Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ενανθράκωση με διάβρωση


 

Recommended Posts

Ακριβώς διότι μιλάμε για ελάχιστο 5 εκ ανα τμ με κόστος 100-130Ε. Γι' αυτό και δεν θα ξανακάνουμε σήραγγες ή ο μελετητής θα πεί οτι το ξέχασε

5 εκ. είναι το min (συνήθως 10 εκ.) για τα μέτρα προσωρινής υποστήριξης κατά την εκσκαφή. Τελική επένδυση (min 50 + 30 cm γραμμή "Β") το κόστος είναι απαγορευτικό, όχι μόνο για Ελλάδα.

Γι' αυτό μάλλον και οι Ευρωπαίοι (και γιατί όχι και Αμερικάνοι) μελετητές θα το ξεχνάνε, ή θα δίνονται παρεκλίσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εαν εμπλέκεται η ΕΤΕ, ΕΣΠΑ δεν το ξεχνάς. Εαν εμπλέκεται ξένη κοινοπραξία δεν το ξεχνάς.

 

Πάντως εαν δεις φωτογραφίες απο την φωτιά στις Αλπεις δεν το ξεχνάς όπως και δεν το ξεχνάνε οι άλλοι Ευρωπαίοι. Φαντάσου να τα ξεχνάγαμε και στα αεροπλάνα? και είναι ακριβώς το ίδιο.

 

Major tunnel incidents since 1995 have killed 713 people worldwide. From 1999 to 2001, several tunnel fires with multiple deaths occurred in Europe: 39 people died in the fire in the Mont Blanc Tunnel between France and Italy in March 1999, 12 people died in the fire in the Tauern Tunnel in Austria in May 1999, and 11 people died in the fire in the Gotthard Tunnel in Switzerland in October 2001 in which the temperature reached 1,000 degrees Celsius (°C)

 

Προφανως και το πυράντοχο δεν θα τους έσωζε αλλα θα δούλευαν οι έξοδοι που στο 80% ήταν μπλοκαρισμένοι απο την κατάρρευση. Γενικά στην Αμερικη υπάρχει μια τεχνολογία για Fire Supρesion System που βασίζετε στην εκτόξευση ειδικού αφρού απο sprinklers.

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και η εφαρμοζόμενη Ελληνική πατέντα στις πινακίδες των Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων πριν τις σήραγγες: "Επικίνδυνα φορτία έξοδος στον επόμενο κόμβο"!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εαν περνάει την Ευρωπαική νομοθεσία και ειδικότερα στην παραχώρηση το βλέπω δύσκολο να χάσει σοβαρά διόδια.

Link to comment
Share on other sites

Mπα, μη φοβάσαι. Εδώ εισπράττουν διόδια χωρίς να κατασκευάσουν ή έστω να κατασκευάζουν το Έργο.

Κάποτε (εκεί γύρω στο '91) η Ε.Ε. είχε απαγορεύσει να εισπράττει διόδια το κράτος από τον αυτ/μο Κορίνθου-Τρίπολης, αν δεν είχε μπει μέχρι και η τελευταία ζαρντινιέρα με λουλούδια. Δύο χρόνια ήταν ανοιχτός, αν και τελειωμένος.

Φαίνεται ότι αλλάξαν τα πράγματα, προς το χειρότερο.

Link to comment
Share on other sites

χωρίς πλάκα το κόστος δεν είναι ακριβό διότι τα πυράντοχα έχουν rating 2.5 hours at 1260oC (UL) με πάχος 5,5-6,0 εκατοστά. Το καλό είναι οτι μετά απο φωτιά δεν εχεις δομικές αστοχίες. Βρίσκουν εφαρμογή και σε επαγγελματικούς χώρους, επικαλύψεις μεταλλικών κτηρίων, κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Αποτελέσματα γαλβανικής προστασίας απο διατηρητέο στην Ιθάκη (Θα παρουσιαστούν επίσημα στο 3ο Συνέδριο ΕΤΕΠΑΜ Πανελλήνιο Συνέδριο Αναστηλώσεων 1-3/11/2012)

 

Κ1 48 ώρες μετά την τοποθέτηση 29/02/2012

Κ2 στις 23/03/2012

Κ3 στις 22/05/2012

Κ4 στις 23/07/2012

 

χρώματα 0-250mV Cu/CuSo4 blue, 250-350 green, 350-550 orange, > 550 red

 

Ανόδια Galvashield XP2 - 100 gr, Anode Grout 412 NFG

post-25466-0-87213400-1351070637_thumb.png

post-25466-0-75400300-1351070646_thumb.png

post-25466-0-43170300-1351070655_thumb.png

post-25466-0-13701700-1351070670_thumb.png

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

τι εννοείς μετά? μετά απο 1 ώρα 1 μέρα 1 μήνα!

Link to comment
Share on other sites

Αφου τα ανοδια θα ηταν σε λειτουργια.

 

Πρακτικα τι σημανει η μειωση των δυναμικων που βλεπουμε?

Ποσο θα κατεβει ακομα?

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.