Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ο δαίμων του τυπογραφείου ξαναχτύπησε στην εικόνα 1 

 

η εξίσωση του σταδίου 3 στην θέση του Kp έχουμε τον συντελεστή ασφαλείας με τιμές 1,1-1,5 (προσαύξηση της απαίτησης)

 

Η τιμή Kp διατηρείται κανονικά στο στάδιο 4.

 

Τα αποτελέσματα είναι σωστά. Θα διορθωθεί στο επίσημο κείμενο   

 

Στην πραγματικότητα η επίλυση στο ΕΝ 12696 είναι αρκετά συντηρητική αφού θεωρεί ότι το ανόδιο λειτουργεί συνεχώς στην μέγιστη απόδοση. Στην πραγματικότητα το ανόδιο πολώνει τις ανόδους και η απαίτηση ρεύματος προστασίας μειώνεται με τα χρόνια. Στην ουσία των πραγμάτων αντί για 20 χρόνια έχουμε αρκετά παραπάνω. Σε γέφυρες βρέθηκε οτι μετά από 20 χρόνια λειτουργίας το ανόδιο είχε χάσει μόνο 43% του βάρους του ενώ βάσει ΕΝ 12696 θα έπρεπε να έχει φτάσει το 90% απώλειας μάζας. Από την εμπειρία μου τα  βασικά πλεονεκτήματα των αυτοκόλλητων ανοδίων είναι ότι μπορεί κάποιος εξαιρετικά εύκολα να τα αντικαθιστά και να περνάει καινούργιο φύλλο με ελάχιστο κόστος. Στην ουσία λοιπόν με 185 + 55Ε/τμ μπορείς να φτάσεις εύκολα τα 40 χρόνια ή 6Ε/τμ ανά έτος. Οι τιμές βέβαια αναφέρονται σε τιμολόγιο ΔΕ και το οποίο θα δούμε σύντομα εντός του 2017 (έστω και με καθυστέρηση 17 ετών από την υποχρεωτική εφαρμογή του ΕΝ 12696).

post-25466-0-03311400-1482310841_thumb.jpg

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε

Επειδή δεν έχουμε την δυνατότητα μαθήματος .......στην σελίδα 53/63 βλέπετε την μέτρηση σε επιφάνεια 1,5Χ1,5 

 

στην ουσία η περιοχή που δεν είναι μπλε χρώμα (> -200mV) μας δίνει την περιοχή της άρχουσας ανόδου (της περιοχής που περιλαμβάνει έως επί το πλείστον καθόδους). Στην ουσία έχουμε ένα αλγεβρικό πρόβλημα που θα προσπαθήσω στο μέτρο του δυνατού να εξηγήσω. 

 

Σκεφτείτε οτι η συνολική περιοχή 1,5Χ1,5 βρίσκετε στην ουσία σε μια κατάσταση ισορροπίας. Ας πούμε οτι φτιάχνουμε την περιοχή με το έντονο κόκκινο χρώμα αφού ενδέχεται να είναι αυτή που έχει εκτιναχτεί. Στην ουσία δηλαδή με την επισκευή μας διαταράξαμε την ισορροπία και πλέον η συνολική επιφάνεια επισκευής θα πρέπει να βρει μια νέα ισορροπία. Ας πούμε ότι επισκευάσαμε την περιοχή μεταξύ -500 έως -400 mV και ας θεωρήσουμε οτι καλύψαμε 0,5 τμ επι συνόλου 2,25 τμ. Ας  υποθέσουμε οτι καταφέραμε και μειώσαμε μόνο το 50% των ανόδων (ηλεκτρονίων). Το υπόλοιπό 50% των ηλεκτρονίων της περιοχής των 0,5 τμ θα πρέπει να ανακατανεμηθεί στα 1,75 τμ. Στην ουσία δηλαδή η περιοχή που έγραφε -400mV μετά τη  επισκευή αυξάνεται σε πχ -480 mV κ.ο.κ.

 

Όταν λοιπόν βλέπουμε μια εκτίναξη στην πραγματικότητα το πρόβλημα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε έκταση. Θα προσπαθήσω στις γιορτές να γράψω ένα άρθρο στο θέμα ώστε να μπορείτε να έχετε ένα μπούσουλα.       

post-25466-0-11822500-1482315810_thumb.jpg

  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε
NACE study estimates global cost of corrosion at $2.5 trillion annually

NACE International today released the "International Measures of Prevention, Application and Economics of Corrosion Technology (IMPACT)" study, in which it estimates the global cost of corrosion to be US$2.5 trillion, equivalent to roughly 3.4 percent of the global Gross Domestic Product (GDP). The two-year global study released at the CORROSION 2016 conference in Vancouver, B.C., examined the economics of corrosion and the role of corrosion management in establishing industry best practices. The study found that implementing corrosion prevention best practices could result in global savings of between 15-35 percent of the cost of damage, or between $375-875 billion (USD).

"The IMPACT study reinforces what recent news headlines have made all too clear: there needs to be a change in how corrosion decisions are made," said Bob Chalker, CEO of NACE International. "Whether it is a pipeline, an airplane, a water treatment plant or highway bridge, corrosion prevention and control is essential to avoiding catastrophic events before it’s too late."

Looking beyond corrosion’s cost to businesses and industries worldwide, IMPACT assessed corrosion management practices across various industries and regions. Specifically, the study examined the oil and gas, pipeline, and drinking and wastewater industries, as well as the U.S. Department of Defense.

 

IMPACT also includes a case study of corrosion management within the automobile industry – which it found over time saved US$9.6 billion or 52 percent annually in 1999 compared to 1975. "Looking at the success within the auto industry, corrosion prevention decisions were made at the highest levels," said Chalker. "The result has been lower corrosion costs for auto makers and longer lasting autos for consumers."

 

Corrosion management systems (CMS) address the threat of corrosion for existing and future assets across the complete lifecycle of the asset, from design to decommissioning. The IMPACT Study notes CMS best practices for companies including: corrosion management systems that are integrated with organization policy overall; corrosion management information is made available to everyone within the organization and linked to its overall goals, and organizational leadership is actively involved in corrosion management decision making.

 

The study also identified the need for more corrosion management professionals, given there is a significant wave of retirements in this area projected in the next decade. In fact, University of Akron in Ohio provides the only bachelor’s degree in corrosion engineering, with its first class graduating in 2015.

 

"There needs to be a renewed sense of priority for corrosion engineering amongst employers and educators," said Jim Feather, NACE International President. "NACE has provided training and professional development to tens of thousands of engineers and professionals in more than 130 countries, but the industry needs more academic programs and more universal means of communications across all levels of business."

 

To learn more and view the IMPACT study in its entirety, visit impact.nace.org.

  • Upvote 1
  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Κάτι που πιθανότατα δεν είναι γνωστό στο σύνολο των μηχανικών είναι ότι στην περίπτωση της ενανθράκωσης η ενεργοποίηση της διάβρωσης δεν λαμβάνει χώρα όταν το pH πέσει κάτω απο 9,2 (ένδειξη phenolphthalein) αλλά για pH μεταξύ 11-10.  

  • Upvote 1
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

ΠΕΤΕΠ 14-01-20-01: Καθοδική προστασία με επικολλώμενα θυσιαζόμενα ανόδια ψευδαργύρου -- 1η έκδοση
Πλήρες κείμενο στο link: http://bit.ly/2kAZn3f

  • Upvote 1
  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Ερωτήσεις & Απαντήσεις σχετικά με την αποτίμηση της αντοχής του σκυροδέματος υφιστάμενων κατασκευών - Μέρος Β: Κατά πόσον τα δείγματα είναι αντιπροσωπευτικά της κατασκευής;

Από τον Χρήστο Ροδόπουλο, στο link: http://bit.ly/2mi8Bie

  • Upvote 1
  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

απο την γέφυρα αυτή περνάνε 8 σχολικά καθημερινά. 

 

http://www.dailymotion.com/video/x2ks0b3

 

 

η περιφέρεια αποφάσισε να βάλει ....πινακίδα. 

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Κολυμβητήριο είναι;

Είναι εκτεταμένη η διάβρωση και γρήγορη αν κρίνω από τα υλικά και τις αποστάσεις των συνδετήρων που καταδεικνύουν σύγχρονη κατασκευή.

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.