MScEng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 6 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 6 , 2012 σε παγκόσμιο επίπεδο ποτέ και λέω ποτέ μόνο η διάβρωση δεν συνέβαλε απο μόνη της σε μια κατάρρευση. όπως σε όλες τις μηχανικές αστοχίες έχουμε συνέργεια παραμέτρων. Δυστυχώς υπάρχουν αρκετά παραδείγματα αστοχιών που οφείλονται 100% στην διάβρωση. Κ. Ροδοπουλε μας μπερδευετε, τι απο τα δυο πιστευετε πραγματικα?
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 6 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 6 , 2012 (edited) Κοίταξε για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα. Υπάρχει αυτό που λέμε limit state. Η διάβρωση προφανώς και μειώνει το limit state. Εαν στο πάρκινγκ που το ήξεραν δεν έβαζαν τόσα αυτοκίνητα αλλα είχαν μειώσει το φορτίο δεν θα υπήρχε κατάρρευση. Η συνέργεια εδώ είναι η εγκληματική ηλιθιότητα των ιδιοκτητών να διατηρήσουν το κέρδος και να μην πάρουν μέτρα. Edited Φεβρουάριος 7 , 2012 by Ροδοπουλος
fear1976 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 (edited) δεν μπορω παρα να συμφωνησω απολυτα με τον Αρη. απο τη φωτο που βλεπω (πλακα σουβλακι απο διατρηση χεχχεχε) τα προβληματα ηταν τεραστια μαλλον εξ αρχης. edit. απο την συγκεκριμενη φωτο παντως φαινεται οτι το παρκινγκ δεν ηταν γεματο. εκτος αν πηραν μερικα αυτοκινητα με γερανο μετα?!?!?! αρα υπερβαση φορτιου δεν υπηρξε. κατι περιεργο εχει συμβει .......... εχετε αλλες φωτο απο το συγκεκριμενο χωρο ? αλλη οπτικη γωνια, αλλες πλευρες...μια πιο γενικη??? ποσες σταθμες ηταν??? αλλα στοιχεια εχουμε..... σε ποια χωρα ??? ηταν εξαρχης σχεδιασμενο για παρκινγκ??? κλπ κλπ Edited Φεβρουάριος 7 , 2012 by fear1976
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 και κάποιον ξυλότυπο. Κάτι δεν πάει καλά και τα βάλαμε μόνο με την οξείδωση
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Στην Αυστραλία γίνετε μια προσπάθεια αλλαγής του κανονισμού με πρωταρχικό μέλημα την εισαγωγή της ανθεκτικότητας και της συντήρησης. Η βάση της προσπάθειας είναι αντι να περιπλέξουμε περισσότερο τους ΠΜ με θέματα που δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν λόγω αντικειμένου να δοθούν ξεκάθαρες οδηγίες ωστε να μειωθεί το πρόβλημα. Ο διαχωρισμός δυστυχώς (προσωπική άποψη) είναι επι της αρχής οτι για κλασσικές κατασκευές μέχρι 10Εκ θα πρέπει να είμαστε ελαστικότεροι και να αποδεχτούμε μια πτώση επιτελεστικότητας μέχρι και 30% σε βάθος 50 ετών, ενώ για κατασκευές >10Εκ το 30% για 120 χρόνια. Όμοια και στις 2 περιπτώσεις θεωρείτε οτι θα πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο κόστος συντήρησης (ΟΧΙ ενισχύσεων) που δεν πρέπει να υπερβαίνει το 20-25% του αρχικού κόστους καθόλιν την διάρκεια του έργου. Θεωρεί επίσης οτι σε περιτπωσεις που θα χρειαστούν ενισχύσεις και που δεν προέρχονται απο κάποιο μη προβλεπόμενο γεγονός την ευθύνη και το κόστος βαραίνει τόσο τον επιβλέποντα φορέα (ιδιωτικό ή κρατικό), τους μελετητές (ιδιωτικό ή κρατικό), τον κατασκευαστή και τον ΚΤΕ. Δεν μπαίνω σε εξισώσεις που εξηγούν τα ακόλουθα απλά σας βάζω τους βασικούς πίνακες συνέργειας.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Την στιγμή του ατυχήματος υπήρχε 80% φορτίου (20% ελεύθερες θέσεις), 4 πατώματα (βλέπουμε τον πάνω όροφο). Σχεδιασμένο για πάρκινγκ. Για το που πήγαν τα αυτοκίνητα δεν γνωρίζω (μάλλον δεξιά και αριστερά). Η μελέτη που έγινε πριν απο 5 χρόνια κατέληξε οτι δεν θα πρέπει να έχουμε φόρτιση μεγαλύτερη απο 32% του φορτίου σχεδιασμού, με πυκνότητα εισόδου > απο 1 αυτοκίνητο ανα 3 λεπτά. Δυστυχώς δεν έχω άλλες πληροφορίες αλλα θα ρωτήσω τον συνάδελφο στην Αγγλία που μου το έστειλε. Πολλές πληροφορίες όμως για ένα αντίστοιχο έχουμε εδώ. Πιστευω οτι θα σας αρέσει διότι είναι η επίσημη μελέτη.
fear1976 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 χωρις να κατσω να το διαβασω και πολυ μιλαμε για προκατασκευασμενα στοιχεια σκυροδεματος εδω.......σωστα????
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 δεν πιστεύω. Διάβασε όμως και θα καταλάβεις.
Αποστολόπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Συνάδελφοι, μου τηλεφώνησαν να παρακολουθήσω την συζήτηση που άνοιξε με την ευκαιρία της θέσης του Ροδόπουλου και των αντιρρήσεων άλλων καλών συναδέλφων. Με την ευκαιρία της αναφοράς του συνάδελφου sovatzou σε άρθρο μου στα Τεχνικά Χρονικά του ΤΕΕ (ήταν μόλις τα πρώτα αποτελέσματα έρευνας για τον δείκτη ποιότητας) να σας προτείνω δύο - τρία άρθρα περισσότερο εμπεριστατωμένα σχετικά με την μηχανική επίδοση διαφόρων κατηγοριών χάλυβα και τον δείκτη ποιότητας χαλύβων πριν και μετά απο διάβρωση. 1. pοulos Ch. A. Apostolopοulos, M. Papadopoulos, S. Pantelakis, «Mechanical Performance of BStIV Grade Steel Bars With Regard to the Long–Term Material Degradation due to Corrosion Damage», Construction and Building Materials, Vol. 21, 2007, pp. 1362-1369. 2.M. Papadopoulos, Ch. A. Apostolopοulos, N. Alexopoulos S. Pantelakis, «Effect of Salt Spray Corrosion Exposure on the Mechanical Performance of Different Technical Class Reinforcing Steel Bars», Materials and Design, 2007,Vol.28(, pp. 2318-2328. 3. Ch. A. Apostolopοulos, V.P. Passialis, «Use of Quality Indices in Comparison of Corroded Technical Steel Bars B500c and S500s on their Mechanical Performance Basis», Construction and Building Materials, Vol.22 (12), 2008, pp. 2325-2334. Έντονος είναι ο προβληματισμός στην Ευρώπη για το εαν πρέπει πλέον να "φύγουμε" απο τις κλάσεις κάθε χάλυβα και να υιοθετήσουμε ένα ανεκτό mechanical performance (μηχανική απόδοση) του χάλυβα η να συνεχίσουμε στα ίδια μονοπάτια. Επίσης να πώ ότι στο μεσοδιάστημα απο την πρώτη εμφάνιση του S500s στην αγορά μέχρι και την τυπική καθιέρωση του B500c, παρατηρούμε μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ των μηχανικών χαρακτηριστικών (Rp, Rm, Ag, Agt,U ) toυ S500s της ίδιας διατομής της ίδιας βιομηχανικής μονάδας παραγωγής κλπ. Τα Data που διαθέτουμε και συνεχίζουμε με σταθερότητα και συνέπεια να εμπλουτίζουμε την βιβλιοθήκη μας λόγω της συνεχιζόμενης έρευνας, έχουν να μας πούν πολλά. Το αναφέρω απλά για να μην έχουμε στο νού μας το νέο καθαρό χάλυβα η αυτό που έχει το σπίτι μας η του γείτονα. Θα έλεγα ας κρατάμε όλοι μας μικρότερο καλάθι......
fear1976 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2012 (edited) τι εννοεις δεν πιστευω???? ....Pipers Row Multi-Storey Car Park, Wolverhampton, was built using the Lift Slab system....... για μενα δεν τιθεται πλεον σε συγκριση με την ελληνικη πραγματικοτητα.... θεωρω δε μαλλον βεβαιο το να αναζητησει κανεις τα αιτια καταρρευσης σε ελαττωμα στην κατασκευη πλεον και οχι στη διαβρωση του οπλισμου.. τετοια εικονα πλακα σουβλακι για να δεις σε συμβατικη κατασκευη πρεπει να εχει γινει χοντρη πατατα! Edited Φεβρουάριος 7 , 2012 by fear1976 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα