Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Ακριβώς διότι μιλάμε για ελάχιστο 5 εκ ανα τμ με κόστος 100-130Ε. Γι' αυτό και δεν θα ξανακάνουμε σήραγγες ή ο μελετητής θα πεί οτι το ξέχασε

5 εκ. είναι το min (συνήθως 10 εκ.) για τα μέτρα προσωρινής υποστήριξης κατά την εκσκαφή. Τελική επένδυση (min 50 + 30 cm γραμμή "Β") το κόστος είναι απαγορευτικό, όχι μόνο για Ελλάδα.

Γι' αυτό μάλλον και οι Ευρωπαίοι (και γιατί όχι και Αμερικάνοι) μελετητές θα το ξεχνάνε, ή θα δίνονται παρεκλίσεις.

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Εαν εμπλέκεται η ΕΤΕ, ΕΣΠΑ δεν το ξεχνάς. Εαν εμπλέκεται ξένη κοινοπραξία δεν το ξεχνάς.

 

Πάντως εαν δεις φωτογραφίες απο την φωτιά στις Αλπεις δεν το ξεχνάς όπως και δεν το ξεχνάνε οι άλλοι Ευρωπαίοι. Φαντάσου να τα ξεχνάγαμε και στα αεροπλάνα? και είναι ακριβώς το ίδιο.

 

Major tunnel incidents since 1995 have killed 713 people worldwide. From 1999 to 2001, several tunnel fires with multiple deaths occurred in Europe: 39 people died in the fire in the Mont Blanc Tunnel between France and Italy in March 1999, 12 people died in the fire in the Tauern Tunnel in Austria in May 1999, and 11 people died in the fire in the Gotthard Tunnel in Switzerland in October 2001 in which the temperature reached 1,000 degrees Celsius (°C)

 

Προφανως και το πυράντοχο δεν θα τους έσωζε αλλα θα δούλευαν οι έξοδοι που στο 80% ήταν μπλοκαρισμένοι απο την κατάρρευση. Γενικά στην Αμερικη υπάρχει μια τεχνολογία για Fire Supρesion System που βασίζετε στην εκτόξευση ειδικού αφρού απο sprinklers.

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει και η εφαρμοζόμενη Ελληνική πατέντα στις πινακίδες των Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων πριν τις σήραγγες: "Επικίνδυνα φορτία έξοδος στον επόμενο κόμβο"!

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω εαν περνάει την Ευρωπαική νομοθεσία και ειδικότερα στην παραχώρηση το βλέπω δύσκολο να χάσει σοβαρά διόδια.

Δημοσιεύτηκε

Mπα, μη φοβάσαι. Εδώ εισπράττουν διόδια χωρίς να κατασκευάσουν ή έστω να κατασκευάζουν το Έργο.

Κάποτε (εκεί γύρω στο '91) η Ε.Ε. είχε απαγορεύσει να εισπράττει διόδια το κράτος από τον αυτ/μο Κορίνθου-Τρίπολης, αν δεν είχε μπει μέχρι και η τελευταία ζαρντινιέρα με λουλούδια. Δύο χρόνια ήταν ανοιχτός, αν και τελειωμένος.

Φαίνεται ότι αλλάξαν τα πράγματα, προς το χειρότερο.

Δημοσιεύτηκε

χωρίς πλάκα το κόστος δεν είναι ακριβό διότι τα πυράντοχα έχουν rating 2.5 hours at 1260oC (UL) με πάχος 5,5-6,0 εκατοστά. Το καλό είναι οτι μετά απο φωτιά δεν εχεις δομικές αστοχίες. Βρίσκουν εφαρμογή και σε επαγγελματικούς χώρους, επικαλύψεις μεταλλικών κτηρίων, κλπ.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αποτελέσματα γαλβανικής προστασίας απο διατηρητέο στην Ιθάκη (Θα παρουσιαστούν επίσημα στο 3ο Συνέδριο ΕΤΕΠΑΜ Πανελλήνιο Συνέδριο Αναστηλώσεων 1-3/11/2012)

 

Κ1 48 ώρες μετά την τοποθέτηση 29/02/2012

Κ2 στις 23/03/2012

Κ3 στις 22/05/2012

Κ4 στις 23/07/2012

 

χρώματα 0-250mV Cu/CuSo4 blue, 250-350 green, 350-550 orange, > 550 red

 

Ανόδια Galvashield XP2 - 100 gr, Anode Grout 412 NFG

post-25466-0-87213400-1351070637_thumb.png

post-25466-0-75400300-1351070646_thumb.png

post-25466-0-43170300-1351070655_thumb.png

post-25466-0-13701700-1351070670_thumb.png

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε

Κοντα στα 400mV δεν επρεπε να ειναι οι μετρησεις μετα την τοποθετηση των ανοδιων?

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αφου τα ανοδια θα ηταν σε λειτουργια.

 

Πρακτικα τι σημανει η μειωση των δυναμικων που βλεπουμε?

Ποσο θα κατεβει ακομα?

Edited by terry

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.