Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε November 23, 2017 at 06:54 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 23, 2017 at 06:54 πμ Πολύ καλό. Γιατί δεν το κοιτάς και για εκτύπωση...μέσω κάνα ΤΕΕ ή ΣΠΜΕ με μικρό αντίτιμο ? Θα μας φάει τα μάτια η οθόνη. τυπώνεται
nik Δημοσιεύτηκε November 23, 2017 at 06:44 μμ Δημοσιεύτηκε November 23, 2017 at 06:44 μμ Ναι βρε το τυπώνω άμα θέλω. Εγώ λέω κάντο βιβλίο εσύ μέσω ΣΠΜΕ ή ΤΕΕ και να το αγοράζουμε με μικρή τιμή. 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε November 24, 2017 at 12:03 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 24, 2017 at 12:03 μμ Ναι βρε το τυπώνω άμα θέλω. Εγώ λέω κάντο βιβλίο εσύ μέσω ΣΠΜΕ ή ΤΕΕ και να το αγοράζουμε με μικρή τιμή. γιατί θέλεις να με ταλαιπωρείς. Τι σου έκανα να μπλέξω με την γραφειοκρατία του ΤΕΕ!!!
Elounda Δημοσιεύτηκε November 24, 2017 at 12:10 μμ Δημοσιεύτηκε November 24, 2017 at 12:10 μμ Πολυ καλό.Για εκείνο με που λέγαμε με την υγρασία του σκληρυμένου σκυροδέματος έχουμε κανένα νέο?
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε November 24, 2017 at 02:03 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 24, 2017 at 02:03 μμ Πολυ καλό.Για εκείνο με που λέγαμε με την υγρασία του σκληρυμένου σκυροδέματος έχουμε κανένα νέο? εχουμε άπειρα αλλα τι ακριβώς θέλεις?
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 1, 2017 at 06:22 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 1, 2017 at 06:22 μμ Μέρος Β https://e-archimedes.gr/component/k2/item/7005- 3
banskoboy Δημοσιεύτηκε January 26, 2018 at 05:39 μμ Δημοσιεύτηκε January 26, 2018 at 05:39 μμ σε περίπτωση υπογείου καλωδίου υψηλής τάσης (60000 V) δίπλα σε υπόγειο έργο σκυροδέματος (2-3μ αποσταση), εχει ακούσει κανείς για την περίπτωση διάβρωσης του οπλισμού λόγω stray current εξ επαγωγής? Λίγο ακραίο μου φαίνεται και στη βιβλιογραφια δε βρήκα τίποτα. Επαναλαμβάνω, εξ επαγωγής. Κάθε πληροφορία καλοδεχούμενη. 1
georgecv Δημοσιεύτηκε January 27, 2018 at 09:51 μμ Δημοσιεύτηκε January 27, 2018 at 09:51 μμ Περιμένουμε το μέρος Γ 2
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε January 29, 2018 at 03:16 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε January 29, 2018 at 03:16 μμ Περιμένουμε το μέρος Γ γράφω τι να κάνω. Είναι δύσκολο κεφάλαιο 2
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε March 1, 2018 at 10:55 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 1, 2018 at 10:55 πμ Είναι εξαιρετικά κρίσιμο κάθε φορά που κάνετε δοκιμή εφελκυσμού σε οπλισμό που εμφανίζει ενεργή διάβρωση λόγω χλωριόντων να απαιτείται απο το εργαστήριο να σας δίνει το διάγραμμα φορτίου / μετατόπισης καθότι η περιοχή που εσωκλείεται από το διάγραμμα (ειδική ενέργεια παραμόρφωσης) μας δίνει εξαιρετικά κρίσιμη πληροφορία. Είναι τεράστιο λάθος να διατηρήσετε αποκλειστικά της μετρήσεις διαρροής, θραύσης και παραμόρφωσης θραύσης καθώς για την ακριβή μοντελοποίηση απαιτείται να δώσετε στο λογισμικό τον συντελεστή κράτυνσης και να μην λάβετε ποτέ αυτόν που εμπεριέχει το πρόγραμμα που συνηθως ακολουθεί καμπύλη Rigid Plastic material with strain hardening. Εδω έχουμε 5 δοκίμια. Το δοκίμιο Α θεωρείται ως μάρτυρας καθώς ελήφθη απο στοιχείο που η μέτρηση του ρευματος διάβρωσης ήταν μικρότερη απο 0,1 μΑ/cm2 (όριο παθητικής συμπεριφοράς). Το δοκίμιο Β απο περιοχή στοιχείου με μέτρηση του ρευματος διάβρωσης 1,07 μΑ/cm2 , το δοκίμιο Γ με 0,68 μΑ/cm2, Δ με 1,11 μΑ/cm2 και Ε με 0,78 μΑ/cm2. Ειναι εξαιρετικά κρίσιμο να καταλάβουμε οτι δεν υπάρχει συσχετισμός μεταξύ ρευματος διάβρωσης και ειδικής ενέργεια παραμόρφωσης πέραν ενός εργαστηρίου που διενεργεί διάβρωση με σταθερές και ελεγχόμενες συνθηκες. Στα πραγματικά έργα δεν υπάρχει συσχετισμός καθώς παράμετροι όπως ο χρόνος έναρξης, η τοπική παροχή οξυγόνου και υγρασίας, το ηλεκτρικό κύκλωμα που δημιουργείται με μεταξύ οπλισμών και πολλά άλλα δημιουργούν ένα πολύ παραμετρικό πρόβλημα χωρίς λύση. Το μόνο όπλο που έχουμε σαν μηχανικοί που αναζητούμε το χειρότερο πιθανό σενάριο στις περιπτώσεις αυτές είναι ο έλεγχος της πιθανότητας να έχουμε φτάσει πολύ αργά στο έργο και πλέον να απαιτούνται τελείως διαφορετικές λύσεις. Όπως καταλαβαίνετε είναι τουλάχιστον ουτοπικό να ελέγξουμε το 100% των στοιχείων αλλά ένα 30-40% είναι εξαιρετικά κρίσιμο σε αυτές τις περιπτώσεις. Η διάβρωση από χλωριόντα είναι εξαιρετικά επιθετική, αν και εφόσον εντοπιστεί σε αρχικά στάδια αναστέλλεται αποκλειστικά με ανόδια και ο μηχανικός θα πρέπει να διασφαλίσει οτι το σύνολο του ΦΟ είναι προστατευμένο. Αν για οποιαδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να προστατέψουμε το σύνολο του ΦΟ που εμπεριέχει χλωριόντα τα πράγματα θα εξελιχθούν σε εξαιρετικά δυσοίωνες καταστάσεις για τον ΚΤΕ. Στην καριέρα μου έχω καταλήξει πολλάκις σε συμπεράσματα οτι το πρόβλημα είναι μη αναστρέψιμο και απαιτείται πλέον συνολική ενίσχυση του φορέα θεωρώντας τον υφιστάμενο ως νεκρή μάζα. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα