Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 14, 2010 at 03:21 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 14, 2010 at 03:21 μμ Ενα απο τα βασικότερα προβλήματα υπόγειων χώρων στάθμευσής είναι η ενανθράκωση του σκυροδέματος καθώς και το μικροκλίμα που δημιουργείται. Το μικροκλίμα αυτό έχει αυξημένη υγρασία σε σχέση με το περιβάλλον δημιουργώντας προϋποθέσεις για επιταχυνόμενη ενανθράκωση. Δεν είναι τυχαίο οτι τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην κεντρική Ευρώπη θεωρούμε οτι ο ρυθμός ενανθράκωσης σε υπόγιους χώρων στάθμευσής αυξάνεται κατά 220-270%. Πάντα μιλάμε για συμβατικό σκυρόδεμα (κατηγορίας C20/25, permeability factor 3-4). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το γεγονός οτι ασχέτως τις επικάλυψης αργά ή γρήγορα η ενανθράκωση θα ξεπεράσει την επικάλυψη. Βέβαια εδώ δημιουργείται ενα οικονομοτεχνικό πρόβλημα που καλείται να λύσει η συντήρηση. Για να καταφέρω να δώσω τις παραμέτρους θα κάνω μια εισαγωγή στο τι γίνετε αυτή την στιγμή παγκοσμίως. Μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες λειτουργούν συστήματα CFD για να μπορέσουν να υπολογίσουν την συγκέντρωση ρύπων. Αυτό συνήθως γίνετε πριν τον τελικό σχεδιασμό αφού εκτός απο το γενική κάτοψη θα δοθούν και οι περιοχές του εξαερισμού. Σε γενικές γραμμές τα 1000ppm θεωρούνται ένα καλό όριο τόσο για τον άνθρωπο όσο και για το σκυρόδεμα. Για την μείωση της κατανάλωσης επίσης κάνουν χρήσει μετρητών CO2 με trip στα 1000. Το πρόβλημα βέβαια δεν έχει λυθεί 100% αφού σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να υπολογίζουμε αναλυτικά την κίνηση των αυτοκίνητων καθώς και τα σημεία επιλογής στάθμευσης. Αυτό βέβαια σε κάποιες περιπτώσεις λύνεται οταν το εισιτήριο εισόδου καταγράφει την θέση. Για την Ελλάδα θα έλεγα οτι είναι αρκετά δαπανηρή λύση. Η λύση είναι embedded concrete ph meters. Αυτοί μπαίνουν σε κάποια απόσταση απο την επικάλυψη και μπορούν να μετρήσουν πότε μία κρίσιμη τιμή έχει επιτεχθεί. Οι σένσορες αυτοί έχουν πολλαπλούς μετρητές ανα 5 χιλιο και καλύπτουν μέχρι 60 χιλιοστά επικάλυψη. Στις ΗΠΑ τους χρησιμοποιούν κατα βάση για να επιλέξουν το πότε θα επαναλάβουν την βαφή προστασίας.
jackson Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 01:34 μμ Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 01:34 μμ Από πού τα προμηθευόμαστε;
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 01:53 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 01:53 μμ Προφανώς απο την ΣΙΚΑ. ηδη υπάρχει το τεχνικό φυλλάδιο (οχι online). Καλέστε τον κο Καρύδη, τεχνικό διευθυντή. Τώρα θα πρέπει να καταλάβεις οτι αποτελούν μια εξειδικευμένη λύση και μελέτη. Θα πρέπει να ξέρεις γιατί τα βάζεις και να υπολογίσεις ζωή.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 03:14 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 03:14 μμ Λοιπόν μια ωραία κατάσταση. Δεν το βάζω για τραγικό αλλα γιατί εαν δεν ήταν StI θα τρέχαμε.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 04:24 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 04:24 μμ Στην περίπτωση της φωτό ο αρχικός φόβος ήταν για κάμψη (είναι περίπου στην μέση). Τελικά είχαμε μικρή διάβρωση και ελάχιστη επικάλυψη.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 08:58 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 15, 2010 at 08:58 μμ απο το ΚΕΔΕ http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=613 κοιτάξτε την σελίδα 14 ή φωτο 1. Τα σχολιά σας Τώρα το άρθρο αυτό βγήκε μετα την σύνταξη του συγγραφέα. Βέβαια αυτό το ξέρουμε εδώ και 11 χρόνια. Στο παραπάνω σκεφτήτε τι θα γίνει με τις συγκολλήσεις για τους κλοβούς.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 05:22 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 05:22 μμ Για τον εγκιβωτισμό στο σκυρόδεμα χρησιμοποιήθηκαν κυλινδρικά πλαστικά καλούπια, εσωτερικής διαμέτρου 32 mm και μήκους 340 mm. Το τσιμέντο ήταν τύπου CEM IV (σύμφωνα με την προδιαγραφή EN-197), με λόγο νερού προς τσιμέντο (W/C) 0,5 με θραυστά αδρανή με μέγιστο κόκκο 4 mm και λόγο αδρανών προς τσιμέντο (A/C) ίσο προς 3. Συνολικά χρησιμοποιήθηκαν 10 δοκίμια. Για την αύξηση της εργασιμότητας του μίγματος προστέθηκε υπερρευστοποιητής κατά 0.4% του βάρους του τσιμέντου. Μετά την τοποθέτηση των ράβδων οπλισμού και του σκυροδέματος, τα καλούπια δονήθηκαν για 20 sec χρησιμοποιώντας τράπεζα δόνησης. Μετά από 24 ώρες τα καλούπια αφαιρέθηκαν και τα δοκίμια εισήχθησαν σε νερό, κορεσμένο σε ασβέστη, με θερμοκρασία 20oC για 28 ημέρες. Μετά την αρχική περίοδο ενυδάτωσης, τα δοκίμια χάλυβα/σκυροδέματος εισήχθησαν στο θάλαμο επιταχυμένης διάβρωσης με αλατονέφωση για 1 έτος. Τα βασικά αποτελέσματα στην φωτό. προσέξτε οτι τα εγκιβωτισμένα δείχνουν μικρή απώλεια μάζας και σημαντική πτώση ιδιοτήτων. Απο εργασιά του φίλου μου Χάρη Αποστολόπουλου.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 07:07 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 16, 2010 at 07:07 μμ Κάτω απο την γέφυρα !!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε December 17, 2010 at 08:58 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 17, 2010 at 08:58 μμ Θα βάλω φωτό αυριο αλλα. Σε υποστύλωμα αντοχή 11, χλωριόντα 0.23% σε βάθος 50χιλ απο υφάλμυρο και μπορεί και φτυαριές, σκύρο δεν υπάρχει. Επισκευάστηκε λάθος και σε 3 χρόνια τα ξανα πέταξε.
terry Δημοσιεύτηκε December 17, 2010 at 09:00 μμ Δημοσιεύτηκε December 17, 2010 at 09:00 μμ Μπορειτε να εξηγησετε γτ ο B500c διαβρωνεται γρηγοροτερα??? Εχει κανει με τη κρυσταλλικη δομη του??Με τη χημικη του συσταση??
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα