Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μπαταρίες αυτοκινήτου επ ουδενί. Θα χάσεις λεφτά άσκοπα, πραγματικά μην κάνεις τέτοια πατάτα. Μπορεί να στο παίξουν εδώ μέσα κάμποσοι συμβουλάτορες, αλλά θα χάσεις 2000Ε έτσι για αστείο, επειδή κάποιος δε σου είπε 'δεν ξέρω'; Να ακούς ΜΟΝΟ κάποιον με επαγγελματική εμπειρία σ' αυτό που σου λέει όταν φτάσεις στην υλοποίηση. Οι μπαταρίες αυτοκινήτου σχεδιάζονται κυρίως για πολλά Α σε μικρά Δt και μέσα σε λίγες εκφορτίσεις θα πεθάνουν. Οι μπαταρίες για ΦΒ αντέχουν σε εκφορτίσεις, καθότι είναι ο ρόλος τους αυτός. Συνήθως 1500-3000.

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, έχουμε και λέμε,

 

Το φορτίο ακόμα και αν λειτουργεί συνεχώς σε 24ωρη βάση καταναλώνει περίπου 3kWh / ημέρα μαζί με τις απώλειες του DC / DC converter.

 

Οι μπαταρίες που αναφέρεις έχουν θεωρητική ικανότητα αποθήκευσης σε πλήρη φόρτιση περίπου 19kWh.

Η θεωρητική αυτονομία με τα παραπάνω δεδομένα είναι πάνω από 6 24ωρα.

 

Τα Φ/Β που αναφέρεις είναι αρκετά για πλήρη κάλυψη της κατανάλωσης κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ενώ το χειμώνα (από αρχές Νοέμβρη μέχρι περίπου τέλη Μάρτη) δεν θα επαρκούν και θα παίξει το ρόλο της η Α/Γ.

Η Α/Γ έχει απόδοση ανάλογη της ταχύτητας του ανέμου στο σημείο που βρίσκεται εγκατεστημένη και δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί η απόδοσή της.

 

Για τις μπαταρίες οπωσδήποτε επέλεξε ένα τύπο με αντοχή σε βαθιές εκφορτίσεις κατάλληλο για αυτόνομα Φ/Β συστήματα. Οι μπαταρίες αυτοκινήτου είναι εντελώς ακατάλληλες για τέτοια εφαρμογή.

Δεν υπάρχει πρόβλημα να παραλληλίσεις και να προσθέσεις σε σειρά μπαταρίες για να πάρεις της επιθυμητή τάση και χωρητικότητα, αρκεί να:

- είναι μπαταρίες του ιδίου τύπου

- είναι μπαταρίες ίδιας χωρητικότητας

- έχουν την ίδια ηλικία / χρήση (αν είναι μεταχειρισμένες)

- συνδέονται με ισομήκη καλώδια ώστε να εξασφαλίζεται η ταυτόχρονη και ισοδύναμη φόρτιση / εκφόρτιση

- έχουν ασφάλεια σε κάθε κλάδο της συστοιχίας γιατί οι μπαταρίες μετατρέπονται σε βόμβες όταν τις βραχυκυκλώσουμε

Δημοσιεύτηκε

Για συνεχείς φορτίσεις-εκφορτίσεις υπάρχουν στο εμπόριο ειδικού τύπου μπαταρίες οι οποίες χρησιμοποιούνται σε ανυψωτικά μηχανήματα, περονοφόρα, κλπ βαρέως τύπου μηχανήματα, με μεγάλες απαιτήσεις αυτονομίας.

Δημοσιεύτηκε

Το κακό με την παράλληλη συνδεσμολογία μπαταριών είναι η ύπαρξη ρεύματος από την μπαταρία με την ελαφρός μεγαλύτερη τάση προς αυτή με την μικρότερη τάση ( φορτίζει η μία μπαταρία την άλλη )

Οι μπαταρίες που μπαίνουν παράλληλα πρέπει να είναι των ακριβώς ίδιων χαρακτηριστικών , ίδια μάρκα , ίδια ΑΗ , ίδια τάση και να έχουν φορτιστεί στον ίδιο ακριβώς βαθμό . Επειδή πρακτικά είναι αδύνατο σε διάρκεια χρόνου να γίνει αυτό, οι απώλειες είναι δεδομένες , και μάλιστα όσο περισσότερες είναι οι μπαταρίες σε παράλληλη σύνδεση τόσο χειρότερα .

Αυτό πρέπει να ανέφεραν στον φίλο που ρωτάει .

Είναι πολύ καλύτερα οι μπαταρίες να μπαίνουν σε σειρά ...

Δημοσιεύτηκε

Οι μπαταρίες τύπου PzS που χρησιμοποιούνται σε περονοφόρα ηλεκτροκίνητα οχήματα, είμαι μεν σχεδιασμένες για επαναλαμβανόμενες βαθιές φορτο-εκφορτίσεις, ΔΕΝ είναι όμως οι πλέον κατάλληλες για Φ/Β συστήματα, κυρίως λόγω το υψηλού ποσοστού αυτοεκφόρτισης που έχουν όταν παραμένουν σε ενδιάμεσες καταστάσεις φόρτισης.

Τα στοιχεία τύπου OPzS είναι σαφώς καταλληλότερα για τέτοιες εφαρμογές.

 

Αντίθετα με ότι γράφει ο ilectrologos, η παράλληλη σύνδεση μπαταριών (εφόσον είναι του ιδίου τύπου, χωρητικότητας, ηλικίας, συνδέονται με ισομήκη καλώδια και έχουν ίδια θερμοκρασία), διασφαλίζει ότι οι μπαταρίες θα βρίσκονται σε όμοια κατάσταση φόρτισης και δεν θα υπάρχουν ρεύματα εξισορρόπησης.

Ακόμη και αν για κάποιο λόγο υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα φόστισης στην αρχή, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα επέλθει τελικά ισορροπία.

 

Στη περίπτωση της συνδεσμολογίας σειράς, οι διαφορές στο επίπεδο φόρτισης που εμφανίζονται σταδιακά στα στοιχεία λόγω κατασκευαστικών ανοχών, μας υποχρεώνουν να κάνουμε φόρτιση εξισορρόπησης ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Δημοσιεύτηκε

Πράγματι εν σειρά επηρεάζονται ενώ παράλληλα όχι. Αλλά μην πάμε τόσο μακρυά την ερώτηση του φίλου. Τον φτάσαμε από μια άχρηστη επιλογή στην επιστήμη της λεπτομέρειας του 1% ανισορροπίας κλπ, το οποίο θα καλύπτεται πανεύκολα από τους συντελεστές ασφαλείας στη διαστασιολόγηση, όπως α) επιλογή της επόμενης μεγαλύτερης ομάδας χωρητικότητας και β) επιλογή efficiency στους υπολογισμούς ±90% αντί 93-95%

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.