Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι

 

και 2 δύο έχετε δίκιο με τον τρόπο σας. Ο Τερρυ δεν μπορεί στα Χανια να έχει απαιτήσεις διότι πολύ απλά δεν θα βρεί άκρη. Απο την άλλη γιατί πρέπει η μηχανικός να πληρώσει το παρασκευαστήριο και όχι τα παρασκευαστήριο να έχει πιστοποιημένη σύνθεση για το έργο. Η βλακεία του επιβλέποντα είναι οτι δεν είχε καμία νομική κάλυψη να αρχίσει να βάζει ρευστοποιητή με το κιλό. Το εκανε επειδή λόγω απειρίας και έλλειψης γνώσης και κατω απο την πίεση της σκυροδέτησης τα έκανε μαντάρα.

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)
κατω απο την πίεση της σκυροδέτησης τα έκανε μαντάρα.

γιατί; αυτός τα κουβάλαγε τα μπετά και ένιωθε πίεση;

 

Οταν νιωθεις πίεση προετοιμάζεσαι!

 

Τέρρυ για το παράδειγμα που λες συμφωνώ ότι δεν μπορείς πάντα να είσαι καλυμμένος 100% αλλά τις γραμμές τις παίρνεις και από τον εργοδότη σου.

Edited by kostassid
Δημοσιεύτηκε

καλύτερά να μην θίγουμε εταιρίες και ειδικότερα την στιγμή που η εταιρεία του ρευστοποιητή μπορεί να μην έφταιγε στο έργο του τερρυ. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι οτι η επίβλεψη χρειάζεται και θα χρειάζεται στο μέλλον περισσότερη δουλειά, γνώσεις και στομάχι. Εαν αυτό θα πληρώνετε είναι άλλο θέμα? εαν με αυτό θα δημιουργηθεί ανταγωνισμός? προφανώς και ΝΑΙ. Εαν ο εργοδότης δεν θέλει να πληρώσει τότε θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για το χειρότερο.

Δημοσιεύτηκε

O ανταγωνισμός σήμερα είναι κυρίως οικονομικός και όχι τόσο ποιοτικός με ότι αυτό σημαίνει για όλες τις τσέπες. Το κακό είναι ότι οι ιδιοκτήτες-εργοδότες το καταλαβαίνουν πολύ αργότερα.

Δημοσιεύτηκε

Σε γενικές γραμμές προφανώς έτσι είναι. Βέβαια υπάρχει και ο χρυσός κανόνας που λέει οτι ότι πληρώνεις παίρνεις. Το πρόβλημα είναι οτι αυτός που έχει να πληρώσει πάντα θα έχει την δυνατότητα επιλογής. Αντίθετα αυτός που δεν θα έχει, δεν θα μπορεί να επιλέξει.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ερχεται η πρωτη βαρελα 10κμ.

Ζυμαρι το μπετο.

Στο δελτίο αποστολής τι κατηγορία κάθισης έγραφε?

Πάντως απαράδεκτο να μην γράφει το Δ.Α. ώρα αναχώρησης. (Αλήθεια, μπορούσαν να επέμβουν στο μηχανογραφημένο δελτίο και να απαλείψουν την ώρα?)

Αυτό από μόνο του είναι λόγος για επιστροφή βαρέλας.

 

Γενικά έχω παρατηρήσει πως τα παρασκευστήρια φοβούνται τον ρευστοποιητή (ακόμα και τον δικό τους).

Δηλαδή,

μου στέλνουν τελευταίας γενιάς υπερευστοποιητή με προδιαγραφές μέχρι 1,8lt / 100kg τσιμέντου

και να μου λένε να μην προσθέτω παραπάνω από 8 lt ανά βαρέλα.

Προτιμούσαν να τους κάνω επιστροφή την βαρέλα αν δεν ικανοποιούσε την κατηγορία κάθισης που έγραφε το Δ.Α.

παρά να προσθέσω επιπλέον των 8 lt.

Edited by Brasco
Δημοσιεύτηκε

S3 φυσικα εγραφε.

 

Αυτό από μόνο του είναι λόγος για επιστροφή βαρέλας.

 

 

Ελα στα Χανια να το κανεις αυτο φιλε Brasco και θα δεις αν σου ξαναστειλουν μπετο την επομενη φορα που θα εισαι εσυ επιβλεποντας.

Επισης ειμαι 90% σιγουρος οτι τη βαρελα ή θα στη στειλουν πισω την ιδια ή θα την πανε αλλου.

Δημοσιεύτηκε

 

μου στέλνουν τελευταίας γενιάς υπερευστοποιητή με προδιαγραφές μέχρι 1,8lt / 100kg τσιμέντου

 

 

ολα επηρεάζονται απο την κατηγορία του σκυροδέματος και το Ν/Τ. Εαν ζητήσεις βαριά κατηγορία και S3 θα δεις οτι θα τσινίσουν.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Χανιά όντως μπορεί να υπάρχει πρόβλημα αλλά δεν έχει εργοτάξιο παραγωγής η γαλλική εταιρία; Πχ το C25/30 με S4 δεν μπορεί να στο φέρει δίxως γκρίνιες και πολλά κόλπα κλπ;

Edited by kostassid
Δημοσιεύτηκε

Κωστα, εμπειρικα θα σου πω οτι η καθιση που γραφει το ΔΑ ειναι απλα διακοσμητικη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.