Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 ΟΚ σαν μηχανικός εαν δεν εφαρμοσω το ΕΝ206 και με πανε στο δικαστηριο τι γινετε?
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Μήπως, για ευκολία στην οργάνωση της πληροφορίας, και διατήρηση του μεγέθους του θέματος αυτού ... κάτω από π.χ. 500 μηνύματα (αυθαίρετη δική μου εκτίμηση), θα μπορούσε γίνει νέο θέμα το Επισκευή απο φωτιά ;
giorgosk Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 ΟΚ σαν μηχανικός εαν δεν εφαρμοσω το ΕΝ206 και με πανε στο δικαστηριο τι γινετε? Με τις πενιχρές νομικές μου γνώσεις νομίζω ότι θα κατηγορηθείς για ανεπαρκή επαγγελματισμό και όχι για "κακούργημα" τουτέστιν παρανομία. Αλλά δεν είναι εκεί η ουσία. Η ουσία είναι να ανταποκριθείς με επαγγελματισμό,βάσει των γνώσεων σου και να προσεγγίσεις το ζήτημα με γνώμονα την "ορθή" λύση.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Απο τον ΕΝ-206-1 εκθεση ΧC3 βλεπε πολεις οπως Αθηνα,Λευκωσια, κλπ. Ελαχιστη ποιοτητα σκυροδεματος C30/37 με 280 κιλα τσιμεντο στο κυβικό. Το βάζουμε? εαν οχι? Για πες μας τωρα τι κανω στο δικαστήριο? Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με κάποια παρανομία. Εκτός των προδιαγραφών και των κανονισμών... Για κατσε ρε giorgosk τηρείς τα ΕΝ στους υπολογισμούς? τα τηρείς. Τηρείς την ελαχιστη ποιότητα υλικών? Εαν οχι τι θα πεις στο Προεδρο? Ο μπετατζης δουλευει φατούρα? Στο φιναλε πληρωσαμε ερευνα για αυτα. Πληρωσαμε και καποιους νοματεους να τα γραψουν. Εαν δεν τα δουλευουμε τοτε τι κανουμε? Γιατι οι αλλοι της Ευρώπης τα τηρούν? Ελαχιστη ποιοτητα σκυροδεματος στην Θαλασσα Απο ΕΝ 206-1 XD1-3 C30/37 με 300 κιλα το κυβικό.
giorgosk Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Αγαπητέ Ροδόπουλος, Συμφωνώ μαζί σας αλοίμονο. Δεν πρέπει να υιοθετούνται επειδή κινδυνεύουμε να καταδικαστούμε από ένα δικαστή που παρεπιπτόντως δεν έχει καμία επίγνωση όσον αφορά τους κατασκευαστικούς κανονισμούς αλλά επειδή κατά προσωπική σειρά προταιραιότητας: Α. Κατανοούμε εμείς οι μηχανικοί τους λόγους υιοθέτησης των απαιτήσεων των κανονισμών (γνώση). Β. Είμαστε πάνω από όλα επαγγελματίες (υιοθέτηση). Γ. Το επιβάλλει ο κανονισμός (νομοθεσία).
Σπυριδούλα Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Γιατι οι αλλοι της Ευρώπης τα τηρούν? τα τηρούν γιατί υπάρχει ένα πλαίσιο δράσης συγκεκριμένο. εδώ το πλαίσιο είναι άλλο. πάντως όταν έρχονται εδώ όλο και κάτι δεν τηρούν.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Αγαπητέ Ροδόπουλος,Συμφωνώ μαζί σας αλοίμονο. Δεν πρέπει να υιοθετούνται επειδή κινδυνεύουμε να καταδικαστούμε από ένα δικαστή που παρεπιπτόντως δεν έχει καμία επίγνωση όσον αφορά τους κατασκευαστικούς κανονισμούς αλλά επειδή κατά προσωπική σειρά προταιραιότητας: Α. Κατανοούμε εμείς οι μηχανικοί τους λόγους υιοθέτησης των απαιτήσεων των κανονισμών (γνώση). Β. Είμαστε πάνω από όλα επαγγελματίες (υιοθέτηση). Γ. Το επιβάλλει ο κανονισμός (νομοθεσία). Το κανουμε όμως? Θα πούμε στον πελατη οτι αυτο πρεπει να βάλεις? τελεια και παυλα. Ελαχιστη ποιοτητα σκυροδεματος στην Θαλασσα κατηγορια XS1 c30/37 μέχρι 35/45 με βαθμο συμπυκνωσης C2. λοιπόν νομίζεται οτι το durability ειναι τυφλό. Θα παω και σε προσθετα σε λιγο. Πηρα φορα. Ρε παιδια η ψηφοφορια για την ημεριδα ?
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Ετοιμαζεται και η ψηφοφορια... Εχετε μηχανημα που μετραει συμπυκνωση??? Τους βαθμους συμπυκνωσης που μπορουμε να τους βρουμε??
Σπυριδούλα Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Ρε παιδια η ψηφοφορια για την ημεριδα ? τι την θες την ψηφοφορία? υπάρχει και κόσμος που δεν ψηφίζει π.χ. λόγω ιδεολογίας. βάλε μια ημερομηνία, να ξέρουμε
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Να δουμε τι χρειαζομαστε σε αιθουσα, καθισματα, κλπ. Υστερα εαν δεν μαζευτει κοσμος κανενας απο το πανεπιστημιο δεν θα ερθει να πει δυο πραγματα. Εχετε μηχανημα που μετραει συμπυκνωση??? Τους βαθμους συμπυκνωσης που μπορουμε να τους βρουμε?? http://www.engineeringcivil.com/workability-of-fresh-concrete-by-compacting-factor-test.html http://www2.cege.ucl.ac.uk/research/concrete/Testing-SCC/Guidelines%20for%20testing.pdf ----------------------------------------------------------------------------------- διαβασμα τα βαζω ετσι για να μην με κυνηγανε. EN 1504 για επισκευές http://www.microcon.us/uploads/files/EN1504.pdf http://www.ibac.rwth-aachen.de/fileadmin/user_upload/forschung/docs/84841_Raupach.pdf http://www.sika.gr/PDF/Concrete%20Repair_EN1504.pdf http://db.vci.de/publikation/out/oxbaseshop/html/0/dyn_images/0/2007info_en1504_engl_fl.pdf http://www.arconsupplies.co.uk/pdfs/Nano%20%20Euro%20Std%20EN%201504.pdf http://www.cbi.se/objfiles/1/AnnexF_-1826233393.pdf Σχεδιο επισκευής σε φωτο ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΑΠΟ ΣΥΝΑΦΕΙΑ Οι τάσεις συνάφειας που δρουν κατά μήκος των νευροχαλύβων δημιουργούν περιμετρικές εφελκυστικές τάσεις στο γύρω σκυρόδεμα. Σε μέλη με έντονες μεταβολές ροπών κατά το μήκος τους λόγω σεισμικών δράσεων μπορούν να υπάρχουν υψηλές τάσεις συνάφειας. Εάν οι διαμήκεις οπλισμοί μιας δοκού ή ενός υποστυλώματος δεν περιβάλλονται από πυκνούς συνδετήρες ή εγκάρσιους συνδέσμους, μπορούν να δημιουργηθούν ρωγμές διάσπασης κατά μήκος των ράβδων, κυρίως όταν χρησιμοποιούνται νευροχάλυβες μεγάλης διαμέτρου, ή όταν το πάχος της επικάλυψης είναι μικρό. Αυτές οι ρωγμές διάσπασης μπορεί να οδηγήσουν σε αποφλοίωση του σκυροδέματος επικάλυψης (Φωτ.1) και σε μείωση της συνάφειας, των διαμήκων και εγκάρσιων οπλισμών. Εάν στη ζώνη αποφλοίωσης βρίσκονται τα άκρα συνδετήρων τότε υπάρχει κίνδυνος να ανοίξει ο συνδετήρας και να χαθεί η περίσφιγξη, όπως περιγράφεται αναλυτικότερα παρακάτω. Επομένως έχουμε εξασθένηση του υποστυλώματος και αυξημένες πιθανότητες δημιουργίας περαιτέρω αστοχιών κατά τη διάρκεια του σεισμού. Τα παραπάνω φαινόμενα επιδεινώνονται στην περίπτωση που προϋπάρχει διάβρωση του οπλισμού. απο ΒΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΑΠΟ ΩΠΛΙΜΕΝΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ Γιαννόπουλος Ιωάννης & Γιαννόπουλος Πλούταρχος Αυτο που θελω να σας δωσω να καταλαβεται ειναι οτι η γνωση υπαρχει. Απλα οταν σχεδιαζεται και αφου τελειωσεται θυμηθειτε οτι το κτιριο ειναι για 50 χρονια οχι για αυριο. Αποτυπωση οπλισμου Παιδια σας βαζω φωτο για να δειτε πως πρεπει να γινεται η αποτυπωση οπλισμού. Φωτο 1 το στοιχειο ελεχγου, Φωτο 2 και 3 η αποτυπωση και φωτο 4 η γεωμετρικη αποτυπωση. Στις φωτο 2 και 3 το νουμερα δινουν το παχος επικαλυψης. Βαθια ενανθρακωση Λοιπον ειμαστε στην Φιλοθεη. 800 μετρα απο την κηφισιας. Θα λεγατε πρασινο, κλπ. Ε λοιπον εχει εναθρακωση σε βαθος 45χιλιοστα. Πηρα πυρηνα και εκανα πεχα και ψεκασμό. Βαθια ενανθρακωση Οπως καταλαβαινεται ο καθαρισμός τέτοιου βαθους ειναι δαπανηρός. Εχουμε μετρησει το δυναμικο, αγωγιμοτητα, κλπ και εχουμε ρυθμο 10-30 μικρα ανα ετος. Αυτο που συμβουλεψα επειδη ο ρυθμος ειναι χαμηλος ειναι η χρήση FerrousGard 903 και βαφη CEREDIT. Με λιγα λογια εχουμε ενα κοστος 90Ε ανα κυβικό. Διαβρωση σε θεμελειωση και λυγισμός Την παρασκευη ειχαμε μια πολυκατοικια στους αμπελοκηπους. Η κατασκευη ειναι του 1979. Εχουμε 5 ορόφους με 345τμ κατοψη. Η θεμελειωση εχει εντονοτατη διαβρωση με φαινόμενα λυγισμου. Εχουμε βυθιση 27 χιλιοστα σε δοκάρι. Φ24 εχουν γινει Φ16-17, οι συνδετηρες ειναι ανα 60 εκ διαβρωμένοι κατα 3-4 χιλιοστα απο Φ8. Τηλεφωνησα στην πολεοδομία και ειπα το προβλημα. Ζητησαμε την επιθεωρηση απο την πολεοδομία που αρνηθηκε λογω μη υπαρξης εξειδικευμενου προσωπικού. Οι ένοικοι με ρωτουσαν εαν ειναι επικίνδυνο. Ειπα προφανως ειναι αλλα δεν μπορούμε να ξερουμε το ποτε. Πηρα 5 μηχανικούς με εμπειρία τους λεω παιδια τι κάνουμε. Ολοι τους αρνηθηκαν να ανακατευθούν. Εγω προσωπικα δεν μπορω να εκκενωσω το κτιριο χωρίς συνδρομή στατικού. Η πολεοδομία δεν το κάνει. Τελικά ποιος αποφασίζει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα