφανώς και μη ξεπλυμένη. δεν μπορούμε να μιλάμε για βλάβες οπλισμού σε αυτές τις περιπτώσεις διότι ο οπλισμός μας έχει αφήσει χρόνους προ πολλού το παραπάνω το έχω δει με τα μάτια μου και άνευ οργάνου Edited Δεκέμβριος 18 , 2011 by sovatzou
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 το πρόβλημα είναι όταν η απώλεια φαινομενικά είναι μικρότερη απο 15%. Στην περίπτωση αυτή οι περισσότεροι ΠΜ θα το λύσουν απλά με μειωμένη διατομή. Η αλήθεια βέβαια είναι αλλού. Η διαρροή μπορεί να έχει πέσει σημαντικά και η ολκιμότητα να έχει μηδενίσει. Για να πάρεις δείγματα για εφελκυσμό χρειάζεσαι τα όργανα όπως επίσης και για να δεις οτι αυτό που σήμερα δείχνει καλά δεν είναι.
sovatzou Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 το πρόβλημα είναι όταν η απώλεια φαινομενικά είναι μικρότερη απο 15%. Στην περίπτωση αυτή οι περισσότεροι ΠΜ θα το λύσουν απλά με μειωμένη διατομή. με μειωμένη διατομή θα το λύσει μόνο κανένας από τους ποιο νέους που τους έχει βαρέσει η pushover κατακέφαλα. στον ορισμό της αβεβαιότητας, η μειωμένη διατομή μας μάρανε 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2011 sovatzou θες να σου πω στο παραπάνω την κλασσική απάντηση που παίρνω. Το πρόγραμμά μου δεν καταλαβαίνει απώλεια συνάφειας, δεν μπορώ να ορίσω μηχανικές στο χάλυβα άλλες απο αυτές που έχει απο μόνο του.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα