ctsivel Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2010 Συνάδελφοι όποιος γνωρίζει τι να κάνω ή αν έχει κάποιο σχετικό πρόγραμμα ας απαντήσει.π.χ. έχω μία γεώτρηση και θέλω να μεταφέρω νερό με παροχή 150 κυβικών ανά ώρα.Θέλω να βρώ διατομή αγωγού και σε τι ατμόσφαιρες λάστιχο ,επίσης αν και που θα μπούν εκτονωτικές βαλβίδες
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2010 Θα είναι καταθλιπτικός ο αγωγός; Θα χρησιμοποιήσεις αντλία; Μια απλή επίλυση κλειστού αγωγού κάνε, διαβάζοντας τα πιο απλά βιβλία της σχολής σου...
ctsivel Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2010 Θα ξεκινάει από γεώτρηση και θα διανύει 7500 km περίπου.θα είναι από πολυαιθυλένιο 3 γενιάς και κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει τηλεσκοπικός δηλ με διάφορες διατομές.Αυτά θέλω να υπολογίσω καθώς και πίεση λειτουργίας.Σε υπολογισμό που κάνω θέλω να κατεβάσω 150 κυβικά ανά ώρα,βρίσκω διατομή Φ315 στην αρχή.αλλά δεν μπορώ να υπολογίσω μετά απο 1000 μέτρα τη διατομή εκεί θέλω βοήθεια καθώς αλλάζει το υψόμετρο ,άρα και η πίεση και πόσο είναι αυτή:
Bushido Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2010 Να κάνω μία ερώτηση; Πως κάνουμε υπολογισμό παροχής σωλήνα Φ90 κ πίεση 4 bar; Υπάρχουν κάποιοι εμπειρικοί κανόνες γενικά ξέρω αλλά υπάρχει κάποιος πιο συγκεκριμένος τύπος για τέτοιους υπολογισμούς; Thnx.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2010 Η κλασική μέθοδος στην ύδρευση είναι κατά Darcy – Weisbach. Υπολογίζεις τις απώλειες κατά Darcy – Weisbach, αφού βρεις με επαναληπτική μέθοδο, βάσει Colebrook και αριθμού Reynolds τον συντελεστή απωλειών. Αν δεν θέλεις να μπλέκεις (και αφού μάλλον αγνοείς την τραχύτητα) κάνεις χρήση των διαγραμμάτων moody του κατασκευαστή. Ας πούμε η Trastic τα έχει ανεβάσει στο δίκτυο...
parth Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Για να αποφύγεις αντλία με υπερβολικά μεγάλο μανομετρικό στην αρχή, που συνεπάγεται μεγάλες τριβές και μεγαλύτερο σωλήνα, εμπειρικά προτείνω να προσθέσεις ένα ή δύο booster στη διάρκεια της διαδρομής.
Άκης Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Μα και τα μπουστερ αντλίες δεν είναι τι διαφορά έχουν από τις κοινές αντλίες?
parth Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Αντι για μια μονο αρχική αντλία, τοποθετούμε 2 ή περισσότερες κατα μήκος της διαδρομής για να ενισχύσουμε τη πίεση και να μην εχουμε στην αρχή υπερβολικές τριβές λόγω μεγάλης πίεσης.
CostasV Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 να μην εχουμε στην αρχή υπερβολικές τριβές λόγω μεγάλης πίεσης. Πώς μπορούμε να έχουμε αύξηση τριβών από μεγάλη πίεση;
ariss Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 31 , 2010 Για να υπολογίσεις τον αγωγό πρέπει να ξέρεις την αρχική πίεση, την παροχή,την διαδρομή που θα ακολουθήσει, το συνολικό μήκος του το υλικό την υψομετρική διαφορά και την απαιτούμενη πίεση ή τις απαιτούμενες πιέσεις στα σημεία λήψης.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα