Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς και το ΕΝ 206 και ο Ευρωκώδικας και κάθε άλλος κανονισμός φτιάχτηκαν στην βάση του κοινού νου. Για να μην παρεξηγηθώ απο συναδέλφους που πιστεύουν οτι έχουν παραπάνω απο τον κοινό νου, το γράφω στα Αγγλικά, που ακούγετε καλύτερα. Common Mind.

 

Αυτό είναι μια πρακτική που υπάρχει εδώ και 100 χρόνια στον πλανήτη με τους επικριτές και τους υποστηρικτές της. Οι υποστηρικτές λένε οτι επειδή υπάρχουν διαφορετικά πανεπιστήμια, διαφορετικές δυνατότητες εκπαίδευσης, διαφορετικές ηλικίες εργαζομένων, διαφορετική εμπειρία κλπ, κλπ θα πρέπει να φιλτράρουμε τις γνώσεις με τέτοιο τρόπο ώστε α) να γίνονται εφαρμόσιμες απο τον καθένα και β) να έχουν μια ελάχιστη αλλα σταθερή αξιοπιστία. Οι επικριτές λένε οτι το φιλτράρισμα, α) δεν δίνει την δυνατότητα της αντίληψης της γνώσης, β) απομειώνει την ποιότητα γνώση και γ) καταστρέφει τον επιστημονικό ανταγωνισμό.

 

Στη Ελλάδα βέβαια ακολουθούμε το α) για τον απλό λόγο οτι δεν μπορούμε ούτε κάν να υποστηρίξουμε το β). Παρολαυτά όμως δεν εκπαιδεύουμε έστω και για το α) (χαρακτηριστικό παράδειγμα ο ΚΑΝΕΠΕ) αλλα ζητάμε απο τους μηχανικούς μας να διαβάσουν και να εφαρμόσουν το α) όπως είναι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο μηχανικός να κάνει λάθη που θα συνειδητοποιήσει αρκετά αργά ή να βρεθεί στην δύσκολη θέση να δημιουργήσει ακούσια βλάβη.

Δημοσιεύτηκε

Έχετε χαμηλή εκτίμηση για τους Ελληνες μηχανικούς κ.Ροδόπουλε. Σίγουρα δεν είναι γερμανοί που λύνουν β' τάξεως μεταλλικά στο χέρι (σε επίπεδο structural) αλλά πιστέψτε με ότι ο καθημερινός Ελληνας μηχανικός είναι πολύ ανώτερος από πολλούς συναδέλφους σε άλλες χώρες. Η καθημερινή αντιμετώπιση του εναντίων αριθμού δυσκολιών το αποδεικνύει, απλά δεν πληρώνεται.

Δημοσιεύτηκε

Μα εαν είχα σε χαμηλή υπόληψη του Ελληνες μηχανικούς δεν θα έγραφα εδω. Προσπάθησα να εξηγήσω την λογική των κανονισμών και το γεγονός οτι τις περισσότερες φορές ο κανονισμός φιλτράρει χιλιάδες προβλήματα (ή πολλές φορές δεν θέλει καν να δει τα προβλήματα) επειδή δεν θέλει να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα μεταξύ των μηχανικών.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ενα ωράιο άρθρο απο τον φίλο μας τον

kostassid

 

 

εδώ

 

2 λαθάκια. ήταν και απόσχιση (1ο στάδιο) του υφάσματος και αποκόλληση (2ο στάδιο) και επιπλέον την επόμενη φορά θα πρέπει να δώσεις λιγο περισσότερο βάρος στο πεχα. Πάντως πραγματικά ενα ωραίο αρθρο.

 

να και μια φωτό απο την θεμελίωση νοσοκομείου εν Ελλάδι που μετά απο πολύ αγώνα έφερα στο φώς!!!!!

 

Ο αγώνας έγινε για να ανοίξουμε το θεμέλιο!!!! πάνε 9 χρόνια τώρα. Πάντως ακόμα έτσι έχει μείνει (το νοσοκομείο ΟΧΙ ο χάλυβας)

post-25466-0-84661900-1338660807_thumb.jpg

Edited by Ροδοπουλος
  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Φίλος Πολ. μηχανικός έστειλε ερώτηση στον ΟΑΣΠ πως καλύπτει ο ΚΑΝΕΠΕ απώλεια μηχανικών ιδιοτήτων, διατομής και συνάφειας. Εαν πάρουμε απάντηση θα την αναρτήσω.

 

Προς τους συντονιστες!!!!!

 

Προσπαθώ να βάλω το

 

 

Techniques for the

Seismic Rehabilitation

of Existing Buildings

FEMA 547/2006 Edition

 

 

μέσω λίνκ εδω στα downloads αλλα δεν βρίσκω το option links. Το μέγεθος ξεπερναει τα 8,4ΜΒ. Εαν τα καταφέρετε παρακαλώ να σβηστεί το κείμενο.

Edited by Ροδοπουλος
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Σε έλεγχο υπάρχοντος

μετρήθηκε πάχος ενανθρακωμένης ζώνης στα 1,5 εκ. χρησιμοποιώντας διάλυμα φαινολοφθαλεΐνης.

Το μέσο πάχος των επικαλύψεων είναι στα 3,00 εκ.

Το κτίριο είναι σε χρήση τα τελευταία έξη έτη.

Η οικοδομή είναι επιχρισμένη αλλά άβαφη

Σκυρόδεμα αντοχής C16/20

 

Θα πρέπει στην έκθεσή μου να συμπεριλάβω και προτάσεις αντιμετώπισης του προβλήματος?

Και αν ναι, ποιες θα μπορούσαν να ήταν αυτές?

Δημοσιεύτηκε

Brasco

 

 

δυσκολο αν σου πω διότι το μόνο που ξέρουμε είναι οτι το πεχα είναι κάτω απο 9. Εαν δεν υπάρχουν φανερά προβλήματα διάβρωσης πιστευω οτι θα πρότεινα ενα υδροφοβισμό το σοφά (εαν είσαι τυχερός θα πάει και στο σκυρόδεμα) και μια καλή βαφή φράγματος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.